lukas.novot Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Je normální, když mi před půl rokem měníli první díl výfuku aby se matky na přírubě nějak zapekli. Ani zaboha nemůžu povolit tři matky, které drží přírubu prvního dílu výfuku na turbu. 13 klíč povoluju doleva páčím jak prase , Wd sprej a furt nic... Sem to odložil na zítra . Na kolik Nm se to má utahovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Pokud si za půl roku najel 100 km při krátkejch jízdách do 1 km, tak to určitě normální není. Jinak pokud jezdíš víc a delší jízdy a kor teď v zimě, když tam de voda se solí ze silnic, tak se to zapeče a zarezne hodně rychle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.novot Vloženo 15. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 (editace) 15000km nechci do servisu. zkusím ještě odrezovač,wd kladivo snad to zítra pude líp. A na kolik Nm se to má správně utahovat. Mě ještě napadá jestli to neutáhli těma slavnýma vzd. utahovačkama Editováno: 15. Únor 2013, autor: lukas.novot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Je otázka jestli tam taky přišly ta správné matky. To znamená pokud tam patří měděné tak měděné,( na turbu by měly být měděné na 12 klíč) pokud kové tak s povrchovou úpravou WD sprej není úplně správně Na zarezlé šrouby je origo sprej a nejlépe jeden den postříkat a nechat třeba do rána a pak to třeba povolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 najlepšia je brzdovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Bejvávalo. Kdysi červená ,ale o nových brzdovkách už to až tak neplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Jj, polejt brzdovkou a pak ocelovej kartáč a znova brzdovku. Co máme ještě v práci, tak ta je ještě žrout. Žere i lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 (editace) na korozi matic mohu doporučit REZOJED nebo REZOJED ULTRA (navíc i podchladí a na matice ideální) od f. NOVATO. naprosto bezproblémů lze povolit i po 12ti letech zapečené a zkorodované matice :0) odkaz na produkt: http://www.novato.cz...duct.html?id=97. při zpětné montáži doporučuji použít měděnou pastu (povolíš to i za pár let a v místě závitu to nebude korozí vyžrané) a nové matice na štefty výfuku! jsou z jiného materiálu a bývají poměděné. Editováno: 16. Únor 2013, autor: beny250 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Ono i Coca-Cola je dobrej povolovač zarezlých šroubů... A případně nahřát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Šrouby na výfuku stačí polít obyčejnou vodou a hned povolovat.Dělali jsme to tak .Samozřejmě to chce šestihranou golu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.