Publikováno Leden 13, 201312 r vymenili mi predne tlmice, aj axialne loziska. volant ide velmi tazko. predtym pohoda, jednou rukou som ho otocil. ked idem do pravouhlej zakruty, musim tocit oboma rukami, inak volantom neotocim. kde sa stala chyba ? co treba skontrolovat ? vdaka za pomoc
Leden 13, 201312 r To je važna vec a treba vybrať obe strany a skontrolovať kde to drhne. Ze kde sa stala chyba to sa takto povedať neda lebo sa to nestava a ked sa toto stane tak to už mechanik nepusti na cestu. (nemal by)
Leden 13, 201312 r Autor vybrat...ked to mas vybrane tak nic v ruke necitis, zeby nieco drhlo. zeby to zatiahol silnym momentakom ?
Leden 13, 201312 r ,,zeby to zatiahol silnym momentakom ?,, to určite nie. Tak len zaťažene to drhne. Treba skontrolovať vrch poradie.
Leden 13, 201312 r slyšíš "přeskakování" pružiny, nebo nějaké zvuky? jestli se ta pružina v uložení vůbec protáčí, jestli není KO (špatně vložené?) axiál ložisko a pružina tam není natvrdo....osobně bych jim to šel vrátit, Fabka má dost "jemný" servo a po výměně horního uložení - axiálních ložisek by to naopak mělo jít pěkně lehounce
Leden 14, 201312 r Autor netreba po vymene tlmicov urobit aj geometriu ? v dielenskej prirucke o tom nepisu.
Leden 18, 201312 r a jde ti posilovac? on je eletricky ,tak by k nemu mohla vezt nejaka kabelaz ne? nemohli to nejak treba odpojit? ale kazdopadne jen strilim od boku...nemam zkusenost:)
Květen 16, 201312 r Autor posilovac riadenia mal malo oleja. ale posilovac je uplne cisty, vobec nie je oteceny olejom. zahada...jeden den tocis volant jednym prstom, na druhy den riadis ako na Tatre 111, oboma rukami. plus ulomeny kusok z pruziny, akurat hore pri axial. lozisku. nove lozisko, novy olej. Upraveno Květen 16, 201312 r od colins
Září 10, 201312 r Tiež sa mi to stalo. Dával som horné uloženia (silentbloky + ax ložiska monroe). Boli vadné ložiská. V ruke sa krásne točili, no po dotiahnutí hornej matice sa prestali. Zistil som to až keď to bolo celé poskládané, tak znova obe strany dolu a iné ax.ložiska. Problém vyriešený. Upraveno Září 10, 201312 r od tomik496
Září 11, 201312 r Dvě věci. Drhnutí může být způsobeno horním uložením, které by se mělo dělat při každé výměně tlumičů, protože zpravidla odchází s tlumičem. Horní uložení by se poznalo na deformující se pružině, když otáčíš na místě. Přikládám odkaz na horní uložení škoda fabia. Druhá věc je ten olej. Když mizí v servu olej, tak není zpravidla na servu nebo nádržce, ale je na řízení. Teče skrz manžety řízení. Posilovač pak tlačí olej ven a volant může jít chvíli těžko a chvíli lehko. Nedostatek oleje se pozná opravdu hlučným chrochtáním posilovače, které je výrazně slyšet i přes TDI motor. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.