Přejít na obsah

Max zatížení náprav RS FL


aXerrr

Doporučené příspěvky

Ahoj, uvažuji o zakoupení snížených pružin Eibach, ale nějak mi nesedí zatížení náprav. V nabídce jsou dva druhy pružin pro liftbacka. 1) zatížení do 1050kg, ale RS tam uvedená není 2) zatížení do 1100kg, kde je uvedená RS. Já mam RS TSI r.v. 2011 a mám ve velkém TP zatížení 1010/930. Takže mi to vychází na první variantu. Je možný, že predface měl to zatížení větší? Protože jsou určené i pro předface. Mohl by někdo, kdo má liftback benzín face/předface naspat, co má v TP?

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nikdo nemá RS? Jak jsem zjistil liší se to i rokem výroby. Jeden kolega mi napsal, má také RS facelift liftback 2.0 TSI jen jiný rok výroby a zatížení náprav jiné, je to možné? Konkrétně jeho r.v 10/2009 zatížení 1100/1100kg, já mám r.v 06/2011 a zatížení 1010/930kg. Opravdu zajímavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předface s motorem BWA byl "vepředu" asi tak o tunu těžší :-). Když jsme koupili v podstatě stejný "kombajn" avšak s CCZ motorem, zastavil jsem 200 metrů od "salúúnu" a zvedl hauptnu, abych se podíval, jestli tam je motor a ne nějaký motorek.... mluvím o subjektivních pocitech, ne o tom, co někde píšou. Docela nerozumím tomu, proč tam chceš dávat jiná "péra"- ale to je spíše dotaz. Žádnou závodničku z toho neuděláš :-) ale nemyslím to zle :-) myslím, že to "vytuníš" spíše tlumičem než pérem :-) ale klidně ten velký TP vyhrabu :-)

 

Tak stará (předface) má ve velkém TP   1100/1100 a nová to nevím, protože velký TP má Medical Leasing od VB Leasing a zapomněli jsme si ho asi ofotit, protože jsme nic nenašli :-)  -ale stejně jsou to oba kombajny, tak by Ti to asi nepomohlo.

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, to to je až tak poznat?:) to já mám zkušenosti jen s CCZ. Jinak péra chci hlavně z důvodu snížení, sice to padne pouze 2cm, ale i tak to vypadá mnohem lépe. Co jsem četl zkušenosti, tak se to i lépe chová. Jinak vím, že nej by byl např výškově stavitelný podvozek od KW, ale na ten teď nejsou prachy.

 

No konkrétně by mi to nepomohlo, ale pro porovnání určitě. Ono ty pružiny pro kombajn a pro liftback mají kupodivu stejné zatížení uvedené, liší se asi v tuhosti spíš. Jen mi je divné, že mám celkem o hodně kg menší zatížení náprav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No poznat to bylo strašně. Nevím jak kdo, ale já jsem jezdil rok a půl s BWA, pak jsem s ní jel do salúúnu a tam přesedl do novase s CCZ-jak píšu oba kombajny.. A bylo to strašné. Bylo to jako kdybych předtím jezdil s pdhuštěnýma pneu. Prostě ten subjektivní pocit-hrozný. A hroznější to bylo o to, že jsem měl pocit, že lepší byla ta stará :-) furt jsme do toho doma čuměli a přiznám se, že dodnes nevím, jaký je rozdíl v hmotnosti BWA a CCZ motoru.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, tak pozeram ze si zasa vo svete a nespis ;)

Kde si teraz? Ja som teraz v Cine v Tianjin (kusok od Pekingu)

Inak k teme: isto je tam zmena v nastaveni, podla mna sa to s behom casu ladilo ludmi od Skoda (resp ich dodavatelskych firiem) a snazili sa to prisposobit na jednotlive trhy, podla mna je aj dost mozne ze su pre kazde regionalne trhy rozne podvozky (tuhost a pod)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nápravy u facelift 1000/1150.  Jsem doma, to je jen důsledek "východních pobytů" v Tianjin (firma se jmenuje GSK) jsem byl v listopadu ale nevím kde to v tom městě bylo :-) ale spal jsem v nějakém "uměleckém" hotelu :-)

4.3, letím do Pekingu (Novonordisk firma :-) jsem myslel, že to založili Rusi podle názvu :-)) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radim1234: ty nápravy jsou u toho nového RS jak jsi psal?? Pokud ano, tak vpředu máš ještě o 10kg méně než já a vzadu o 220 více, to by mohlo odpovídat,když je to kombajn. Díky za info

Editováno: , autor: aXerrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem psal i do Škodovky a tohle mi odepsali: Vámi zmiňované rozdílné hodnoty jsou dány skutečností, že s modelovým rokem 2010 došlo k redukci hmotnosti

vozu a tím také ke snížení zatížení náprav.

 

Odpověděl jsem jim, že rozdíl v hmotnosti mezi mou RS a RS jednoho z členů, který má r.v. 2009 je 15kg (on má zatížení 1100/1100).

 

Odpověď ze Škodovky: v roce 2011 se přecházelo na nový přepočet zatížení na PN/ZN, na tzv. technicky přípustnou únosnost.

 

Z toho mi tedy plyne, že bych měl vzít pružiny určené pro RS se zatížením 1100/1100, když měnili jen přepočet a hmotnost auta je +- stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...