Přejít na obsah

po vymene pred. tlmicov a axialnych lozisk tazky chod volantu


Doporučené příspěvky

Vloženo

vymenili mi predne tlmice, aj axialne loziska.

volant ide velmi tazko. predtym pohoda, jednou rukou som ho otocil.

ked idem do pravouhlej zakruty, musim tocit oboma rukami,

inak volantom neotocim.

kde sa stala chyba ?

co treba skontrolovat ?

vdaka za pomoc

Vloženo

To je važna vec a treba vybrať obe strany a skontrolovať kde to drhne. Ze kde sa stala chyba to sa takto povedať neda lebo sa to nestava a ked sa toto stane tak to už mechanik nepusti na cestu. (nemal by)

Vloženo

slyšíš "přeskakování" pružiny, nebo nějaké zvuky? jestli se ta pružina v uložení vůbec protáčí, jestli není KO (špatně vložené?) axiál ložisko a pružina tam není natvrdo....osobně bych jim to šel vrátit, Fabka má dost "jemný" servo a po výměně horního uložení - axiálních ložisek by to naopak mělo jít pěkně lehounce

Vloženo

a jde ti posilovac? on je eletricky ,tak by k nemu mohla vezt nejaka kabelaz ne? nemohli to nejak treba odpojit? ale kazdopadne jen strilim od boku...nemam zkusenost:)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

posilovac riadenia mal malo oleja.

ale posilovac je uplne cisty, vobec nie je oteceny olejom.

zahada...jeden den tocis volant jednym prstom,

na druhy den riadis ako na Tatre 111, oboma rukami.

plus ulomeny kusok z pruziny, akurat hore pri axial. lozisku.

nove lozisko, novy olej.

Editováno: , autor: colins
  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tiež sa mi to stalo.

Dával som horné uloženia (silentbloky + ax ložiska monroe). Boli vadné ložiská. V ruke sa krásne točili, no po dotiahnutí hornej matice sa prestali. Zistil som to až keď to bolo celé poskládané, tak znova obe strany dolu a iné ax.ložiska. Problém vyriešený.  :kol-47:

Editováno: , autor: tomik496
Vloženo (editace)

Dvě věci. Drhnutí může být způsobeno horním uložením, které by se mělo dělat při každé výměně tlumičů, protože zpravidla odchází s tlumičem. Horní uložení by se poznalo na deformující se pružině, když otáčíš na místě.

 

Přikládám odkaz na horní uložení škoda fabia.

 

Druhá věc je ten olej. Když mizí v servu olej, tak není zpravidla na servu nebo nádržce, ale je na řízení. Teče skrz manžety řízení. Posilovač pak tlačí olej ven a volant může jít chvíli těžko a chvíli lehko. Nedostatek oleje se pozná opravdu hlučným chrochtáním posilovače, které je výrazně slyšet i přes TDI motor. 

Editováno: , autor: Martinro

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...