Únor 17, 201312 r To je celé mastné Zvláště ta levá strana. Vidíš že buben se po obložení pouze veze -je to vyhlazené-svítí se. Pokud by to brzdilo tak bude matnější povrch. Ještě jsi měl podzvednout manžety a podívat se zda pod nima není vlhko- tedy brzdovka. Je neuvěřitelné kde se tam vzalo tolik pilin. Jsou to brzdy Já bych to vyházel všechno. Prasátka a čelisti dal nové V tomto stavu to nemůže brzdit pokud mi nevěříš zajeď třeba na nejbližší STK a nech zkusit na vlastní žádost na válcích.( Vlastní žádost - i pokud to nevyhoví nepřijdeš o platnost-nemůžou ti sebrat známku).
Únor 17, 201312 r To skrácené obložení (na úběžné části) je kvůli lepšímu brzdnému účinku (už před xx lety se tato úprava dělala např. u motorek co měly bubny) a co se týká toho bordelu, tak je ho opravdu hodně, ale zatím nic neměň, nejdřív vyzkoušej jak to brzdí popř. jak už ti tu radili, zajeď na STK si nechat změřit brzdy a pak podle výsledku řeš co dál, třeba to bude OK Upraveno Únor 17, 201312 r od Konny
Únor 18, 201312 r Hm, v podstatě v tom vidím jen zmenšení třecí plochy, ale asi jo, když to vymysleli a dělají to tak.
Únor 18, 201312 r 13. jak donutit zadní brzdu brzdit - na jawamanii se rozhořela diskuze jestli by pasovalo dozadu na 350/640 dvouklíčová brzda z 350/634 co je vepředu a tak mě napadlo proč vyměňovat zadní brzdu za dvouklíč a nějak to tam pasovat a zkusit to samí co jsem měl na kejvačce. Jednoduchým a přitom a účinným způsobem zvýšení účinku bubnových brzd je vhodné umístění obložení na čelistech. Z výrobních důvodů (zaměnitelnost) se zpravidla vyrábí náběžná i úběžná čelist jako identická. Toto umístění je však nevhodné, neboť důsledkem třecích sil při použití brzdy je náběžná čelist vtahována, přitlačována k bubnu (tzv. servoúčinek třecích sil), u úběžné čelisti je tomu naopak. Vhodným umístěním pak rozumíme zkrácení obložení na úběžné čelisti bubnové brzdy a to takovým způsobem, aby byl negativní vliv třecích sil minimalizován. V praxi je proto obložení situováno blíže kotevnímu čepu - u klíče brzdy tak určitá část obložení chybí.
Únor 18, 201312 r No dobře, jestli má brzdnému účinku pomoct zkrátit úběžnou hranu, pak ale Škodovka zkrátila náběžnou Na té fotce od PROCHY603 se kolo točí doprava, ne? Jestli dobře koukám.
Únor 19, 201312 r Já byl na válcích v Červnu a vše v pohodě, jak jsem to odkupoval nechal jsem to projet tunelem na STK přes známeho.
Duben 17, 201312 r Zdravím využiju tohleto vlákno : řeším bubnové brzdy - špatně brzdí ručka / leve kolo trochu prave skoro nic / lanovod funguje , samostavy taky / . Pravě že problém je ten ,že se mi při zataženi ručky opíra páka pakny o kroužek Abs dal to nedopne . Klínek samostavu jsem ručně sklepnul dolu na doraz ,ale ručka nebrzdi / provozni brzda ano / Pakny maji tak 2,5 mm ,bubny maji taky už drážku .Je to už na vyměnu / pakny , bubny ? neřešil někdo něco takového dík za info
Duben 17, 201312 r Minimální tloušťka obložení, JEN obložení, je 2,5 mm a maximální mez opotřebení bubnu, čili jeho maximální průměr, je 231 mm (nový má 230 mm). Takže obložení máš na konci životnosti a jestli je v bubnech drážka, tak určitě jsou i ty za mezi opotřebení.
