jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 (editace) ahoj panove. ted jak je venku kolem -5°C tak kdyz nekam jedu tak se motor ohreje normalne. po cca 10km je rucicka na plne teplote (pokud se jede pod zatezi) pokud jedu lehkou nohu tak se ma motor problem ohrat na plno i na cca 18km. ale problem je i v tom ze kdyz jedu dál a pak nekde zastavim. neco odnesu (motor cca 2minuty vypnutej) a prijdu a nastartuju tak motor neni na 90°C ale tak na 65°C. coz neni mozne aby to udelalo po 2minutach. cidlo a termostat na jare nove. jinak cca pred 1tis km se zaslepil EGR ale problem pretrvaval i pred tim. jak se daj odzkouset svicky na predehrivani motoru ?? jedna se o 1.9 TDI 74kw Editováno: 2. Prosinec 2012, autor: jirka.skoda.1:8T Citovat
VAG BoBo Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 Mám ten samý motor a děla to tak normálně, topení mi jede hned, ale ručička vyleze až po 15 km. Je to normál u TDi. Citovat
jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 jezdil jsem driv octavii 1.8 turbo a tam to topilo hned tak jsem tady z toho prekvapenej. ale spis me zarazi jakto ze po 2minutach padne takhle teplota Citovat
jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 dobra tedy nebudu to resit a budu jezdit dal a to ze se v zime zvedla spotreba cca 0,5L je taky normal ? driv prumer cca 5L a ted 5,6L Citovat
boobika Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 určitě je. žhavení, topení, rozmrazování oken, zimní gumy .... jedno s druhým. 0,5litru je nic Citovat
kibi Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 jirka.skoda: diesel má méně "odpadního" tepla než benzín, proto se déle ohřívá a na neutrál mu padá teplota (stejně tak pokud pojedeš déle z kopce, půjde ti teplota motoru dolu).....spotřeba kolem 6/100 je v zimě naprosto normální (boobika to napsal parádně), stejně tak "tvrdší" chod motoru než se zahřeje - prostě diesel PS: pokud se nepletu, tak PDčko ve Fabce svíčky na předehřev motoru nemá... Citovat
jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 dobra. takze jezdit vetsi dalky a trosku sviznejs at se udrzi teplota na 90°C. a ty svicky na predehrev jsem myslel ze je ma. jak ja ti zimu nemam rad Citovat
boobika Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 svíčky má pouze na žhavení před startem a chvíli po. místo ohřívání vody máš v topení elektrický "ohřívač" vzduchu Citovat
jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 jo az taaak octavii mam prostudovanou krizem krazem ale fabii moc jeste ne tak se mam co ucit kort kdyz ji zacnu upravovat do vykonu chip c v ni je uz nejak nestaci Citovat
boobika Vloženo 2. Prosinec 2012 Vloženo 2. Prosinec 2012 napsal jsem to trochu něpřesně - fabia nemá žhavicí svíčky ve vodě, ale místo toho má elektrické topení, samozřejmě tepelný výměník z vodního okruhu je tam taky. však až nastartuješ, otoč kolečko topení úplně doprava a za chvilku je cítit teplo. funguje to i když si nastavíš třeba jen 18st. Citovat
jirka.skoda.1:8T Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 rano jedu do prace tak to zkusim. ale je pravda ze kdyz vyjedu tak po cca 1minute kdy mam pustenej ofuk na okno tak to zacina bejt znat Citovat
stoupa1980 Vloženo 20. Prosinec 2012 Vloženo 20. Prosinec 2012 Zdravím. Při -5C se mi zahřeje motor po cca 10km- rozjedu se vyjedu 0,5km kopec, pak 2km 4kou,5kou po té 3km volnoběh z kopce, pak 4,5km 4kou,5kou rovina. Jakmile se zahřeje nestalo semi aby se mě hla rafika z prostřední čárky. Je tam spožďovač kterej drobný kolísání reguluje a rafika je pořád na jednom místě i když je teplota třeba 30vteřin na 87C tak se ani nehne z prostřední čárky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.