michal_1 Vloženo 6. Duben 2006 Sdílet Vloženo 6. Duben 2006 Dá se nějak změřit multimetrem zapalovací modul svíček? Motor 1.8T popřípadě prosím i o správné hodnoty, děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal_1 Vloženo 7. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2006 Díky všem za vyčerpávající odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Modul z. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Víc toho nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal_1 Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Díky aspoń za toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Zdravím, nerad jsem tu po stopadesáté s obdobným dotazem, ale začalo mi to poslední době škubat a sem tam to jede na tři, nejznatelnější to je pod plným plynem. Mám motor ARX a podezření na cívky zapalování - na svíčkách je 15tkm, jsou tam Bosch SUPER plus - předepsaný pro tento motor. Chtěl bych eliminovat podezření a vyhnout se zbytečným investicím a tak se ptám: Jak poznám, že je cívka KO, případně načatá?! Dá se to nějak změřit?! Případně nenašel by se někdo z nedalekého okolí - olomoucký kraj - kdo by mi na zkoušební jízdu půjčil svoje?! Děkuji pěkně ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 VAG by mohl pomoci. Pokud ti motor dela, cos popsal, bude to zapalovani na 9x %. Ale neves hlavu, VAG to jiste najde a zapalovaci civka je za 900Kc /kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Ahoj....přesně tak čívkou to bude a změřit se dá ale až když je blbá a to stejnal poznáš na jízdě.....a vag to napíše přímo která!!!! při dnešní ceně za origo bych neváhal a pokud to má něco najeto koupil bych všechny nové a 3staré bych nechal jako nouzovku.....protože odcházejí!!!!a svíčky bych doporučil jen NGK PFR6Q ty co tam mají být ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Svíčky koupím jasně NGK, už jsem je měl a spokojenost, jen mi tam blbec mechanik vrazil tyhle iridiovky :-/ no a VAG právě nepíše nic, kromě dvouleté stále omílané nízké účinnosti katalyzátoru!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 (editace) Hm, tak jsem vcera udelal projizdku a logoval misfire count na vsech valcich a nic, ani tuk... takze bude zrada jinde :-/ kdyby to nebyly cívky, ale zlobily jen svíčky, na vagu by to ty nezápaly taky mělo psát ne??? Editováno: 8. Duben 2009, autor: MišáK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 (editace) Hm, tak jsem vcera udelal projizdku a logoval misfire count na vsech valcich a nic, ani tuk... takze bude zrada jinde :-/kdyby to nebyly cívky, ale zlobily jen svíčky, na vagu by to ty nezápaly taky mělo psát ne??? Mam taky ARX. Nejdriv mi odesel jeden zapalovaci modul a po mesici druhej. Vzdy se to projevovalo skubanim (3 valec ) - nejvic pri jizde do kopce nebo akceleraci (to blikala i kontrolka motoru a vetsinou po delsi jizde uz svitila porad). Jeden odesel hned a druhej odesel postupne (parkrat to cuklo a pak 2 dny nic a pak konec). Vzdy VAG ukazal chybu a kterej valec !!! Hlavne si ten modul kup ORIGO !!!! Mel jsem jeden novej neorig. a vydrzel tyden . Jinak kdyby jsi chtel jen vyzkouset, tak mam funkcni neorig. (co jsem vyreklamoval) - mam ted vsude nove orig. (jsem z Bruntalu) jinak svicky jedine NGK Editováno: 9. Duben 2009, autor: elmarees Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Diky za info a za nabídku... docela bych to i vyzkousel, ale vzhledem k tomu, ze vag nic nehlasi, zacnu od piky, tedy zmenim benzinku, koupim NGKcka a pak se uvidi... Ono mam taky nekde diru ve vyfukove soustave, rek bych tak prvni cast, nekde mezi svodama a katem, tipoval bych to na prirubu a to by s tim mohlo taky souviset... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 NGK jsou samozžejmně špička .. ale jsou i jiní výrobci svíček než co se píše v etce... hlavně je důležité aby svíčky byly bud Platina a nebo iridium a je jedno zda to vyrábí ten,či ten .. svíčky vyrábí např : NGK,Denso,Bosch,Brisk,Beru atd... jinak mimochodem jední se i o cenu .. ona totiš svíčka Na 1.8 T a RS není nic levného .. cena za denso a nebo NGK se pohybuje okolo 500 - 600 kč kus... ale zase vydrzí tak i 50 000 km A ještě ze skušeností 1,8 turbo v pohodě jezdí i na obyčejné svíčky za 80 kč .. jen je problém v tom že tato svíčka vydrří tak 15 000 km takže výmněna s olejem .. ono totiš životnost svíčky ovlivnuje velké teploty motoru .. a zapuštěná svíčka v hlavě není nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 No dobře, ale iridiovky Bosch Super Plus předepsaný pro 1,8T, můžou po 15tis odejít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Diky za info a za nabídku... docela bych to i vyzkousel, ale vzhledem k tomu, ze vag nic nehlasi, zacnu od piky, tedy zmenim benzinku, koupim NGKcka a pak se uvidi... Ono mam taky nekde diru ve vyfukove soustave, rek bych tak prvni