Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Přesně tak jak píšete, předváděčky jsou časovaný bomby, zejména v silných verzích. Zákazníci i prodejci se snaží dostat maximum z výkonu a sám mám zážitek z předvádění O1 RS kde jsem nemohl chvíli rozdejchat předváděcí jízdu prodejcem.

Dále ceníková cena je jen zbožný přání prodejce protože v dnešní době hraje největší roli zájem zákazníků a jejich vyjednávací schopnosti. Protože ta původní cena je strašně přestřelená a v této cenové kategorii jsou již zcela jiná auta a i třídy tak tím pádem je vysoká cena i po nějaké slevě. A auto jedné z prvních serieí by mělo bej velice levný, je to riziko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale chlapy, to není předváděčka, ale auto od zaměstnance z MB.  Si myslíte, že když se budete k novému autu chovat pěkně tak jak by se mělo, netočit na plno pod 80 stupnu oleje apod, že to vydrží? zdaleka už ne... s autem za cca 10 měsíců najel 19 000km, tak asi moc krátké trasy nejezdil a motor se zahříval...

Problémová je i O2 a co jako? žádné auto není dnes funkční jak by asi mělo...

 a kupovat dnes nové mbéčko? Když vidím co se děje na silnicích, krade, odírá ani náhodou, ale to si musí každý zvolit...

 

Jinak k autu, ano je to celkem přestřelený, ale nezapomeňte že je to skoro plná palba s DSG! a nesmíte to porovnávat s RS, hold 1.8 v eleganci je dražší než RS verze. vezmem super slevu 15% a jsme na 743 000kč.. furt oproti nové celkem velká úspora, prodejce půjde ještě trošku dolů a nezapomeňte je to nový model... a není problém poptat dealera a vybrat si takhle podobné auto za ještě větší slevu (auto vám předají do 3 dnů jako mě)...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně jsem se nechtěl zapojit, ale nedalo mi to....

Je nad L&K těžko bude za podobnou cenu jako RS, to byl asi úlet, když RS vychází z výbavy Ambition....

Osobně mám třetí novinářské auto a nikdy žádné časované bomby nebo špatné zajetí, naopak evidentně lepší dílenské zpracování, precizní... moje OIII je číslo třista něco po před sériové výrobě, jediné minus je, že se tehdy v listopadu 2012 některá výbava ještě nemontovala...

K tomu autu výše, bych tipoval, že je to také jedno z těch co byly ve Španělsku a pak někde dále jezdilo pro nebo pod fabrikou, protože ztěch 200 aut co byla ve Španělsku a Portugalsku pro novináře se následně prodalo jen minimum, dost jich také skončilo u prodejců v zahraničí, minulý týden jak jsem byl v servisu, Turinski dovezlu jednu O III, kkteré dle CMR byla ve Švýcarsku a podle čárového kódu na dveřích řidiče a tras uložených v navigaci, rovněž Španělka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U O2 staly RS a L&K v podstate stejne. RS mela lepsi motor a L&K vybavu. Ale v zakladu byly ceny obou techto modelu pokud si dobre pamatuju naprosto totozne. Nemyslim, ze by to u O3 melo byt vyrazne jine. Plne vybavena O3 za milion je opravdu naprosty nesmysl, na tom se snad shodneme.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale evidentně u O II byla jiná cenová politika i skladba výbav.... u O II určitě nebyla RS v podstatě levnější než Elegance, tak jako to je u O III, tedy Laurin logicky nemůže bát na úrovni RS i u O III, leda že by také vycházel z Ambition, o čemž asi všichni pochybujeme...

 

právě proto, že bych za novou O III mega nedal, jdu raději do plně vybaveného auta nikoli plně nového...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

achjo a koupit nový auto není riziko? tahle 1.8 co sem dal hravec, ano je trošku přestřelená, jdou v MB najít stejné za lepší prachy... je to furt nový model a dobíhají roční vozy O2, takže je to celkem logické....

