vlca01 Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 hodne lidi tvrdi ze typ motoru ALH 66kW má už turbo z 81kW. no jestli je to pravda tak celkem nechápu že motor má porad výkon 66. ???? to je divný . leda by to bylo tím že to silnejsi turbo dáva max výkon pri nižsich otackách a pri 4000 už má naklopený lopatky na minimum a poskytuje tlak jako tubro slaby. jedine tak. muze mi to někdo vysvetlit...? a co když dam trysky z 81 musim automaticky preprogramovat jednotku nebo s tím mužu jezdit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 Jukni sem forum Dieselpower najdes tam odpovedi presne na co se ptas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 ALH má stejné turbo s 81.Když vyměníš vstřiky a nahraješ soft z 81 tak máš plnohodnotnou 81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 16. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 diky cosby , tady vsichni pisou o vstricích 764, co kdybych tam dal tyhle? kolik to asi stojí a pak nahrání softu by stačilo jo..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 Více info o cenách na Dieselpower fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 Fakt si procti to forum, upgrade na 81-tku je evergreenem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 16. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 no mě by se nejvic hodilo tam dat ty vstriky 764 a nic jinýho s tím nedelat. udelal bych si to sam. mám tam power box, čip nechci, snad to s tím bude kamaradit a pojede to bez zasahu do softu. chci to mit tak udelaný aby se to dalo vratit do origo stavu v pripade prodeje. celkem už ted to trha asfalt a není treba to vyhánet nekam do oblak ten výkon. to auto je težký a pak se to neda ubrzdit.... ted to ma asi 85kw, tak s tema tryskama 764 by to melo asi kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 Levnejsi variantou je jen vymena trysek, otazka pak ten powerbox... Opravdu jukni do fora, pohledej, popr. se poptej, je tam dost zkusenych... Jestli mas ten vykon odbrzdenej a mas graf muzes ho tam dat a urcite Ti nekdo poradi jestli do toho motat powerbox ci ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 no mě by se nejvic hodilo tam dat ty vstriky 764 a nic jinýho s tím nedelat. udelal bych si to sam. mám tam power box, čip nechci, snad to s tím bude kamaradit a pojede to bez zasahu do softu. chci to mit tak udelaný aby se to dalo vratit do origo stavu v pripade prodeje. celkem už ted to trha asfalt a není treba to vyhánet nekam do oblak ten výkon. to auto je težký a pak se to neda ubrzdit.... ted to ma asi 85kw, tak s tema tryskama 764 by to melo asi kolik? ALH 66kW s temahle tryskama ma bezne 120-135PS, ale s tim Powerboxem to asi nebude delat dobroutu, vono vubec davat Powerbox je prezitek. Procti si diselpowerforum a budes chytrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 17. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 no na tom power boxu je dobrý že je to za 1 minutu odpojený. no a ty trysky 764 sou kompletní vstřiky nebo to musim namontovat do puvodniho vstriku??? a opravdu to dam do auta a už nemusim nic nastavovat? prý to trochu rozhodí volnobežný otacky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 17. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 me jde asi o toto, já auto stridam každý 3-6 mesicu a ty trysky bych si pak nechal i ten powerbox. takže proto nechci delat nenávratný upravy, protože to nikdo neocení a nezaplatí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 Trysky od Reeshy jsou pouze trysky,takže je musíš namontovat do původního vstřikovače a mělo by to jít na stav.Taky po každém vytáhnutí vstřikovače by se měly dávat nové měděné těsnění.Pokud hodláš auto brzo prodat,tak na to ser.Kámoš třebas nedávno měnit vstřik a urval v hlavě při ODTAHOVÁNÍ!! závit a měl vystaráno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 17. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 jo dikec . zvážím to. vstriky sem menil už kdysi a s tema podložkama mas pravdu , nevsilm sem si male usazeniny na té podložce a pak mi to podfukovalo, ale takovej kraval co to delalo jak parni lokomotiva to byl děs, to sem mel fakt strach že to vyletí kapotou ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 no na tom power boxu je dobrý že je to za 1 minutu odpojený. no a ty trysky 764 sou kompletní vstřiky nebo to musim namontovat do puvodniho vstriku??? a opravdu to dam do auta a už nemusim nic nastavovat? prý to trochu rozhodí volnobežný otacky??? A co na ten slavnej powerbox rikaj treba pisty? to bych radsi nechtel videt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 20. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 pístíky si libujou asi:) jako nevim co delá čip ,ale me to jede jak raketa , max 210, tlaci to do sedacek tak do tech 190 uplne. a spotreba 4,8 pri jizde 130-200 na dálnici, nevim co bych chtel vic........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 A ted mluvis o vetsich tryskach? 4,8l na plnej kotel?!?!?!?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 20. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 ne, trysky sou origo slabý. nebylo naplno celá cesta z plzne do brna, ale pod 130 sem nejel . spis tak 150-160 a chvilema závody kolem 200, no seriova 66 by žrala tak 6,5 pri tedle rychlosti. no urcite to jede líp než seriova 81kw, spíš jako pasat 96kw, sám to nechápu:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.