jirkaK Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 taky bych to považoval za poměrně značný riziko. Jen jednou jsem v životě koupil předváděčku a už bych to neudělal. Bylo to blbě zajetý a už nikdy se to pořádně nerozjelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 Přesně tak jak píšete, předváděčky jsou časovaný bomby, zejména v silných verzích. Zákazníci i prodejci se snaží dostat maximum z výkonu a sám mám zážitek z předvádění O1 RS kde jsem nemohl chvíli rozdejchat předváděcí jízdu prodejcem. Dále ceníková cena je jen zbožný přání prodejce protože v dnešní době hraje největší roli zájem zákazníků a jejich vyjednávací schopnosti. Protože ta původní cena je strašně přestřelená a v této cenové kategorii jsou již zcela jiná auta a i třídy tak tím pádem je vysoká cena i po nějaké slevě. A auto jedné z prvních serieí by mělo bej velice levný, je to riziko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 23. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2013 (editace) ale chlapy, to není předváděčka, ale auto od zaměstnance z MB. Si myslíte, že když se budete k novému autu chovat pěkně tak jak by se mělo, netočit na plno pod 80 stupnu oleje apod, že to vydrží? zdaleka už ne... s autem za cca 10 měsíců najel 19 000km, tak asi moc krátké trasy nejezdil a motor se zahříval... Problémová je i O2 a co jako? žádné auto není dnes funkční jak by asi mělo... a kupovat dnes nové mbéčko? Když vidím co se děje na silnicích, krade, odírá ani náhodou, ale to si musí každý zvolit... Jinak k autu, ano je to celkem přestřelený, ale nezapomeňte že je to skoro plná palba s DSG! a nesmíte to porovnávat s RS, hold 1.8 v eleganci je dražší než RS verze. vezmem super slevu 15% a jsme na 743 000kč.. furt oproti nové celkem velká úspora, prodejce půjde ještě trošku dolů a nezapomeňte je to nový model... a není problém poptat dealera a vybrat si takhle podobné auto za ještě větší slevu (auto vám předají do 3 dnů jako mě)... Editováno: 23. Prosinec 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Jenže hned po koupení okamžitě klesá cena o 20-30 %. Takže i nejeté auto po první registraci by mělo mít cenu sníženou o 35 % včetně slevy z nákupní ceny u prodejce. A kupovat skoro roční auto o kterém se nic neví jak lítalo je riziko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 jasně, že to není předváděčka, ale rozdíl tuším jen v tom, že to neřídilo takový množství lidí. To by ta cena musela být fakt dramaticky nízká, aby to dávalo jasnej smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Původně jsem se nechtěl zapojit, ale nedalo mi to.... Je nad L&K těžko bude za podobnou cenu jako RS, to byl asi úlet, když RS vychází z výbavy Ambition.... Osobně mám třetí novinářské auto a nikdy žádné časované bomby nebo špatné zajetí, naopak evidentně lepší dílenské zpracování, precizní... moje OIII je číslo třista něco po před sériové výrobě, jediné minus je, že se tehdy v listopadu 2012 některá výbava ještě nemontovala... K tomu autu výše, bych tipoval, že je to také jedno z těch co byly ve Španělsku a pak někde dále jezdilo pro nebo pod fabrikou, protože ztěch 200 aut co byla ve Španělsku a Portugalsku pro novináře se následně prodalo jen minimum, dost jich také skončilo u prodejců v zahraničí, minulý týden jak jsem byl v servisu, Turinski dovezlu jednu O III, kkteré dle CMR byla ve Švýcarsku a podle čárového kódu na dveřích řidiče a tras uložených v navigaci, rovněž Španělka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 (editace) U O2 staly RS a L&K v podstate stejne. RS mela lepsi motor a L&K vybavu. Ale v zakladu byly ceny obou techto modelu pokud si dobre pamatuju naprosto totozne. Nemyslim, ze by to u O3 melo byt vyrazne jine. Plne vybavena O3 za milion je opravdu naprosty nesmysl, na tom se snad shodneme. Editováno: 24. Prosinec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Ano ano, taky cekame na LaK :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 ale evidentně u O II byla jiná cenová politika i skladba výbav.... u O II určitě nebyla RS v podstatě levnější než Elegance, tak jako to je u O III, tedy Laurin logicky nemůže bát na úrovni RS i u O III, leda že by také vycházel z Ambition, o čemž asi všichni pochybujeme... právě proto, že bych za novou O III mega nedal, jdu raději do plně vybaveného auta nikoli plně nového... