lahvon Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Zdravim lidi mam octavu 1999 81 kw mam tu takovej problem napichnuly jsme to u borca a ukazalo mi to chybu regulace počatku vstřiku stalo se vam to nekdy ? prosim kdzytak poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Napiš číslo chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lahvon Vloženo 4. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 No to prave nevim typek mi to napichl hovno tomu rozumel rekl mi ze by to mohlo byt cerpadlem at ho dam repasovat a bylo cely takze cislo bohuzel nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviaMartin TDI Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Píšeš že to špatně startuje na teplej, nebo studenej motor? Nemáš jen špatně nastavenej předstřik na čerpadle. při každé výměně rozvodů, nebo i po hodně (u každýho motoru jinak) kilometrech se musí seřídit předstřik čerpadla. Není to nic složitého jen musíš umět s vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) A co ti dělá auto, máš nějaký problém za jízdy? To může dělat i ucpaná nádrž. Editováno: 4. Únor 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lahvon Vloženo 4. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) nn Za jizdy to nedela vubec nic rano prijdu k auto nazhavim a nastartuju v pohode po cca 20 minutahc je treba auto zahrate chcipnu motor a treba po 10 minutach chcu nastartovat ale startuje to sdpatne myslel jsem si poprve ze to bude treba slaba baterie nebo žhaviče ale to asi ne pak mi to ten chlap napichl a rekl mi tuhle chybu ze si mysli ze to je to cerpadlo jinak pri jizde auto jede tak jak jelo vpohode a plynule jen to startovani dela problem starter je novej cca ani ne tyden EDIT: Jinak martine v cerpadle jsem se vubec nevrtal takze nwm jeslti nemam spatne nastaveny předstrik Editováno: 5. Únor 2013, autor: Wojnar edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviaMartin TDI Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Máš špatně nastavenej před střík čerpadla. Proto ti na studenej chití v pohodě a na teplej ne. Stačí to jen přes diagnostiku seřídit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) To je asi ono, to stačí zvednout startovací dávku. Nastavení startovací dávky V některých případech je z důvodu opotřebení vstřikovacího čerpadla nutné zvýšit dávku paliva na start (u dieselových motorů). Toto nastavení se provádí ve funkci přizpůsobení a zadává se hodnota přepočtená na miligramy na vstřik. Hodnota o 100 větší než uložená v přizpůsobení zvýší startovací dávk cca o 1 mg/vstřik. Startovací dávku je možné zvýšit až o 5 mg/vstřik. Tuto operaci je možné provádět ručně podle příručky VIS anebo automaticky pomocí VagAutomatu Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 05 standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268 Editováno: 4. Únor 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 a čo tak to skúsiť doladiť na rozvodoch (kolečko vstrekovacieho čerpadla)??... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Také možnost, ale ta je složitější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 tak počkáme,ako sa autor rozhodne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Ano pane mistr, přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviaMartin TDI Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Sice je o trochu složitější doladit to na čerpadle ale zastávám toto řešení. Zvýšení dávky pomůže ale není to správné řešení, jelikož tam jde právě o to že čerpadlo pošle dávku v jiném čase než má. Stačí vag pustit graf a zavrtět kolem dokud se nedostane v grafu na ideální středovou čáru. Poutahovat a má to nic tak šíleně složitého to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lahvon Vloženo 18. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Zdarec hoši nejspise to pomohlo ale obcas se stane ze to nechytne nadrc tak jak ma ale jen obcas jinak vpohode dekuji moc udelal mi to kluk pres tu diagnostiku ale ted tu mam jiny problem poradite mi tady nebo mam udelat nove tema ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 V příslušné sekci je vpravo nad seznamem vláken tlačítko "Založit nové téma" - jak jednoduché. Ale před tím si svůj problm zkus najít, jestli ho někdo už neřešil nebo neřešil něco podobného. A taky zkus příště psát a používat při tom češtinu - inerpunkci, VELKÁ písmena, případně i diakritiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.