Brady666 Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) Zdar, potřeboval bych poradit... na začátek: O1 1.8T AUM r.v. 2001 Když mám zahřátý motor, tak často nemůžu nastartovat, resp. motor točí, ale nechytne... když to napíchnu na diagnostiku, tak mi to píše chybu v snímači teploty g62. Že je něco špatně s tím čidlem, jsem zjistil, když jsem si v diagnostice vypsal jeho hodnoty... ukazuje to od -90°C až po 0°C, přitom v kolonce správných hodnot to nabízí myslím 60°C až 80°C... prostě když mi to ukazuje zápornou hodnotu, nemám šanci nastartovat. Tak pustím přídavný topení, aby se teplota pohla směrem dolu a najednou to přeskočí na správnou hodnotu a nastartuju v pohodě. Takže moje otázka zní, kde v motoru to čidlo najdu, případně postup výměny (nejsem levej, ale nikdy jsem to nedělal :-) ) A potom, který mám vybrat: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeKbhr+a6KpACjq0zitgg5DDqN0itbAddvNDOdbSTfdWtzkRzdj5yueRPI850kg4KCAqoqJ7u9dpPE5qhV5yl8kLRxrOt1TRuEXgi/RbRotMRvkbw4sLUm7XJ8OBsOUsvJ51I3HRDHdqPCwZRi29jWSj/mCaJatfI31z4dBDWd0SrQisHWKS3PuOK23ymrKgtKvvx1X2Fr5gURLwgdp9SV3gpfSkkpjdWKQyHxnjUK7nGw== Díky!!! Editováno: 17. leden 2013, autor: Brady666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Buď upustit vodu, anebo bez upuštění a rychle vyndat a vložit nové. Koždopádně za studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 17. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) díky! a který z těch čidel myslíš, že bude nejlepší? Editováno: 17. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) Takové věci když kupuji, tak kupuji jen originál díl. Číslo originálního dílu je 059919501A, ale myslím a i u KELLY jsou v podstatě dva typy, s kulatým a s hranatým konektorem. Editováno: 17. leden 2013, autor: Wojnar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 17. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) nemáš prosím tě nějakej lepší obrázek, kde to čidlo je? čuměl jsem teď do toho jako bába do flašky a nějak to nemůžu najít :-) Editováno: 17. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 No, ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 17. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) Už jsem něco našel na netu, bude to schovaný někde mezi baterkou (vzd. filtrem) a motorem... až se sundaj ty plastový blbosti, tak bude člověk taky moudřejší P.S.: kdyby se někdo chystal na podobnou opravu, tak sem pak můžu dát fotky Editováno: 17. leden 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 (editace) Čidlo teploty vody? Bo o tom se bavíme, G62 je čidlo chladící kapaliny. Ty tohle čidlo hledáš pod baterkou? Nebude někde na motoru? Uvažuj, MUSÍ být někde přímo na motoru. PS: NECITUJ!! poslední příspěvek!! V tomhle vlákně jsem Ti upravil každý co jsi jako odpověď napsal. Editováno: 17. leden 2013, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 ak ti ani toto nepomôže,tak to daj niekomu urobiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 18. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2013 psal jsem mezi baterkou nebo pod baterkou... mezi baterkou a motorem.. už jsem to našel, tak díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brady666 Vloženo 18. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Tak čidlo jsem vyměnil v pátek (stojí cca 600), práce na15 minut i s cigárem... Jak jsem se bál, že se mi tam budou motat všechny hadičky od turba a spol., tak je to fakt dobře přístupný. Stačio sundat jen plastovej kryt motoru + ten menší co je hned vepředu. Před výměnou opravdu doporučuju dát pod auto nějakou odkapovou vanu nebo odsát z expanzky trochu toho sajrajtu. Od tý doby jsem nastartoval snad 20× s teplým motorem a vždy v pohodě, tak jsem rád, že to byla taková prkotina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.