žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 S odkazem na turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Já tě jen opravil že to je repas a ne nové turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Ok ale já nepsal, že jde o nové ani o repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Jo ale to bys měl, protože když vybalí v autorizaku že může mít nové turbo za 17 000 Kč, tak se mu vysmějí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. leden 2013 Sdílet Vloženo 1. leden 2013 Jo takhle jsi to myslel. Tak to potom OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 No, po dnešní návštěvě v autorizovaných servisech v Olomouci musím uznat, že ty ceny přehnané nemají. Turbo u Samohýla: 14.647 bez DPH Turbo v Porsche Olomouc: 16.111 bez DPH = ceny jsou v pohodě Navíc u Samohýla mi bylo nabídnuto opět to stejné co poprvé a to, že zkusí zařídit, aby to bylo zadarmo, protože mám v pořádku servisní knihu + nákup u Škoda Plus. Pokud to nevýjde, hradím díky pojištění u cargarantie 40% spoluúčast pouze na použitém materiálu (práce je hrazena v plné výši pojištěním). Takže nakonec mě to max. vyjde na 10.000,- Kč a ani to ne. Musím potvrdit slova pracovníka v autorizovaném servisu a to, že ty ceny už nejsou jak bývaly, že se prostě dnes vyplatí nechat pracovat autorizáky (samozřejmě pokud nemáte auto staré 10 let). Napíši jak jsem dopadl. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 Jsi psal že ti řekli 75 000 Kč, nějak tomu nerozumím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Ano, psal jsem o těch 75.000,- Kč o kterých mě informoval jeden zaměstnanec v autorizovaném servisu auto hlaváček. Nevím co tím chtěl docílit nebo zda mi tam chtěl narvat tři turba? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Pořád mi nejde do hlavy co je turbu při těchhle KM, když ze začátku jede a pak vypne? Kouří ti to černě, ztrácí se olej? Jak zjistili že je turbo KO? Měli to auto na brzdě? Si myslím že ten jejich systém pokus/omyl jen draze zaplatíš. EDIT: Turbo u Samohýla: 14.647 bez DPH Turbo v Porsche Olomouc: 16.111 bez DPH Tohle jsou repasovaná turba. Editováno: 3. leden 2013, autor: Wojnar Dva příspěvky po sobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Tak jsem se byl odpoledne domluvit do toho autorizovaného servisu kam dám auto od pondělka, hlavní bude zkusit aby to udělali zadarmo, protože ten počet KM je v cajku a hlavně mám v pořádku servisní knížku (opakuji, kupováno přes Škoda Plus kde si člověk trošku připlatí za kvalitu). Jinak se to bude řešit přes cargarantie (40% spoluúčast na náhradních dílech). Jak poznám že ty turba jsou repas? :-/ podle ceníkové nabídky tam má označení 03G 253 010 JX (garrett - BKD,AZV). Jinak co to dělá? Nekouří se z toho, turbo funguje běžně (možná o trošku míň) do 120km/h. Něco nad touto rychlostí se vypne, rožne se kontrolka motoru. Po vypnutí a nastartování znovu zhasne a zase funguje. Bylo to na diagnostice + vyměnili řídící jednotku jestli to nevyvolává ona. Olej jsem nesledoval. Kvůli cargarantie a 40% spoluúčasti pouze na náhradních dílech se mi nevyplatí to házet někomu do normální servisu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Zase budou něco zkoušet. Omlouváme se ale ono to nevyšlo tak si to zaplatíte. Vymění co půjde a na co budeš mít peníze. Nakonec se zjistí, že to bylo nějakou kravinou co mohli udělat hned na začátku. Tak ti držím palce a dej vědět jak to dopadlo. EDIT: Podle mě jsi to měl odvézt i do jiného servisu a nechat si to potvrdit. Tím nemyslím do autorizovaného. Podle mě je turbo v pořádku a jen blbne ventil nebo nějaký podtlak. Editováno: 3. leden 2013, autor: Wojnar Dva svoje příspěvky po sobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Byl jsem ještě v auto kelly a ten mi to hodil na diagnostiku a řekl mi 20 tisíc za turbo... že by se v tom nějak chtěl šťourat co v tom je špatně :-/ to se říct taky nedá. Když mi řeknou, že mi to nevymění zadarmo, nemusím souhlasit s opravenou u nich.... Editováno: 3. leden 2013, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Zajeď si ještě do Prostějova za Vašou. http://www.cardiagnostik.