aXerrr Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Ahoj, uvažuji o zakoupení snížených pružin Eibach, ale nějak mi nesedí zatížení náprav. V nabídce jsou dva druhy pružin pro liftbacka. 1) zatížení do 1050kg, ale RS tam uvedená není 2) zatížení do 1100kg, kde je uvedená RS. Já mam RS TSI r.v. 2011 a mám ve velkém TP zatížení 1010/930. Takže mi to vychází na první variantu. Je možný, že predface měl to zatížení větší? Protože jsou určené i pro předface. Mohl by někdo, kdo má liftback benzín face/předface naspat, co má v TP? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 23. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 To nikdo nemá RS? Jak jsem zjistil liší se to i rokem výroby. Jeden kolega mi napsal, má také RS facelift liftback 2.0 TSI jen jiný rok výroby a zatížení náprav jiné, je to možné? Konkrétně jeho r.v 10/2009 zatížení 1100/1100kg, já mám r.v 06/2011 a zatížení 1010/930kg. Opravdu zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Neřekl bych rok výroby, ale spíš podle výbavy. "základní" RS bude mít jinou hmotnost než plně vybavený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 23. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 To by ale přece na max. zatížení náprav vliv mít nemělo. Spíš by to mělo vliv na celkovou hmotnost. Navíc bych řekl, že v RS toho zas tolik nechybí, co by nějak výrazně ovlivnilo hmotnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 (editace) Předface s motorem BWA byl "vepředu" asi tak o tunu těžší :-). Když jsme koupili v podstatě stejný "kombajn" avšak s CCZ motorem, zastavil jsem 200 metrů od "salúúnu" a zvedl hauptnu, abych se podíval, jestli tam je motor a ne nějaký motorek.... mluvím o subjektivních pocitech, ne o tom, co někde píšou. Docela nerozumím tomu, proč tam chceš dávat jiná "péra"- ale to je spíše dotaz. Žádnou závodničku z toho neuděláš :-) ale nemyslím to zle :-) myslím, že to "vytuníš" spíše tlumičem než pérem :-) ale klidně ten velký TP vyhrabu :-) Tak stará (předface) má ve velkém TP 1100/1100 a nová to nevím, protože velký TP má Medical Leasing od VB Leasing a zapomněli jsme si ho asi ofotit, protože jsme nic nenašli :-) -ale stejně jsou to oba kombajny, tak by Ti to asi nepomohlo. Editováno: 23. Únor 2013, autor: radim1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 23. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Hehe, to to je až tak poznat? to já mám zkušenosti jen s CCZ. Jinak péra chci hlavně z důvodu snížení, sice to padne pouze 2cm, ale i tak to vypadá mnohem lépe. Co jsem četl zkušenosti, tak se to i lépe chová. Jinak vím, že nej by byl např výškově stavitelný podvozek od KW, ale na ten teď nejsou prachy. No konkrétně by mi to nepomohlo, ale pro porovnání určitě. Ono ty pružiny pro kombajn a pro liftback mají kupodivu stejné zatížení uvedené, liší se asi v tuhosti spíš. Jen mi je divné, že mám celkem o hodně kg menší zatížení náprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 No poznat to bylo strašně. Nevím jak kdo, ale já jsem jezdil rok a půl s BWA, pak jsem s ní jel do salúúnu a tam přesedl do novase s CCZ-jak píšu oba kombajny.. A bylo to strašné. Bylo to jako kdybych předtím jezdil s pdhuštěnýma pneu. Prostě ten subjektivní pocit-hrozný. A hroznější to bylo o to, že jsem měl pocit, že lepší byla ta stará :-) furt jsme do toho doma čuměli a přiznám se, že dodnes nevím, jaký je rozdíl v hmotnosti BWA a CCZ motoru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Hmmm, tak pozeram ze si zasa vo svete a nespis Kde si teraz? Ja som teraz v Cine v Tianjin (kusok od Pekingu) Inak k teme: isto je tam zmena v nastaveni, podla mna sa to s behom casu ladilo ludmi od Skoda (resp ich dodavatelskych firiem) a snazili sa to prisposobit na jednotlive trhy, podla mna je aj dost mozne ze su pre kazde regionalne trhy rozne podvozky (tuhost a pod) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Nápravy u facelift 1000/1150. Jsem doma, to je jen důsledek "východních pobytů" v Tianjin (firma se jmenuje GSK) jsem byl v listopadu ale nevím kde to v tom městě bylo :-) ale spal jsem v nějakém "uměleckém" hotelu :-) 4.3, letím do Pekingu (Novonordisk firma :-) jsem myslel, že to založili Rusi podle názvu :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 24. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) @radim1234: ty nápravy jsou u toho nového RS jak jsi psal?? Pokud ano, tak vpředu máš ještě o 10kg méně než já a vzadu o 220 více, to by mohlo odpovídat,když je to kombajn. Díky za info Editováno: 24. Únor 2013, autor: aXerrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 27. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 Tak jsem psal i do Škodovky a tohle mi odepsali: Vámi zmiňované rozdílné hodnoty jsou dány skutečností, že s modelovým rokem 2010 došlo k redukci hmotnosti vozu a tím také ke snížení zatížení náprav. Odpověděl jsem jim, že rozdíl v hmotnosti mezi mou RS a RS jednoho z členů, který má r.v. 2009 je 15kg (on má zatížení 1100/1100). Odpověď ze Škodovky: v roce 2011 se přecházelo na nový přepočet zatížení na PN/ZN, na tzv. technicky přípustnou únosnost. Z toho mi tedy plyne, že bych měl vzít pružiny určené pro RS se zatížením 1100/1100, když měnili jen přepočet a hmotnost auta je +- stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camel1cz Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 No a aby to nebylo tak jasné, tak mám MR2006 (tedy před FL) a mám 1100/1100 ...tak teda nevím, co redukovali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aXerrr Vloženo 27. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 No však to je správně, od počátku mělo RS 1100/1100 a v roce 2011 údajně měnili ten přepočet, tzn. RS od 2011 má jiné zatížení náprav, ikdyž váží +- stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.