 

Ano l@k má větší výbavu, RS lepší motor.... u ojetých O2 to je zatím tak. že l@k 1.8 tsi stojí +- 450 000kč pro běžnýho zákazníka a RS klidně o 100 000 kč(rs v podobný výbavě) více(za 550 000kč koupíte nový rs bez výbavy...

 

bude zajímavá cena i scoutíka  a zákládní vybava... SCOUT TDI DSG to bude v plný pěkná nálož 1 milion korun ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si mylím, že ceny u OIII budou podobné pro L&K a RS - protože prostě ceny se dnes nestanovují podle toho jaké jsou výrobní náklady (či z jaké výbavy to vychází) ale podle toho aby se to dalo v dané zemi prodat, tomu se říká marketing :kol-28: . Takže marže na OIII Active bude prostě pro škodovku menší než u modelu L&K... kde je sice hodně věcí navíc, ale zase stojí dvakrát více než je základ... na prestiž se prostě platí... :kol-136:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si mylím, že ceny u OIII budou podobné pro L&K a RS - protože prostě ceny se dnes nestanovují podle toho jaké jsou výrobní náklady (či z jaké výbavy to vychází) ale podle toho aby se to dalo v dané zemi prodat, tomu se říká marketing :kol-28: . Takže marže na OIII Active bude prostě pro škodovku menší než u modelu L&K... kde je sice hodně věcí navíc, ale zase stojí dvakrát více než je základ... na prestiž se prostě platí... :kol-136:

 

dodnes mi uniká, jaký by měla mít ŠA krom prestiže důvod prodávat levněji vozy v ČR než v zahraničí.... když je to jen 7 % jejího trhu, samo byť prestižně důležitého, nicméně ta L&K do toho moc nezapadá.... ale třeba se mýlím, uvidíme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda u nás téměř vždy prodávala auta dráž a to je dlouhodobě známý. Venku byly i zcela jiné výbavy a tak tam auta byla takto vybavená i cenově výhodnější. S našima zákazníkama se moc nemazlila.

Dávat za auto skoro mega a přitom je to nižší střední třída je totální ekonomický nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opakovaně...ČR je 7 % trhu ŠA a tomu to také odpovídá, je třeba si to uvědomit....

 

u nás je mimo to spousta těch, co ŠA považují za českou značku a proto Škodovky kupují už z principu, tedy je tu zcela jiná politika.... nepř v Německu je situace zcela opačná, tam si přeci musí ŠA vydobývat pozici a ukazovat že může nabídnout víc než ostatní, tam není doma, i když je to německá marka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ceny RS tady a v DE moc tvé tezi neodpovídají... škodovka je levnější tady. V DE má trochu lepší výbavu, ale méně, než kolik je navýšení ceny. Ale ten boj o místo na slunci je jasná věc. Ačkoliv třeba v JP jsou místní automobilky taky levnější (o dost), než ve zbytku světa, bez ohledu na klesající jen. 

 

Nu což;) Za mě ale rozhodně kupovat "roční" natož novinářské auto je úplná blbost, takovouhle ojetinu bych v garáži nesnesl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenovou politiku Škody sleduju 15 let a nynější krátkodobý zlepšení cen není v tom dlouhodobém srovnání moc významný. Poslední cenová nabídka pro mě byla na Š OII 1,8 TSI Lk combi, ale nepřijal jsem jí ani po dodatečných korekcích směrem dolů. To měli udělat hned a to jsem je seznámil na začátku s aktuální nabídkou pro mě z D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ceny RS tady a v DE moc tvé tezi neodpovídají... škodovka je levnější tady. V DE má trochu lepší výbavu, ale méně, než kolik je navýšení ceny. Ale ten boj o místo na slunci je jasná věc. Ačkoliv třeba v JP jsou místní automobilky taky levnější (o dost), než ve zbytku světa, bez ohledu na klesající jen. 

