Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na zadní nápravě se mi sjíždí do zubata vnějšky pneumatik. Geometrii jsem nechal dělat, ale dela to i na nových zimních. Už po 7 tis. km je to znat. Tlumiče to určitě nejsou. Mel nekdo stejný problem??

Vloženo

Je to konstrukci zadni napravy. Na sirokych pneu se to proste vzadu blbe sjizdi a neni to spatnymi tlumici nebo jinou opotrebovanou soucastkou. Dela to i kamosovi na passatu. Me to dela na letnich 17kach (225). Zimni 16ky (205) jsou naprosto ok. Zkoumal jsem to na netu dlouho a existuje okolo toho spousta pover ohledne spatnych tlumicu apod. Oci mi otevrel az clanek na nemeckem webu adacu, kde jednoznacne tvrdi, ze na to budou obzvlaste trpit siroke pneu a hlavne na zadni naprave. Reseni: Kazdych cca 10tis km prohodit predek a zadek.

Vloženo (editace)

Díky za odpověď....no snad je to tak...ale myslel jsem jestli na zdni napravě neco casto neodchází..totiž auto mi lehce tahne doprava nekdy vic nekdy min a je nachylny na vitr na dalnici kdyz fouka tak auto jakoby plave. Jinak ne. Četl jsem, že často je to řídícíma tyčema zadni nápravy. Ale pisou to lidi, kdyrym auto hlavne uskakovalo v zatackach a to me nedela.

Jeste jednou diky za reakce už jsem myslel, že sem nikdo nechodí

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Vloženo

Tohle se snad řešilo i u OII, kde byl podobný problém, je to vlastnost zadní nápravy.

Na OII jsem tohle řešit nemusel, tam byly 15", ale na SII už to asi bude u 18" aktuální, zatím jsem si ale ničeho nevšiml.

Vloženo (editace)

Zrejme v tom hraje roli i vzorek pneu - nektere na to trpi vic a nektere min. Za sebe muzu rict, ze dunlop sp sport maxx na to zrovna trpi.

Editováno: , autor: 5icz
Vloženo

Pokud možno používejte pneu co mají boční žebra co nejkratší, čili méně zasahují do středu pláště tím lépe, pokud nacpete pneu se šípovitým dezénem tak je jistota že to po cca 5-7tis km podle stylu jízdy bude hukot. U supa je dobré hodně kontrolovat tlak pneu, nejlépe dávat tak o dvě desetiny méně než doporučuje výrobce v horku ten tlak stejně vyleze a u zimních pneu používat zesílené pneu teda hlavně u 16" (94H XL). Ty vlečné ramena dělají svoje a i OII, Audi A4 a podobné auta mají problém. Hlavně je to poznat na kolech od 17" nahoru. Čím širší pneu tím to prostě bude horší. Takový problém se řeší i třeba na Tuaregu, Q7 i Cayanne mají stejné podvozky a gumy jsou do 10tis. mrtvoly. Continental udělal na auta extra sérii pneu a i tak to nepomohlo :-(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...