Březen 12, 201411 r Takhle nakřivo je to zcela v pořádku, prý je to kvůly unašečům a poloosám aby nekolidovali se skříní a se zbytkem. Je to sice pakárna ale takhle to němečtí soudruzi potažmo naši hoši v továrně vymysleli....
Březen 13, 201411 r Proti "kolizím" jsou tam homokinetický klouby a suvný spojení. Náklon agregátu vůči kastli má za příčinu nutnost zachycovat rotační moment, vznikající "záběrem" a setrvačností rotujících hmot. Změř si libovolný 3-4 vzdálenosti mezi motorem a nějakýma pevnýma bodama v motorovým prostoru s motorem v klidu a přesně stejný úsečky podruhý po startu s motorem v chodu. Zjistíš, že po startu se motor "narovná" = rotační setrvačný momenty zatíží silentbloky tak, že se agregát posune. Po rozjetí, kdy se zachycovanej moment ještě zvětší, bude ten posun taky ještě větší (pro tebe pod kapotou ale samozřejmě neviditelnej). Vzpomeň si na nějaký záběry například ze závodů dragsterů, kde je "on board" minikamera namířená na motor - jak s ním setrvačný a záběrový síly "cvičí" během startu a jízdy...
Duben 25, 201510 r Pani, upokojili ste ma touto temou,mne to tiez nedalo, a ja mam ani nie rocne auto a tiez som si to vsimol. Tiezo ho mam nakrivo :D
Únor 11, 20169 r To je plašič kun. Leda tak kunD. Vypadá to jako startovací káble vyvedený někam pod nárazník nebo za masku ...
Únor 12, 20169 r Možno dodatočne dorábal do auta elektromotor, aby mal hybrid, a toto sú káble vysokého napätia.
Únor 12, 20169 r vypada to na sneka - ochrana kabelu ... a prvni moment je monstrozni :-D .. jak vzduchova hadice
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.