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 (editace) achjo a koupit nový auto není riziko? tahle 1.8 co sem dal hravec, ano je trošku přestřelená, jdou v MB najít stejné za lepší prachy... je to furt nový model a dobíhají roční vozy O2, takže je to celkem logické.... Ano l@k má větší výbavu, RS lepší motor.... u ojetých O2 to je zatím tak. že l@k 1.8 tsi stojí +- 450 000kč pro běžnýho zákazníka a RS klidně o 100 000 kč(rs v podobný výbavě) více(za 550 000kč koupíte nový rs bez výbavy... bude zajímavá cena i scoutíka a zákládní vybava... SCOUT TDI DSG to bude v plný pěkná nálož 1 milion korun Editováno: 24. Prosinec 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Taky si mylím, že ceny u OIII budou podobné pro L&K a RS - protože prostě ceny se dnes nestanovují podle toho jaké jsou výrobní náklady (či z jaké výbavy to vychází) ale podle toho aby se to dalo v dané zemi prodat, tomu se říká marketing . Takže marže na OIII Active bude prostě pro škodovku menší než u modelu L&K... kde je sice hodně věcí navíc, ale zase stojí dvakrát více než je základ... na prestiž se prostě platí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Mno, tak ještě trochu OT. Ceny OII liftback MR 2011: RS 2.0 TSI = 710 900 Kč, L&K 1.8 TSI = 656 900. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 hm tak dokonce tak to bylo...u cz edition už ceny byly stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Tak jest. Ale to už nebyla "běžná" cena, CZ Edition 2011 byla vlastně "akční", tak aby to bylo alespoň trochu srovnatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Taky si mylím, že ceny u OIII budou podobné pro L&K a RS - protože prostě ceny se dnes nestanovují podle toho jaké jsou výrobní náklady (či z jaké výbavy to vychází) ale podle toho aby se to dalo v dané zemi prodat, tomu se říká marketing . Takže marže na OIII Active bude prostě pro škodovku menší než u modelu L&K... kde je sice hodně věcí navíc, ale zase stojí dvakrát více než je základ... na prestiž se prostě platí... dodnes mi uniká, jaký by měla mít ŠA krom prestiže důvod prodávat levněji vozy v ČR než v zahraničí.... když je to jen 7 % jejího trhu, samo byť prestižně důležitého, nicméně ta L&K do toho moc nezapadá.... ale třeba se mýlím, uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Škoda u nás téměř vždy prodávala auta dráž a to je dlouhodobě známý. Venku byly i zcela jiné výbavy a tak tam auta byla takto vybavená i cenově výhodnější. S našima zákazníkama se moc nemazlila. Dávat za auto skoro mega a přitom je to nižší střední třída je totální ekonomický nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 opakovaně...ČR je 7 % trhu ŠA a tomu to také odpovídá, je třeba si to uvědomit.... u nás je mimo to spousta těch, co ŠA považují za českou značku a proto Škodovky kupují už z principu, tedy je tu zcela jiná politika.... nepř v Německu je situace zcela opačná, tam si přeci musí ŠA vydobývat pozici a ukazovat že může nabídnout víc než ostatní, tam není doma, i když je to německá marka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodyia Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 No ceny RS tady a v DE moc tvé tezi neodpovídají... škodovka je levnější tady. V DE má trochu lepší výbavu, ale méně, než kolik je navýšení ceny. Ale ten boj o místo na slunci je jasná věc. Ačkoliv třeba v JP jsou místní automobilky taky levnější (o dost), než ve zbytku světa, bez ohledu na klesající jen. Nu což Za mě ale rozhodně kupovat "roční" natož novinářské auto je úplná blbost, takovouhle ojetinu bych v garáži nesnesl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Cenovou politiku Škody sleduju 15 let a nynější krátkodobý zlepšení cen není v tom dlouhodobém srovnání moc významný. Poslední cenová nabídka pro mě byla na Š OII 1,8 TSI Lk combi, ale nepřijal jsem jí ani po dodatečných korekcích směrem dolů. To měli udělat hned a to jsem je seznámil na začátku s aktuální nabídkou pro mě z D. