Publikováno Říjen 22, 201212 r je to ako zle nastelovany rozdelovac na benzine. ak by ste vedeli cim to je poradte dakujem. cosi som pocul ze by to mal ovladat niaky podtlak tak neviem ,anikde a odkial. dakujem
Říjen 31, 201212 r Rovnaký problém mám už asi týždeň s 1.9TDI a zároveň mám aj pocit že to " akosi divne ťahá ". Vie niekto poradiť kde hľadať chybu? Pre začiatok by som chcel vyčistiť EGR, pretože podľa jedného príspevku práve klapka v EGR ovláda zhasínanie motora... ..........to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování....... ( napísal KIBI v http://forum.skodahome.cz/topic/116351-egr/ ) Upraveno Říjen 31, 201212 r od scoot
Listopad 4, 201212 r Problém vyriešený Škrtiaca klapka N239, ktorá je ovládana podtlakom z ventilového bloku neuzatvárala pri vypnutí motora prívod vzduchu. Preto motor nezhasne hneď po otočení kľúča. Problém bol v prekusnutej hadičke medzi ventilovým blokom a zásobníkom podtlaku, cez ktorú sa strácal podtlak potrebný na uzavretie klapky. Takže rada na záver - najskôr skontrolovať všetky hadičky. A ja ešte musím prísť na to, čo mi chodí nocovať do auta a nejak ho to odnaučiť
Listopad 5, 201212 r Ventil N239 je súčasťou EGR ventilu, tak ako je to na obrázku. Pri vypnutí motora sa na cca 2 sekundy ta klapka ventilu N239 pohne a potom sa vráti, pričom uzatvorí prívod vzduchu do sania. Ovladaná je podtlakom z ventilového bloku - to je tá čierna krabička v ľavom hornom rohu z ktorej ide šesť hadičiek. A práve všetky tieto hadičky treba prezrieť !!!! VŠETKY !!!! Ak by to nepomohlo treba pozrieť elektriku. Vytiahni konektor čo ide do ventilového bloku a medzi káblom č.1 a č.2 pri zapnutom zapaľovaní je napätie. Ak aj to je OK, tak už len VAG a diagnostika akčných členov :kol-47:
Listopad 6, 201212 r @scoot: Ventil N239 NENÍ součásri EGR ventilu. Je to ventil, který ovládá škrtící (chcípací) klapku a teprv ta klapka je součásti EGR ventilu. @baribaldi: Nemáš tam stejnou chcípací klapku jako na TDI nicméně klapku tam máš taky. Otázka zní jestli i krom regulační fce má fci i chcípací klapky:
Listopad 6, 201212 r to Wojnar: presne tak, máš pravdu, takto som to myslel. N239 je súčasťou ventilového bloku Nejak som si to neuvedomil, že máš SDI. Len som popísal ako som ja vyriešil podobnú závadu na mojom TDI. Ale v princípe by to mohlo byť podobné. Pri vypnutí motora musí predsa počítač uzavrieť prívod paliva a prívod vzduchu aby ten motor umlčal . Takže by som si najskôr prekontroloval tú škrtiacu klapku, či tam ide šťava z riadiacej jednotky ( v DP je popis ako na to ) a hlavne by som pozrel či dolieha a dokáže uzavrieť prívod vzduchu , pretože si myslím ,že by ho mala uzavrieť pri vypnutí motora podobne ako u TDI. No a potom na opačnej strane sania je EGR ventil a ak je hodne zanesený mohol by prepúšťať nejaký falošný vzduch. A toto si myslím, že je najpravdepodobnejšia príčina !! Potom u SDI je ešte aj uzatvárací ventil prívodu paliva N109, ale ten s tým asi nemá nič spoločného ?! Som zvedavý na čo prídeš Upraveno Listopad 6, 201212 r od scoot
Listopad 8, 201212 r Autor kukal som na hadice vizeraju ok , a v elektrike sa neviznam tak asi budem muset sa buchnut po vacku ,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.