Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim lidi mam octavu 1999 81 kw mam tu takovej problem napichnuly jsme to u borca a ukazalo mi to chybu regulace počatku vstřiku stalo se vam to nekdy ? prosim kdzytak poradte

Vloženo

No to prave nevim typek mi to napichl hovno tomu rozumel rekl mi ze by to mohlo byt cerpadlem at ho dam repasovat a bylo cely takze cislo bohuzel nevim :(

Vloženo

Píšeš že to špatně startuje na teplej, nebo studenej motor? Nemáš jen špatně nastavenej předstřik na čerpadle. při každé výměně rozvodů, nebo i po hodně (u každýho motoru jinak) kilometrech se musí seřídit předstřik čerpadla. Není to nic složitého jen musíš umět s vagem.

Vloženo (editace)

nn Za jizdy to nedela vubec nic :) rano prijdu k auto nazhavim a nastartuju v pohode po cca 20 minutahc je treba auto zahrate chcipnu motor a treba po 10 minutach chcu nastartovat ale startuje to sdpatne myslel jsem si poprve ze to bude treba slaba baterie nebo žhaviče ale to asi ne pak mi to ten chlap napichl a rekl mi tuhle chybu ze si mysli ze to je to cerpadlo jinak pri jizde auto jede tak jak jelo vpohode a plynule jen to startovani dela problem starter je novej cca ani ne tyden

EDIT:

Jinak martine v cerpadle jsem se vubec nevrtal takze nwm jeslti nemam spatne nastaveny předstrik

Editováno: , autor: Wojnar
edituj příspěvky!!
Vloženo (editace)

To je asi ono, to stačí zvednout startovací dávku.

Nastavení startovací dávky

V některých případech je z důvodu opotřebení vstřikovacího čerpadla nutné zvýšit dávku paliva na start (u dieselových motorů). Toto nastavení se provádí ve funkci přizpůsobení a zadává se hodnota přepočtená na miligramy na vstřik. Hodnota o 100 větší než uložená v přizpůsobení zvýší startovací dávk cca o 1 mg/vstřik. Startovací dávku je možné zvýšit až o 5 mg/vstřik. Tuto operaci je možné provádět ručně podle příručky VIS anebo automaticky pomocí VagAutomatu

Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI:

01 motor

login 12233

přizpůsobení kanál 05

standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo

Sice je o trochu složitější doladit to na čerpadle ale zastávám toto řešení. Zvýšení dávky pomůže ale není to správné řešení, jelikož tam jde právě o to že čerpadlo pošle dávku v jiném čase než má. Stačí vag pustit graf a zavrtět kolem dokud se nedostane v grafu na ideální středovou čáru. Poutahovat a má to nic tak šíleně složitého to není.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdarec hoši nejspise to pomohlo ale obcas se stane ze to nechytne nadrc tak jak ma ale jen obcas jinak vpohode dekuji moc udelal mi to kluk pres tu diagnostiku ale ted tu mam jiny problem poradite mi tady nebo mam udelat nove tema ?

Vloženo

V příslušné sekci je vpravo nad seznamem vláken tlačítko "Založit nové téma" - jak jednoduché.

Ale před tím si svůj problm zkus najít, jestli ho někdo už neřešil nebo neřešil něco podobného.

A taky zkus příště psát a používat při tom češtinu - inerpunkci, VELKÁ písmena, případně i diakritiku.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...