Přejít na obsah

OIII nebo SII


mia

Doporučené příspěvky

kolega si teď koupil O3, plná výbava, pouze předokolka a 1,6TDI. Dal za ni o 1000€ víc než já loni za 125kW ve 4x4. Svezl mně. Mám podobné pocity...

 

- auto s touto motorizací nemá tu jistotu pohonu a síly i přes všemožné asistenty

- nějak víc blbnout od S2 se s tím nedalo - slabý motor, zpřevodování?, (zadní náprava?).....

- design není úplně můj šálek čaje (ale to se hodnotit nedá)

- těch pár mm prostoru navíc lépe lisovanými dveřními tapecy jsem nějak neocenil - nic mě netlačí ani v mém autě

- ještě menší nádrž o 8l

- subjektivně mi přijde interiér takový "industriální", méně útulný, méně originální - obdoba VW Passat, prostě plast

- volant je lepší v O3 - dá se dodělat do S2

- columbus - pěkně graficky udělané, ale jen kvůli němu měnit auto nebudu

- tim že je to nové auto, myslim že se ho bude týkat ještě hodně porodních bolestí viz S2 do roku 2010

 

rozhodně bych tedy nešel obratem S2 prodávat ve prospěch O3, kdo uvažuje koupi - záleží na každém.

 

K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jak to můžete tahle vědět :) , když se Mia ještě k tomu nevyjádřil... jaké měl důvody... navic všechno ukáže až čas, u nového auto je člověk většinou nejprve nadšený...

 

U mě například pořád vyhrává OIII před SII.... a to hlavně protože Sup nemá aktivní tempomat... což v kompinaci s DSG umí úplně zastavit a samo popojíždět v kolonách...  ve velké městě (Praha, Brno...) k nezaplacení....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se na O3 nelíbí design, ze předu to ještě jde, ale ten zadek mi přijde tak nějak divně neforemnej. Vlastně mi to přijde jako designově vykradenej S2 a různě prosázenej linkama.Ani design kol mně neoslovuje. Kolega si ho koupil ve skoro plné výbavě, ale nějak z toho mam rozpaky, nepřipadam si tak nějak útulně v tom autě, spiš jako O2 LK, ale o dost více plastu. Prostě se to k tomu nehodí. Chybí mi ten "wow effect", všeho nechat a začít jak malej blbnout. :)

 

Asistenty neznám, nemám zkušenost, doteď jsem je nepotřeboval. Každopádně na kolegově O3 stály cca 100k, čímž ta O3 vyšla dráž než můj S2 se "stejným" motorem, 4x4 a combi. Což si říkám, že už je poměrně dost peněz za takové auto. Jediné plus - možná se teď nebudou tolik krást navi.

 

+ klasické porodní bolesti tak první dvě sezony, jak to u nových aut bývá do odladění konstrukčních chyb.

 

toť za mně.

 

EDIT: koukám na poslední svůj příspěvek - takže za kvartál žádná změna :)

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napalm: Ja mluvím z vlastní zkušenosti. Porovnávám svojí OIII se Sup II 2,0 TDi ambition plus. Jediné v čem je moje OIII opravdu lepší, tak to je motor. Ostatní hraje pro Superba (odhlučnění, komfort na delších cestách, v mém případe i lepší zpracování interiéru).

A je toho víc, třeba i ta pojízdná přepážka v kufru u Supa je super. Z té elektroniky u OIII mě zajímá stejně jen ten adaptivní tempomat, ale bez toho se objedu. Jedinej pro mě zajímavej asistent a to hlídání mrtvého úhlu tam stejně není. Vzal sem OIII, protože se mi moc líbí, ale Sup je prostě lepší auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než jsem objednal O3, tak jsem projížděl net a koukal jak na Octavky tak i na ostatní auta a na skodaplus mě hodně zaujal rok starý SII s 27tis.km kombi, 1.6 TDi v základní, ale pěkné dovybavené výbavě i s tažným za 370tis.

Jelikož jsem vyšší postavy a v Supu je místa opravdu dost, tak jsem vážně začal uvažovat, že ho pojedu omrknout, ale než jsem se rozhoupal, tak byl fuč. A na druhou stranu, když si představím, jak by s ním manželka parkovala, tak možná i dobře, že to vyhrála Octavka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2/2013 jsem také řešil dilema jestli koupit SII nebo OIII . Zprvu jsem byl rozhodnut pro OIII , ale po zkušebních jízdách (na salonu měli pouze 1.2 TSI a 1.6 TDI ) jsem začal pochybovat . Přišli mi hlučné , zvlášť od zadní nápravy na děravé silnici . Nadšený jsem byl asi jen z brzd , ty mne opravdu překvapily . Je to jen můj subjektivní názor , ale proti mojí stávající OII mne jízda OIII ničím zvlášť nenadchla. Interiér je jistě modernější , ale že by byl proti OII mnohem kvalitnější a hodnotnější to rozhodně nemůžu říct. Prostě OIII je pro mne krásné auto , ale je dost zasaženo snahou o úspory. Ono to , že je v základu o cca 80 000.- levnější než OII ( při uvedení na trh ) se podle mne muselo projevit. Náhodou jsem dostal do ruky akční nabídku pro SII , kde vlastně bylo pro mne vše podstatné ( xenony , dvouzonová klima , výhřev sedaček )již v základní verzi a díky i větší poskytované slevě než na OIII vycházel najednou SII o dost laciněji. A po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Proti OIII jsem si připadal "jako v bavlnce". Navíc mne SII připadl jako mnohem poctivěji a nešizeně udělané auto. Po skoro roce svého rozhodnutí nelituju , jen by mne asi trochu zamotala hlavu OIII RS TDI , která mne přijde jako skvělá nabídka , ale s ní jsem neměl možnost se projet , tak nemohu posoudit. Berte to jako můj názor , zvlášť to srovnání OII a OIII odporuje všem srovnávacím testům v časopisech , tak mne za něj nekamenujte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S2 urcite, je to prece jen jeste auto mene podlehajici cost cuttingu. Nicmene je opravdu ostudou skodovky, ze jeji nejvyssi model nabizi horsi vybavu nez nizsi modely. Vsude jinde je zvykem, ze to nejlepsi se vzdy nejprve cpe do nejvyssiho modelu a pak postupne pridava do tech mainstreamovych. Nedovedu si predstavit, ze by Audi A4 nabizelo neco co nejde dat do Audi A8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike: ono to musíš brát z pohledu doby vzniku Superba v roce 2008. Tenkrát bylo nejdůležitější, aby jsi čistou náhodou nemohl objednat prvky, které měl tenkrát v koncernu výhradně Passat.

Něco se tam postupem času dobastlilo, ale některé věci tam prostě už dát nejdou (dodatečné náklady, nutné úpravy atd.). Proto je OIII daleko výbavově dále, protože tohle modelové omezení s platformou MQB konečně zrušili.

 

U G7 a Pašika bych řekl že ten rozdíl není až tak výrazný, protože tam různé adaptivní tempomaty atd. byly (nebo s FL přidali) a do Superbu nikdy nešly.

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...