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Jak moc je v háji turbo jde zjistit pomocí diagnostiky nebo se to musí demontovat? Jen abych nevyhodil 2 tisíce za zjištění závady a nakonec se muselo měnit stejně celé turbo. Ale je fakt, že je divný, že turbo funguje normálně, ale až při určité rychlosti a otáček to padá... Editováno: 3. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Protože se ti do vedení dostane větší množství vzduchu a někde ti to může podfukovat nebo něco jiného a pak se ti to hodí do nouzáku. U takové závady se napřed kontrolují hadice podtlaků a jiné drobné věci s tím spojené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Padá to do nouzáku, na 50% to může být turbo v hájí, ale je tady ještě těch dalších 50%. Splaš někoho z VAGEM a udělejte log. Podle mě jen špatná regulace a turbo tlačí moc a spadne to do nouzáku, řeším to tady téměř pořád oprava za díly od 1000 do 6000 Kč, ale když si myslíš že je lepší nasypat autorizovanému servisu než dat pětikilo někomu za test v kopci, tak tě nebudu přemlouvat. Nikde není napsáno že to nemůže být turbo, ale pokud vyměníš nejprve turbo a pak dojdou na to že to byly jen hadičky na podtlaku v hájí, tak ti kačky nikdo nevrátí a ty se budeš bit do hlavy že to mohlo místo 15 000 Kč stát 1000 Kč. Editováno: 3. leden 2013, autor: VAG BoBo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 plně souhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Zítra to nechám projet přes ten VAG ještě pro jistotu a zase napíšu .) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Test se dělá za jízdy v kopci nebo na brzdě, u vás vhodný mohelničak na vagu nastavíš 01 motor skupinu 3,10,11, a zapneš funkci logování, v kopci dáš trojku nebo čtverku, podle toho na co se cítíš, protože koncová rychlost může být až 160km/h (neplatí to u tebe když to ve 120 km padá do nouzáku). Závady musí být smazány, při 1500ot/min šlápneš na plný plyn a dáš start logovaní na vagu a držíš do 4000 ot/min, prostě tak ať si nerozbiješ hubu. Během testu nesmíš povolit ten plný plyn, jinak to je o ničem. Při těch 4000 ot/min zmáčkneš na vagu stop, je to třeba dělat ve dvou (jeden řídí druhy ovládá diagnostiku) pak ten log pošleš přes Leteckou poštu sem a někdo ti poradí. NENÍ TO TAK SLOŽITÉ JAK TO VYPADÁ, DĚLÁM TO POŘÁD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Jáj, tak to nevím jestli se mnou nějaký technik ze servisu bude chtít dělat :-/ není tu vypsaný seznam lidí, kteří mají VAG z okolí Olomouckého kraje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 (editace) Tak si udělej výlet do F-M já dělám pro členy zdarma a kopec je na dálnici taky slušný, dá se tam jet i 200 km/h, takže 120km/h žádný problém. Prostě tady napiš do fóra že hledáš někoho z VAGEM a je to. Editováno: 3. leden 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 OT: Kde to na dálnici u F-M děláš? Páč ať přemýšlím jak přemýšlím, tak na Ostravu nikde a na ČT jedině kousek před Těšínem. Myslím zhruba ten úsek kde jsou tři pruhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 JJ přesně tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 Volal jsem tomu z Prostějova, tak snad si na mě dnes najde čas, budu informovat o výsledcích .)) Díky za pomoc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 Myslíš uživatele Juke.box? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.