michaelcomfabia Vloženo 22. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2013 taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin? Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:) Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 (editace) Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:) Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:) tak po nastartování studený motor -> hadice na foto malá+ velká . první se ohřívala ta malá a pak ta velká a to byl ještě studeny motor . takže asi termostat E: šel jsem pro mobil tak jsem to potom vyfotil s vyplým motorem - klíček v poloze 1 Editováno: 24. leden 2013, autor: George_rider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 vyměn termostat a budeš to mít oka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 Čeká mě výměna termostatu, našel jsem dva druhy, vypadá to , že tam jdou oba. Poraďte. Chci ho objednat dopředu, radši bych dal ten celokovový. http://www.skoda-dily.cz/eshop/032121110b-termostat.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/032121110f-termostat-de-11422.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Tak jsem objednal samozřejmě ten plastový, ale potří tam celokovový http://www.skoda-dil...t-de-11422.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djbafino Vloženo 15. leden 2014 Sdílet Vloženo 15. leden 2014 Zdravíčko, mám podobný problém s chlazením motoru. Fabia 1.4. 16V 2001 74kW. Teď za chladnějšího počasí se mi nechce motor zahřát, vyměnil jsem teplotní čidlo, termostat je také nový, originál (bohužel jsem musel i s celou termostatickou skříní), samozřejmě novou chladící kapalinu. Chování se nezměnilo. Abych dosáhl pracovní teploty kolem 90°C musím jet jako dobytek alespoň 20km. Venku +5. Auto topí slabě. Chladič je studený. Prosím o radu, jaký by mohl být problém.. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Dnes jsem měřením přes pc zjistil, že motor dosáhne celkem rychle teplotu 79 C a dále už nestoupá.Jel jsem do hor, tedy do kopce a celkem točil, alepřes 79 to jít nechtělo. Zarazilo mě, že jeho pracovní teplota je celkem nízká, čekal bych tak 90 C. Jediný zvýšení se mi povedlo být déle v režimu volného chodu. Budík v autě ukazuje 90 asi již od 70 C. Je tato teplota motoru běžná? Díky za případné info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.