Duben 18, 201312 r Já bych přemýšlel i o těch bubnech. Jsou to sice peníze navíc, ale podle toho, že tam máš drážku to vypadá, že už opravdu budou za mezí opotřebení. A tady nejde jen o to, že ručka bude nebo nebude zabírat výš nebo níž, ale tloušťka stěny bubnu je zde menší než může být a buben se za určitých okolní může i roztrhnout.
Duben 18, 201312 r No pokusím se ten buben nějak změřit / obyčejná šuplera je malá / a budem chytřejší
Duben 18, 201312 r Obyčejnou šuplerou to nezměříš, ani s potřebným rozsahem, nedostaneš "pod" to osazení, do drážky jak říkáš, že ji tam máš. Potřebuješ odpich:
Duben 18, 201312 r Tak to je moc hezke , ale tohle nemám a bude to dražší než nové bubny na 5 octávek ale ted vážně nasadil jsem nové pakny a funguje to , buben určitě už má dost za sebou,ale něco ještě vydrží . Ted mě čekají silentbloky na ramenech na pravé straně ten velky je vyrvany ,takže budem ještě relaxovat zítra pod autem
Duben 18, 201312 r Noo tak si koupit posuvku obyčejnou a vybrousit si ty špičky aby se měřící části dostaly přes tu hranu. Posuvka stačí z penny v akci na takovou věc
Duben 18, 201312 r @haromax: Určitě to bude OK. I s těmi bubny. Ony sice budou pod mezí opotřebení, ale ještě pořád zde bude rezerva. Rozhodně to není tak, že buben má hranici 231 mm a při 231,5 se rozsype
Březen 13, 201510 r Zdravim.Při přezouvání pneu sem si všiml,že mám na tabák zrezlé okraje brzdových bubnů,jen z vnitřní strany.Úplně se drolej.Samozřejmě jsou ještě origo a mají naběháno 175 tis.Má cenu to nějak řešit,může se to nějak nebezpečně zhoršovat,má kvůli tomuhle cenu kupovat nové? Díky za rady.
Březen 15, 201510 r Ahoj, já bych to odrbal ocelovým katráčem a natřel. Rez zvenku určitě nic nezpůsobí.
Září 22, 20159 r Neví někdo co způsobuje ten zvuk při brzdění zhruba od 16 té vteřiny? Když sundám buben, nikde nic nedře a obložení je ještě v dobrém stavu.
Září 30, 20159 r http://www.skoda-dily.cz/data/items/34/4cbc08526b12f.jpg najskôr toto a namazať pastou na brzdy
Říjen 1, 20159 r Tak čelisti opravdu mazat nebudu co vše namazat jinak a myslíte ze to způsobuje ten zvuk? Nekdy je to už na palici
Únor 29, 20169 r Zdravim lidi. Chci teď z jara dělat komplet zadní brzdy, chci vyměnit všechno, válečky, čelisti, bubny i ty rozpěrky s pružinami. Jen mi prosím napište váš osobní názor a osobní zkušenost jestli se vyplatí měnit i ty zadní štíty. Mám v nich vyrezlej ten krycí lem ale jinak se mi tak špatný nezdaj. Jsou ale pěkně mastný tak bych to nerad kupoval zbytečně, nehledě na to že bych kvůli tomu musel sundávat náboje. Díky
Únor 29, 20169 r vzhľadom na to že stoja cca 113eur kus a v druhovýrobe asi ani neexistujú by som ich nemenil , poriadne obrúsiť , hodiť tam origo sadu zložených čelustí s valčekmi 5J7698511 /podľa priemeru / nové klzné podložky pod pakne , podľa potreby lanká a bude to fachčiť ako má ...
Únor 29, 20169 r Dík za radu, přesně tohle jsem si chtěl přečíst . Kousek plechu a oni za to chtěj takovej ranec.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.