Přejít na obsah

Podvozek JOM


DiegoIII

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Tak sem se rozhodl, ze Fobia pujde dolu a bude tvrda :) ma nekdo nejake zkusenosti stimhle ? :http://aukro.cz/sportovni-podvozek-stavitelny-skoda-fabia-99-jom-i2910577380.html

btw. mam SDI tak si rikam jestli nebudou predni pruziny trpet, jelikoz je motor tezsi nez u benzinu a hlavne sem mysel, ze benzin a nafta maji jiny a tohle je na oboje

Editováno: , autor: DiegoIII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel jsem to a byl jsem spokojenej. Kdyby se nepredelavala prijezdova cesta k chalupe tak to mam dodnes. Bez problemu jsem to mel snizeny na max. Budes muset hold si davat vic pozor na diky, kanaly, vyjety koleje atd...a jestli na benzinu nebo nafte to budes mit tak to je jedno. Valda to mel na nafte ten samej co jsem mel ja (jom) a taky pohoda. Hlavne porizovaci cena je paradni jen je skoda, ze to nejde zrepasovat. Ale mas zase dva roky zaruku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Bohužel řezat a svařovat musíš. Naznač jsi v jaké poloze maš ted stabilizátor z origo tlumičema.myslím to oko,pak nahod JOM,Tyčku navleč nejprv do tlumiče pak přilož k oku stabilizátoru a hned vidíš o kolik zkrátit. Řízne ti to flexou kde kdo a CO svářečku maj v každý dílně taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám sice technixe,ale tlumič je oproti serii o 3cm kratší,čili jsem musel dát i kratší kost...na řezání nic neni,fikneš,svaříš a jezdíš ;-) auto mám v provozu každý den,měsíčně cca 2500km,kosti mají za sebou 15.000km a furt v klidu....takže je to trochu prasárna,ale lepší a levnější než stavitelný za litr a účinek stejný...a geo taky v pohodě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Tak mam za sebou neco kolem 6 tisic km s timhle podvozek a zde jsou moje zkusenosti...

 

Prvnich par kilometru byl hrozny nezvyk, auto tvrde jako sutr ale na to sem si zvykl, prijemne bylo ze melo okamzite reakce na volant a samozdrejme super vzhled. Celou dobu relativne pohodicka az na par neprijemnych retarderu i cestu do chorvatska a zpet uplne bez problemu. 

Pred tak 500 km mi zacalo pri dirach neco trosku cvakat od leve strany, prosel sem cely podvozek, podotykam ze s tlumici a pruzinami jsem delal uplne vse(loziska, vsechny cepy, naboje, rameno, horni ulozeni, kosti stabilizatoru,)nenasel jsem zadny problem a protoze to cvakani nebylo nic moc tak sem si rikal, ze to necham projevit az to bude poradne slyset... ovsem tento ctvrtek jsem rano vyjel a od prave! strany se pri kazde dire ozyvala hrozna kovova rana. Dost jsem se lekl ale rikal jsem si, ze treba sla do haje kost stabiku nebo horni ulozeni. Ovsem po zvednuti na zvedak a projiti auta kdy sem nic nenasel jsem se rozhodl vytahnout tlumic+ pruzinu. A ono ejhle nejhorsi obavy se naplnily. Tlumic uplne na sracku stim ze ma vuli jak do stran tak nahoru dolu i na zemi jsem byl schopny snim udelat ranku. to znamena ze tlumic je vylozene na vyhozeni. Samozdrejme sem se rozhodl ze ho pujdu reklamovat tak jsem dal na pravou stranu seriovy tlumic = hruza a pustil jsem se do leve strany abych to reklamoval jako par. Po vytazeni leve strany jsem zkusil pohnout na vuli i s timhle tlumic a ten ma pro zmenu stejny (jen jeste ne tak moc) problem.  Podotykam, ze jsem zadnou diru nikde nevymetl. Suma sumarum oba tlumice jsou na vymenu po par tisic km. Necekal jsem za ty penize nejakou suprovou kvalitu ale tohle mi vyrazilo dech. Takhle zniceny tlumic si predstavuji tak po 400 tisic km (Ano az takove to melo vule). Proto se ptam jestli ma nekdo stejne zkusenosti nebo treba takovy TA-TECHNIX za ty podobne penize je lepsi popr. stejny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Co se týče JOMu tak je to všeobecně známé. Často vržou, tečou a obecně se dost ničí. Jsou to podvozky na předváděčku a do garáže - spotřebáky.

 

Není to nic na extre velké ježdění. JOMy se neskutečně reklamujou prý se vrátí každý druhý na reklamačku. Ty první jsou

 

 

asi podvozky na autech co stojí v té garáži.

 

 

 

 

 

Naopak k tomu TA Technix drží. Reklamace minimální.. Pokud na to nenaložíš nějaké supertěžké 18ky.

 

 

 Ze zkušeností výškově stavitelný podvozek Škoda Fabia od TA je také tvrdý, ale to je o zvyku, protože 

 

 

 přechod ze série je vždy razatní skok. Hodně taky záleží na použitých kolech. Čím menší profil tím tvrdší

 

 

 a tím méně tlumí pneumatiky. 

 

 

 

 

 

TAčko doporučuji pokud nechceš jít drahou cestou v řádu 20 tis Kč.

 

Editováno: , autor: Martinro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno ho daval kamarad na 1.4benzin, tak uvidíme :D  Zatim si na nic nestezoval...
Ja s Fabii jezdim každý den a ne zrovna uplne malo, tak jsem minuly rok sel do AP a zatim spokojenost. Na všech autech předtím(G2/G3) jsem nic jiného nez JOMy nemel a nikdy jsem nemel zadny problem..akorát ty jizdni vlastnosti jsem na kazdodenni jezdeni chtěl uz o něco lepsi..jasne-za peníze co stoji JOM necekam okruhovej special nebo pohodli limuziny, ale to ze uz ta vydrz není co bejvala by me asi dost vadilo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...