Přejít na obsah

ALH 66 kW vs turbo z 81kW


vlca01

Doporučené příspěvky

hodne lidi tvrdi ze typ motoru ALH 66kW má už turbo z 81kW. no jestli je to pravda tak celkem nechápu že motor má porad výkon 66. ???? to je divný . leda by to bylo tím že to silnejsi turbo dáva max výkon pri nižsich otackách a pri 4000 už má naklopený lopatky na minimum a poskytuje tlak jako tubro slaby. jedine tak. muze mi to někdo vysvetlit...? a co když dam trysky z 81 musim automaticky preprogramovat jednotku nebo s tím mužu jezdit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mě by se nejvic hodilo tam dat ty vstriky 764 a nic jinýho s tím nedelat. udelal bych si to sam. mám tam power box, čip nechci, snad to s tím bude kamaradit a pojede to bez zasahu do softu. chci to mit tak udelaný aby se to dalo vratit do origo stavu v pripade prodeje. celkem už ted to trha asfalt a není treba to vyhánet nekam do oblak ten výkon. to auto je težký a pak se to neda ubrzdit.... ted to ma asi 85kw, tak s tema tryskama 764 by to melo asi kolik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mě by se nejvic hodilo tam dat ty vstriky 764 a nic jinýho s tím nedelat. udelal bych si to sam. mám tam power box, čip nechci, snad to s tím bude kamaradit a pojede to bez zasahu do softu. chci to mit tak udelaný aby se to dalo vratit do origo stavu v pripade prodeje. celkem už ted to trha asfalt a není treba to vyhánet nekam do oblak ten výkon. to auto je težký a pak se to neda ubrzdit.... ted to ma asi 85kw, tak s tema tryskama 764 by to melo asi kolik?

ALH 66kW s temahle tryskama ma bezne 120-135PS, ale s tim Powerboxem to asi nebude delat dobroutu, vono vubec davat Powerbox je prezitek.

Procti si diselpowerforum a budes chytrejsi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na tom power boxu je dobrý že je to za 1 minutu odpojený. no a ty trysky 764 sou kompletní vstřiky nebo to musim namontovat do puvodniho vstriku??? a opravdu to dam do auta a už nemusim nic nastavovat? prý to trochu rozhodí volnobežný otacky???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trysky od Reeshy jsou pouze trysky,takže je musíš namontovat do původního vstřikovače a mělo by to jít na stav.Taky po každém vytáhnutí vstřikovače by se měly dávat nové měděné těsnění.Pokud hodláš auto brzo prodat,tak na to ser.Kámoš třebas nedávno měnit vstřik a urval v hlavě při ODTAHOVÁNÍ!! závit a měl vystaráno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo dikec . zvážím to. vstriky sem menil už kdysi a s tema podložkama mas pravdu , nevsilm sem si male usazeniny na té podložce a pak mi to podfukovalo, ale takovej kraval co to delalo jak parni lokomotiva to byl děs, to sem mel fakt strach že to vyletí kapotou ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na tom power boxu je dobrý že je to za 1 minutu odpojený. no a ty trysky 764 sou kompletní vstřiky nebo to musim namontovat do puvodniho vstriku??? a opravdu to dam do auta a už nemusim nic nastavovat? prý to trochu rozhodí volnobežný otacky???

A co na ten slavnej powerbox rikaj treba pisty? to bych radsi nechtel videt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, trysky sou origo slabý. nebylo naplno celá cesta z plzne do brna, ale pod 130 sem nejel . spis tak 150-160 a chvilema závody kolem 200, no seriova 66 by žrala tak 6,5 pri tedle rychlosti. no urcite to jede líp než seriova 81kw, spíš jako pasat 96kw, sám to nechápu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...