Přejít na obsah

Teplota motoru a topení


Doporučené příspěvky

taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin?

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,jestli ti jde spatne term zjistil jednoduše:) jak mi poradili chlapy tady ještě díky vám:)

Normálně zapni motor ,a dej ruku na hadici která vede od chladiče nahoře..ta tlustá...tak musí být studená až do té doby než motor ohřeje na 90 stupňů,ukazatel teploty musí být v půlce,pak term se teprve otevře a ta hadice se bude ohřívat:)

tak po nastartování studený motor -> hadice na foto malá+ velká . první se ohřívala ta malá a pak ta velká a to byl ještě studeny motor . takže asi termostat

E: šel jsem pro mobil tak jsem to potom vyfotil s vyplým motorem - klíček v poloze 1

post-72371-0-38285700-1359048157_thumb.j

post-72371-0-10386600-1359048159_thumb.j

Editováno: , autor: George_rider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Zdravíčko,

 

mám podobný problém s chlazením motoru. Fabia 1.4. 16V 2001 74kW. Teď za chladnějšího počasí se mi nechce motor zahřát, vyměnil jsem teplotní čidlo, termostat je také nový, originál (bohužel jsem musel i s celou termostatickou skříní), samozřejmě novou chladící kapalinu. Chování se nezměnilo. Abych dosáhl pracovní teploty kolem 90°C musím jet jako dobytek alespoň 20km. Venku +5. Auto topí slabě. Chladič je studený.

 

Prosím o radu, jaký by mohl být problém..

 

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dnes jsem měřením přes pc zjistil, že motor dosáhne celkem rychle teplotu 79 C a dále už nestoupá.Jel jsem do hor, tedy do kopce a celkem točil, alepřes 79 to jít nechtělo. Zarazilo mě, že jeho pracovní teplota je celkem nízká, čekal bych tak 90 C. Jediný zvýšení se mi povedlo být déle v režimu volného chodu. Budík v autě ukazuje 90 asi již od 70 C.  Je tato teplota motoru běžná? Díky za případné info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...