jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 (editace) připojuji se a hlasuji pro benzín. A ještě připojuji poznámku k DSG. Nevím, jestli to je u benzínu jinak, ale já mám s DSG spotřebu rozhodně vyšší, než s manuálem. Srovnávám stejná auta se stejnými naftovými motory. Rozdíl je v řádu několika málo deci, ale přesto je. Editováno: 28. Listopad 2013, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Tu 1.4 TSI na autosalonech s DSG nemají,takže to je trošku problém ale s tou 1.8 se jelo vážně krásně,k tomu motoru je DSG super. U 1.4 by byla spotřeba určitě nišší než u 1.8,ale zase si říkám,že když už kupuji auto za tolik peněz,tak at to stojí za to 70 % najedu mimo město, 15% dálnice, 15% město . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 U 1.4 TSI půjde vyhřívané čelní sklo od 22KT/14.Od tohoto týdne i L&K,Scout,CNG. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 a taky novinka: Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 XORO: S ohledem na rocni najezd km bych volil benzin. Mel jsem moznost jet s 1.4 TSI v O2 FL Combi (predpokladam, ze motory budou temer stejne oproti novejsi verzi) a prislo mi to dost line. Na mestky a mimo dalnicni provoz ale naprosto dostacujici. Kupujes si nove auto, udelej si radost a vezmi 1.8 TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigbopp Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 to: "ale zase si říkám,že když už kupuji auto za tolik peněz,tak at to stojí za to" moje řeč . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 pokud jezdis pohodu (tim myslim opravdu pohodu, kochacku) a najezd mas 15tis za rok, vyber 1. 2 TSI. V lepším případě 1.4 TSI. Vyzkousej, uvidis. Ta 1.8 mi příjde zbytečná, navíc drahá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 a taky novinka: Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km to už se tu ale psalo, minimálně před týdnem - tuším že Pawouk to sem dával.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 nezlobte se majitelé 1,2 TSI na mě, může to být dobrej motor, ale dávat to do tak velkýho auta mi přijde pakárna. Já bych to v OIII rozhodně nechtěl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 (editace) XORO: Na 15tis a většinou pohodovou jízdu jak píšeš bych zvolil 1,4tsi Editováno: 28. Listopad 2013, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Jirka K: měl jsem v OII FL (která je o 30kg těžší než OIII) ten starý 1,2TSI a brzdou provozu jsem rozhodně nebyl. Na D1 s tempomatem na 145 Km "no probléma" celou cestu. Pokud neplánuješ na D1 honit Pasaty, vozit plné auto lidí nebo hodně pospíchat s častým předjížděním, tak ten motor v klidu stačí. Ve srovnání s 1.4TSI co mám je to auto teď pochopitelně hbitější (dle Policie prý až moc), ale že by nebyla 1.2 TSI nepoužitelná pro běžný provoz, tak to v žádném případě. Klidně bych o ni při rozhodování o dalším autě přemýšlel. Jinak stará 1.4TSI v OII a nová v OIII jsou úplně jiné motory. Ta nová 1.4TSI jede jak z praku. XORO, pokud chceš DSG v benzínu bez RS, tak je to rozhodování mezi 1,8TSI a 1,4TSI. Tu 1.4TSI s DSG seženeš k projetí někde ve VW v Golfu. Motor a převodovka jsou stejné jako OIII, tak můžeš zhruba porovnat. VW vůbec 1.8TSI nenabízí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Plný kufr cementu (brambor) netahám, ani vozík, na dálnici nemám ambice lítat 180. Pro mě je ten motor akorát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Záleží, kdo má jakou náturu. Někdo se líně plouží v koloně, někdo ji zase rád předjede. S motorem 1,2 TSI jsi jasně zařazen do první skupiny, protože předjíždění je hazard ze životem. Musíš ten motor roztočit a držet to v otáčkách, aby to vůbec trochu jelo. Při takovým manévru nebo prostě razantním režimu jízdy, je ovšem spotřeba nesmyslně vysoká. Já na tentýž režim, potřebuji půl plynu a asi tak poloviční spotřebu paliva, než "úsporný" 1,2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Plný kufr cementu (brambor) netahám, ani vozík, na dálnici nemám ambice lítat 180. Pro mě je ten motor akorát Bodeť by ne, když sis to koupil. Přece nebudeš vytrubovat, že stojí za .