Přejít na obsah

problém se startováním - výměna čidla teploty


Brady666

Doporučené příspěvky

Zdar, potřeboval bych poradit... na začátek: O1 1.8T AUM r.v. 2001

Když mám zahřátý motor, tak často nemůžu nastartovat, resp. motor točí, ale nechytne... když to napíchnu na diagnostiku, tak mi to píše chybu v snímači teploty g62.

Že je něco špatně s tím čidlem, jsem zjistil, když jsem si v diagnostice vypsal jeho hodnoty... ukazuje to od -90°C až po 0°C, přitom v kolonce správných hodnot to nabízí myslím 60°C až 80°C... prostě když mi to ukazuje zápornou hodnotu, nemám šanci nastartovat. Tak pustím přídavný topení, aby se teplota pohla směrem dolu a najednou to přeskočí na správnou hodnotu a nastartuju v pohodě.

Takže moje otázka zní, kde v motoru to čidlo najdu, případně postup výměny (nejsem levej, ale nikdy jsem to nedělal :-) )

A potom, který mám vybrat:

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeKbhr+a6KpACjq0zitgg5DDqN0itbAddvNDOdbSTfdWtzkRzdj5yueRPI850kg4KCAqoqJ7u9dpPE5qhV5yl8kLRxrOt1TRuEXgi/RbRotMRvkbw4sLUm7XJ8OBsOUsvJ51I3HRDHdqPCwZRi29jWSj/mCaJatfI31z4dBDWd0SrQisHWKS3PuOK23ymrKgtKvvx1X2Fr5gURLwgdp9SV3gpfSkkpjdWKQyHxnjUK7nGw==

Díky!!!

Editováno: , autor: Brady666
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem něco našel na netu, bude to schovaný někde mezi baterkou (vzd. filtrem) a motorem... až se sundaj ty plastový blbosti, tak bude člověk taky moudřejší

P.S.: kdyby se někdo chystal na podobnou opravu, tak sem pak můžu dát fotky

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo teploty vody? Bo o tom se bavíme, G62 je čidlo chladící kapaliny. Ty tohle čidlo hledáš pod baterkou?

Nebude někde na motoru?

Uvažuj, MUSÍ být někde přímo na motoru.

PS:

NECITUJ!! poslední příspěvek!! V tomhle vlákně jsem Ti upravil každý co jsi jako odpověď napsal.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak čidlo jsem vyměnil v pátek (stojí cca 600), práce na15 minut i s cigárem... Jak jsem se bál, že se mi tam budou motat všechny hadičky od turba a spol., tak je to fakt dobře přístupný. Stačio sundat jen plastovej kryt motoru + ten menší co je hned vepředu. Před výměnou opravdu doporučuju dát pod auto nějakou odkapovou vanu nebo odsát z expanzky trochu toho sajrajtu.

Od tý doby jsem nastartoval snad 20× s teplým motorem a vždy v pohodě, tak jsem rád, že to byla taková prkotina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...