Přejít na obsah

Spotřeba oleje 1.8T RS


iviak

Doporučené příspěvky

caute chalani.mam taky problem mam RS-u a mam strasne velku spotrebu oleja t.j. 1 liter na 2000 km.davam tam castrol 0w 30.niekto mi povedal ze preto ze davam riedky olej a niekto ze semeringy.poradte.dik

Dej tam 10W-40 a máš po problému... Některý motory ten řídkej prostě nepoberou a žerou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute chalani.mam taky problem mam RS-u a mam strasne velku spotrebu oleja t.j. 1 liter na 2000 km.davam tam castrol 0w 30.niekto mi povedal ze preto ze davam riedky olej a niekto ze semeringy.poradte.dik

ten olej je fakt dost řídký, a pokud jezdíš město....tak jsi na tom ještě celkem dobře ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zkus klidně nějaký kvalitní přísady do oleje, na zlepšení mazání atd.., brácha měl Fiata Coupé 2.016V a ten jak ho prohnal po dálnici tak taky žral olej jak kráva, pak dal při dvou výměnách ty přísady a motor přestal žrát, prej to často utíká přes gufera na ventilech že ty gufera stvrdnou.. a ta přísada je zase změkčí tak jak maj bejt..., ale bylo to motor bez turba. tady je taky dost možný že to papá turbo.

EDIT:

Týýýý brďo taky čumim jak tele na nový vrata, když jsem jí koupil, kontroloval jsem olej protože byl měněj hned před koupí tak to bylo na MAX, ještě mi pán nechal lahvinku se zbytkem v kufru na dolití, nejakej Castrol 5W 30 a najel jsem 5tis km a mam tam pořád stejně a na tachu 202tis km.. :kol-47: Ale znám kluka, ten má audi TT též s AUQ 132kw a ten najeto poctivejch 120tis km a tomu to žere cca 1l od výměny k výměně (12tis km)

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvky a edituj příspěvky!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měla by to vyřešit výměna simerinků na vodítkách ventilů - tudy se totiž po vytvrdnutí a opotřebení simerinků přisává olej přímo do spalovacích prostorů.

Ty simerinky nejsou drahé, ale práce je to zajímavá - sundat vačkové hřídele, odpérovat ventily (a nejlépe stlačeným vzduchem si je podržet ve spalovacích prostorech nahoře aby nenapadaly do válců) a za odměnu pak už můžeš simerinky vyměnit.

Ale třeba to je způsobené jen nefunkčním odlučovačem oleje na odvětrání karteru.

Na tvém místě bych začal hledat chyby v tom hadinci vpředu před motorem.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem včera opět doléval 0.5l oleje, včera jsem to prohlížel, oddeklované, vzduch. filtr i baterie venku a motor je děsně špinavý z pravé strany, dokonce i vršek převodovky je od oleje, ale přesný místo úniku se mi nepovedlo detekovat.

EDIT 17.12.2012

Závada nejspíše vyřešena, více -

Editováno: , autor: plasmo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

ahoj,bylo to teda tím těsněním? mám podobný problém

 

Zdravím, včera jsem měnil těsnění pod víkem hlavy, svíčky byli krapet pod olejem a těsnění netěsnilo, ale dnes budu měnit ještě hadici odvětrání, ta tam je rozpadlá a olej tamtudy kape ven + je to ona netěsnost co mi hlásí VAG. Tak snad budu po výměně vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...