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 jirkak:a co že to máš za úsporný a dostatečně silný vůz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Jestli Ti těch pár minut co najedeš Ti za to stojí... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 to jsou ti co je pak dojíždíme na křižovatkách a podobně... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Ty určitě, už máš obejdnáno po roce a půl, abys měl čím dojíždět? Zatím tady totiž jenom spamuješ. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 (editace) co je ti po tom? píše se tu ,že 1.2 TSi nebrat..já oponuju,že i s 1.2 se dá jet a většinou i dojedu,např.třeba křižovatky...zrovna dnes jsem dojížděl jednoho piráta na křižovatce.. Editováno: 28. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Záleží, kdo má jakou náturu. Někdo se líně plouží v koloně, někdo ji zase rád předjede. S motorem 1,2 TSI jsi jasně zařazen do první skupiny, protože předjíždění je hazard ze životem. Musíš ten motor roztočit a držet to v otáčkách, aby to vůbec trochu jelo. Při takovým manévru nebo prostě razantním režimu jízdy, je ovšem spotřeba nesmyslně vysoká. Já na tentýž režim, potřebuji půl plynu a asi tak poloviční spotřebu paliva, než "úsporný" 1,2 TSI. Souhlas, záleží na stylu jízdy a použití auta. Je jasný, že při vyšší zátěži to žere trošku více. Jinak předjíždění i s 1.2 není ani zase taková hrůza. Všichni jsme už zmlsaní turbomotory, co já bych před 10 lety dal za auto co má z 0-100km za 10 sekund. To mi ještě šéfův Superb I v 1.9 TDI se 74Kw přišel jako neskutečná raketa. Dneska bych po nabídnutí firemního 74Kw auta šel za šéfem s otázkou, proč se mě chtějí ve firmě zbavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Jestli Ti těch pár minut co najedeš Ti za to stojí... nestojí, o tom to není. Ale když potřebuju předjet, tak to auto prostě jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 nezlobte se majitelé 1,2 TSI na mě, může to být dobrej motor, ale dávat to do tak velkýho auta mi přijde pakárna. Já bych to v OIII rozhodně nechtěl. to je podobně, jako má kamoš ve služebním Passatu 1,4 TSI.... dost neštěstí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 jako já vím, že ty motory auto za určitých podmínek rozhýbou, ale o dynamice jízdy mám prostě poněkud odlišnou představu. Ale nechci tady v žádným případě jitřit vášně, takže to prosím skončemež. Někomu to tak vyhovuje, mě prostě ne. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 (editace) Ty určitě, už máš obejdnáno po roce a půl, abys měl čím dojíždět? Zatím tady totiž jenom spamuješ. zlatá pravda velebnosti, ale dovolím si to přeložit níže.... co je ti po tom? píše se tu ,že 1.2 TSi nebrat..já oponuju,že i s 1.2 se dá jet a většinou i dojedu,např.třeba křižovatky...zrovna dnes jsem dojížděl jednoho piráta na křižovatce.. co je ti po tom? já mám Š 120 (bez TSI) já oponuju, že i s 1.2 se dá jet a většinou i dojedu (myšleno do plánovaného bodu B z bodu A), např. třeba žigulíky.......zrovna dnes jsem dojížděl jednoho trabanta ale dojel jsem ho až na křižovatce na červené. Editováno: 28. Listopad 2013, autor: Hravec 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 upřesním:jel jsem s Fábií II FL 1.2 tsi stav ujetých km 9950.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.