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 (editace) No ceny RS tady a v DE moc tvé tezi neodpovídají... škodovka je levnější tady. V DE má trochu lepší výbavu, ale méně, než kolik je navýšení ceny. Ale ten boj o místo na slunci je jasná věc. Ačkoliv třeba v JP jsou místní automobilky taky levnější (o dost), než ve zbytku světa, bez ohledu na klesající jen. Nu což Za mě ale rozhodně kupovat "roční" natož novinářské auto je úplná blbost, takovouhle ojetinu bych v garáži nesnesl. úplně to není pravda a to i díky dnešnímu kurzu... mimo to jsem nepsal o RS ale LaK, každý model i v rámci O III má na každém trhu jinou prioritu a jinou váhu, ale to je asi mimo něčí pochopení... hezké Vánoce... ok raději tedy polosocku za nehoráznou cenu, která v den nákupu statí na pěknou řádku tisíčků na ceně a to se vyplatí, hlavně že je nové.... holt každý to na co má, já nové auto už hodně let nemám.... a raději dám 600 za auto co má výbavu na 900 než 600 za nové... ale každý to může samo sebou vidět jinak.... Editováno: 24. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 (editace) Problem je, ze tve auto nema realne vybavu za 900. Soucasna cena plne vybavene O3 je proste uplne mimo realitu. O2 s vyrazne lepsim motorem a stejnou vybavou stala pri ukonceni vyroby kolem 650ti. Neverim, ze by budouci O3 L&K byla vyrazne drazsi. A neni moc duvod aby byla. O3 moc nove vybavy, ktera by zvysovala naklady, neprinasi a naopak cost cutting je u ni na jeste mnohem propracovanejsim levelu. Editováno: 24. Prosinec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 (editace) Ale ale, nekaž me si náladu.... tak trochu nesmysly pises... právě proto ze nemá hodnotu 900 nicméně pokud chci O III s výbavou za nerealnych 900, tak právě proto si o koupil za 600. Protože za 900 bych si o nekoupil jednak kvůli financím, ale taky proto, ze už bych se do něčeho jiného.... To co jsi napsal dal, nestojí ani za hlubsi rozbor a komentář, psalo se to tu mockrat a je to srovnání nesrovnatelneho... moje O I stala v SLX bez klimatizace!!! v TDI 635 tis. Moje Felicia 1,9 D 430 tis.... je to srovnatelné s O III ? A to pátí i O II, která stala 650 v eleganci 1,9 TDI .... podívej se kolik stoji O III a jakou ma základní výbavu!!! Tedy je O III daleko levnější než předchůdkyně.......a to je technologicky a vybavove úplně jiné auto než O II... Mimochodem, nehapu rec o nákladech, někdo kupuje auto za náklady? Neznám nikoho takového.... pak je to od věci a logicky, pokud bude chtít byt kdokoliv konkurenceschopnym, bude snižovat své náklady, a to i proto, aby udržel cenu, a hlavně mohl investovat a hlavne do vyoje. bez toho by tu už nebyl.... To je plus pro výrobce a bohužel na zákazníky to většinou podstatný vliv mimo zabrani rapidniho zvyseni ceny díky investicím, licencím a pod nemá... Editováno: 24. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 opakovaně...ČR je 7 % trhu ŠA a tomu to také odpovídá, je třeba si to uvědomit.... u nás je mimo to spousta těch, co ŠA považují za českou značku a proto Škodovky kupují už z principu, tedy je tu zcela jiná politika.... nepř v Německu je situace zcela opačná, tam si přeci musí ŠA vydobývat pozici a ukazovat že může nabídnout víc než ostatní, tam není doma, i když je to německá marka... Tak toto je tak hezky napsané. Jsme chytrý národ. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 Jen k tem cenam v DE. Po zavedeni "singerovneho" se jiz nevyplati kupovat v zemich, kde se plati EURem. Ceny lepe vybavenych vozu vychazi stejne. Nektere nizsi vybavove stupne nejsou v Nemecku vubec k dispozici (neni tam o ne zajem). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2013 .......a to je technologicky a vybavove úplně jiné auto než O II... Tak toto je pravda jen napůl. Je velmi dobře známo, že na OIII se šetřilo jak materiálově tak i technologicky. Vezměme kupříkladu všeho známou zadní nápravu. Kde ušetřit - nu dáme zadní nápravu klikovou místo víceprvkové. A to není jen jedna z věcí. Je pravdou, že OIII má v základu více podpůrných asistentů ( nicméně to dnešní konkurence již vyžaduje ) a je velká škála věcí které se dají doobědnat, což v OII nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.