 

Nu což ;) Za mě ale rozhodně kupovat "roční" natož novinářské auto je úplná blbost, takovouhle ojetinu bych v garáži nesnesl.

 

úplně to není pravda a to i díky dnešnímu kurzu... mimo to jsem nepsal o RS ale LaK, každý model i v rámci O III má na každém trhu jinou prioritu a jinou váhu, ale to je asi mimo něčí pochopení... hezké Vánoce...

 

ok raději tedy polosocku za nehoráznou cenu, která v den nákupu statí na pěknou řádku tisíčků na ceně a to se vyplatí, hlavně že je nové.... holt každý to na co má, já nové auto už hodně let nemám.... a raději dám 600 za auto co má výbavu na 900 než 600 za nové... ale každý to může samo sebou vidět jinak....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem je, ze tve auto nema realne vybavu za 900. Soucasna cena plne vybavene O3 je proste uplne mimo realitu. O2 s vyrazne lepsim motorem a stejnou vybavou stala pri ukonceni vyroby kolem 650ti. Neverim, ze by budouci O3 L&K byla vyrazne drazsi. A neni moc duvod aby byla. O3 moc nove vybavy, ktera by zvysovala naklady, neprinasi a naopak cost cutting je u ni na jeste mnohem propracovanejsim levelu. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ale, nekaž me si náladu.... tak trochu nesmysly pises... právě proto ze nemá hodnotu 900 nicméně pokud chci O III s výbavou za nerealnych 900, tak právě proto si o koupil za 600. Protože za 900 bych si o nekoupil jednak kvůli financím, ale taky proto, ze už bych se do něčeho jiného....

To co jsi napsal dal, nestojí ani za hlubsi rozbor a komentář, psalo se to tu mockrat a je to srovnání nesrovnatelneho... moje O I stala v SLX bez klimatizace!!! v TDI 635 tis. Moje Felicia 1,9 D 430 tis.... je to srovnatelné s O III ? A to pátí i O II, která stala 650 v eleganci 1,9 TDI .... podívej se kolik stoji O III a jakou ma základní výbavu!!! Tedy je O III daleko levnější než předchůdkyně.......a to je technologicky a vybavove úplně jiné auto než O II...

Mimochodem, nehapu rec o nákladech, někdo kupuje auto za náklady? Neznám nikoho takového.... pak je to od věci a logicky, pokud bude chtít byt kdokoliv konkurenceschopnym, bude snižovat své náklady, a to i proto, aby udržel cenu, a hlavně mohl investovat a hlavne do vyoje. bez toho by tu už nebyl....

To je plus pro výrobce a bohužel na zákazníky to většinou podstatný vliv mimo zabrani rapidniho zvyseni ceny díky investicím, licencím a pod nemá...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opakovaně...ČR je 7 % trhu ŠA a tomu to také odpovídá, je třeba si to uvědomit....

 

u nás je mimo to spousta těch, co ŠA považují za českou značku a proto Škodovky kupují už z principu, tedy je tu zcela jiná politika.... nepř v Německu je situace zcela opačná, tam si přeci musí ŠA vydobývat pozici a ukazovat že může nabídnout víc než ostatní, tam není doma, i když je to německá marka...

Tak toto je tak hezky napsané. Jsme chytrý národ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......a to je technologicky a vybavove úplně jiné auto než O II...

 

 

Tak toto je pravda jen napůl. Je velmi dobře známo, že na OIII se šetřilo jak materiálově tak i technologicky. Vezměme kupříkladu všeho známou zadní nápravu. Kde ušetřit - nu dáme zadní nápravu klikovou místo víceprvkové. A to není jen jedna z věcí. Je pravdou, že OIII má v základu více podpůrných asistentů ( nicméně to dnešní konkurence již vyžaduje ) a je velká škála věcí které se dají doobědnat, což v OII nebylo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...