cast, nekde mezi svodama a katem, tipoval bych to na prirubu a to by s tim mohlo taky souviset... Jinak dirku mam taky ...nekde u toho vlnovce (nebo jak se tomu rika)...trosku to brble pri startu a pri vetsi akceleraci...ale jinak zadne cukani nebo neco. Mam ji uz pres pul roku, ale porad se mi nechce do toho vrazit takove prachy (za vymenu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 No dobře, ale iridiovky Bosch Super Plus předepsaný pro 1,8T, můžou po 15tis odejít? to si myslím ,že asi ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 (editace) Ani s chipovaným motorem?! Dneska jsem měřil Kpowerem a naměřil 142 kW a 300 N.m Editováno: 13. Duben 2009, autor: MišáK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Takže jsem zatím provedl následující: Natankoval Carreru 100 - částečné zlepšení, škubání neustalo zcela Ocelákem vydrhnul svíčky - zlepšení nepozoruju ani za tepla ani za studena Vyměnil palivovej filtr, zatím bez škubnutí - teda kromě toho že mi při testovací jízdě vypadla hadička - to se ale zastavilo úplně(na filtr se nasazujou plastový náustky, žádna sponka, nic, nevím jak to vyřešit, aby to nespadávalo :-/ zatím sem tam dal sponku). A na úterý jsem objednanej do SPEI na výfuk - tak uvidíme, co najdou!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 Ještě poprosím o radu jak na reset řídící jednotky u tohoto motoru(ARX), děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Můžete mi někdo mrknout na tenhle log prosím?! Díky Nemůžu ho sem hodit jako přílohu, takže kdo by bylo ochoten se mi na to podívat, dejte mi mail a já Vám to pošlu. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Díky všem za ochotu(tedy nikomu)!!! Tak vznesu další prázdný dotaz: kde může být chyba??? Situace - akcelerace s postupným sešlápnutím plynového pedálu až na podlahu je plynulá, svižná akcelerace s okamžitým sešlápnutím plynového pedálu na podlahu má za následek chvilku zrychlení, výpadek (přidušení) zase zrychlení, pak třeba krátký výpadek a celkové zrychlení je takové gumové, jak na tři válce... a je slyšet, jakoby vzduch utíkal někam do prostoru místo aby tlačilo pořádně turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Díky všem za ochotu(tedy nikomu)!!!Tak vznesu další prázdný dotaz: kde může být chyba??? Situace - akcelerace s postupným sešlápnutím plynového pedálu až na podlahu je plynulá, svižná akcelerace s okamžitým sešlápnutím plynového pedálu na podlahu má za následek chvilku zrychlení, výpadek (přidušení) zase zrychlení, pak třeba krátký výpadek a celkové zrychlení je takové gumové, jak na tři válce... a je slyšet, jakoby vzduch utíkal někam do prostoru místo aby tlačilo pořádně turbo. Jestli máš ještě zájem o tu cívku (nečetl jsem celé vlákno), tak jednu náhradní vozím v kufru (postupně odešly 2, tak jsem pro jistotu koupil třetí). V Olomouci budu od 13.7. teď mám dovolenou - takže můžu půjčit. Tak se ozvi - kabel a PC mám. Mám motor ARX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MišáK. Vloženo 5. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2009 OK, díky za nabídku, asi bych tě potom zneužil, ještě koupím nový svíčky, ať eliminujem případnou chybu tady a pak bychom to zkusili. Díky za nabídku ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
last.train Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Pro všechny s motorem 1,8 T r.v. asi tak 2001-2003. Škoda auto udělala svolávací akci na zapalovací moduly pro tyto motory. Běží to ůdajně už celý rok. Zavolejte si do autorizovaného servisu a podle VIN vám sdělí, jestli se vás to týká nebo ne. Pokud někdo chodí na pravidelné prohlídky, tak už mu je pravděpodobně vyměnili. Škodovka se s tím moc nechlubí. Dnes jsem po tel. domluvě absolvoval a všechny 4 ks. vyměněny. Vše grátis, není k tomu nic potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Zdar, před čtrnácti dny jsem vyměnil zapalovací cívku na první válci + komplet svíčky... dneska při cestě do práce mi začal motor opět škubat a blikat kontrolka motoru diag píše tohle: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 032 DJ Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT G 0001 Kódodvání softwaru: 11530 Kód opravny: WSC 31480 Dodatečná informace: TMBFL21U718453467 VWZ7Z0A0807688 8 Nalezeny chyby: 17766 - Buzeni zapalovani valce 2 Preruseni P1358 - 35-10 - - - Sporadicky 17769 - Buzeni zapalovani valce 3 Preruseni P1361 - 35-10 - - - Sporadicky 17763 - Buzeni zapalovani valce 1 Preruseni P1355 - 35-10 - - - Sporadicky 17772 - Buzeni zapalovani valce 4 Preruseni P1364 - 35-10 - - - Sporadicky 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-00 - - 16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava P0304 - 35-00 - - Je špatná zapalovací cívka na čtvrtým válci nebo je to něco jinýho? Díky moc za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.