Publikováno Únor 4, 201312 r Zdravim lidi mam octavu 1999 81 kw mam tu takovej problem napichnuly jsme to u borca a ukazalo mi to chybu regulace počatku vstřiku stalo se vam to nekdy ? prosim kdzytak poradte
Únor 4, 201312 r Autor No to prave nevim typek mi to napichl hovno tomu rozumel rekl mi ze by to mohlo byt cerpadlem at ho dam repasovat a bylo cely takze cislo bohuzel nevim
Únor 4, 201312 r Píšeš že to špatně startuje na teplej, nebo studenej motor? Nemáš jen špatně nastavenej předstřik na čerpadle. při každé výměně rozvodů, nebo i po hodně (u každýho motoru jinak) kilometrech se musí seřídit předstřik čerpadla. Není to nic složitého jen musíš umět s vagem.
Únor 4, 201312 r A co ti dělá auto, máš nějaký problém za jízdy? To může dělat i ucpaná nádrž. Upraveno Únor 4, 201312 r od VAG BoBo
Únor 4, 201312 r Autor nn Za jizdy to nedela vubec nic rano prijdu k auto nazhavim a nastartuju v pohode po cca 20 minutahc je treba auto zahrate chcipnu motor a treba po 10 minutach chcu nastartovat ale startuje to sdpatne myslel jsem si poprve ze to bude treba slaba baterie nebo žhaviče ale to asi ne pak mi to ten chlap napichl a rekl mi tuhle chybu ze si mysli ze to je to cerpadlo jinak pri jizde auto jede tak jak jelo vpohode a plynule jen to startovani dela problem starter je novej cca ani ne tyden EDIT: Jinak martine v cerpadle jsem se vubec nevrtal takze nwm jeslti nemam spatne nastaveny předstrik Upraveno Únor 5, 201312 r od Wojnar edituj příspěvky!!
Únor 4, 201312 r Máš špatně nastavenej před střík čerpadla. Proto ti na studenej chití v pohodě a na teplej ne. Stačí to jen přes diagnostiku seřídit
Únor 4, 201312 r To je asi ono, to stačí zvednout startovací dávku. Nastavení startovací dávky V některých případech je z důvodu opotřebení vstřikovacího čerpadla nutné zvýšit dávku paliva na start (u dieselových motorů). Toto nastavení se provádí ve funkci přizpůsobení a zadává se hodnota přepočtená na miligramy na vstřik. Hodnota o 100 větší než uložená v přizpůsobení zvýší startovací dávk cca o 1 mg/vstřik. Startovací dávku je možné zvýšit až o 5 mg/vstřik. Tuto operaci je možné provádět ručně podle příručky VIS anebo automaticky pomocí VagAutomatu Takže chronicky známé zvýšení startovací dávky u TDI: 01 motor login 12233 přizpůsobení kanál 05 standardní hodnota 32768 jde zvýšit na max 33268 Upraveno Únor 4, 201312 r od VAG BoBo
Únor 4, 201312 r Sice je o trochu složitější doladit to na čerpadle ale zastávám toto řešení. Zvýšení dávky pomůže ale není to správné řešení, jelikož tam jde právě o to že čerpadlo pošle dávku v jiném čase než má. Stačí vag pustit graf a zavrtět kolem dokud se nedostane v grafu na ideální středovou čáru. Poutahovat a má to nic tak šíleně složitého to není.
Únor 18, 201312 r Autor Zdarec hoši nejspise to pomohlo ale obcas se stane ze to nechytne nadrc tak jak ma ale jen obcas jinak vpohode dekuji moc udelal mi to kluk pres tu diagnostiku ale ted tu mam jiny problem poradite mi tady nebo mam udelat nove tema ?
Únor 18, 201312 r V příslušné sekci je vpravo nad seznamem vláken tlačítko "Založit nové téma" - jak jednoduché. Ale před tím si svůj problm zkus najít, jestli ho někdo už neřešil nebo neřešil něco podobného. A taky zkus příště psát a používat při tom češtinu - inerpunkci, VELKÁ písmena, případně i diakritiku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.