Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Chlapi, jestli tomu rozumím, tak bez columba když tam opět dám 61-64 Ah baterii z původních 61ah (drží 6tým rokem, ale nechci to riskovat teď na zimu) , tak tím těžko něco zkazím, což? Automobil chci mít ještě tak 2 roky. Problém s tím asi nebude, že?

Vloženo

Chlapi, jestli tomu rozumím, tak bez columba když tam opět dám 61-64 Ah baterii z původních 61ah (drží 6tým rokem, ale nechci to riskovat teď na zimu) , tak tím těžko něco zkazím, což? Automobil chci mít ještě tak 2 roky. Problém s tím asi nebude, že?

:kol-47:

Najprv si daj spravit test autobaterie az potom kupuj novu baterku.

Mam 10rocnu baterku ktora startuje DIESEL. :kol-31:

LINK: http://www.superelektro.cz/auto/autobaterie/mereni-testovani-autobaterie-zdarma-elektronickym-testrem?ItemIdx=0

Vloženo

Mate nekdo doporuceni, jakou baterii do O2FL 1.8 TSi L&K, maximal. elektricka vybava (v podpise), vc. nezavisleho topeni (dale NT).

Najeto cca 90kkm, 3,5 roku v provozu, baterie original 72 Ah.

Jiz loni jsem mel prave s NT problemy (nespolehliva funkce), nakonec se sice ukazal problem v nece jinem, ale diagnostika ukazala take na baterii, ze ma jiz jen okolo 70-80% puvodni kapacity. Nekolikanasobne nabijeni jiz nepomohlo. Od te doby me na to nekolikrat upozornili, zejmena pri ruznych SW upgradech, kdy doslo k odmitnuti upgrade (prekodovani) bez pripojeni nabijecky pro nizke napeti baterie.

Definitivne jsem ted mel problem s automatickym sklapenim el. zrcatek (popisuji zde), jehoz pricinou je primarne nizsi napeti puvodni baterie.

V servise me sami rekli jiz nekolikrat, ze se vzhledem k vybave auta domnivaji, ze original baterka ma nizkou (72 Ah) kapacitu. Mimoch. se do rady modelu aut s NT dava druha baterie, zvlaste, je-li auto vybaveno zaplavou el. prislusenstvi jako u me...

Mam predstavu o necem mezi 74-80 Ah, akorat me v servise upozornili na rozmer, aby byl stejny jako soucasna original 72 Ah baterie, jinak by to pry nesedelo spravne.

Diky za pripadne rady.

Vloženo

rozměrový ekvivalent k originální 72Ah je od Varty 77Ah, má lehce menší startovací proud, ale je silnější. U OII bohužel není jednoduchá možnost instalace druhé baterie, jako u SII (mimo 3,6)

Vloženo (editace)

Kamarad mel kdysi gelovou baterii od vyrobce OPTIMA . Já vím je to draha zaležitost ale co jsem videl co vsechno přežila tak mit kupu penez navic tak ji beru :kol-31: aby mu nenaskočilo auto a dojel nekolik stovek metru domu na starter to se jen tak nevidi.. a baterku to nijak nevyšťavilo :kol-27:http://www.cmp-shop....owtop-75ah-12v/ prostě šílenost

Editováno: , autor: BiGGy
Vloženo (editace)

Baterie Optima jsou špičkový, díky spirále z článků mají velkou plochu a tedy i startovací proudy, s kapacitou je to horší,nejdou moc udělat baterie s kapacitou kolem 80Ah a více. Také mají velmi specifické rozměry, aneb zkuste 6 válců uspořádat do krychle. Cena je velká, ale mnohdy nejde použít jiná baterie (funguje v jakékoliv poloze, či je vystavena extrémním podmínkám a to především vibrace). Cenou je 3* výš než klasická konstrukce http://www.battery-i...-5-5--75ah--12v . Jinak veškeré autobaterie jsou prodávaný nabitý a připravený k provozu, tedy pokud nekoupíš 2 - letýho ležáky odněkud ze zapadákova.

Editováno: , autor: zipoman
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Četl jsem,ale každý píše něco jiného,Potřeboval jsem jenom od někoho,kdo v tom má jasno poradit.

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvky !
Vloženo
aby mu nenaskočilo auto a dojel nekolik stovek metru domu na starter to se jen tak nevidi.. a baterku to nijak nevyšťavilo :kol-27:................... prostě šílenost

Ano, to je šílenost :)

Vloženo

Kluci,řeším taky baterku,myslím si,že pokud koupím tuhle,tak určitě nic nepokazím.Do oct.2 patří PRAVÁ,je to tak ? A rozměry jsou OK?

http://www.profidily...190-608170.html

Rozměry AKU jsou v pořádku. Jen za tuto cenu bych volil místo verze BLUE Dynamic řadu nejvyšší a to SILVER Dynamic http://www.pneuconex.cz/katalog-zbozi/autobaterie/varta/silver-dynamic/produkt/varta-silver-dynamic-12v-77ah-780a--577-400-078---zdarma-rozmrazovac-skel . Rozdíl mezi nimi je dosti markantní a cena při akci skoro zanedbatelná. :kol-47:

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

zdarte mam v o2 1.6 fsi autobaterii AKUMA CZ UM 5 je mozné ze je to jeste puvodní z r.v. 2005 ? jde nejak zjistit r.v. autobaterie ?

:kol-47: Rok vyroby baterky je vyrazeny na kontakte +pole baterie. Napr 26/10 26 je tyzden a 10 je rok-2010 :kol-31:

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

2 žralok

No přišel jsem na to tak, že jsem úplně vymaštěný a neumím odečíst 2012-2005 jelikož jsem měl velmi těžký den. Komunikace s lidmi, kteří mají nestandardní požadavky (úplně debilní) v době blížících se Vánočních svátků.

Za můj chybný výsledek se tudíž omlouvám.

2 Hunterkyjev

Po upozornění o mém špatném odečtu, 7 let stará baterie může být originál. Jak jsem psal AKUMY se dávali v těchto letech standardně. Mám rok 2006 a měl jsem ji tam taky, naštěstí u mě vydržela jen 4 roky.

Vloženo

Ber Silverdynamic, a musí mít kontrolní oko /zelené/.

Prodejce si najdeš když se proklikáš z evropského serveru Varta.

----

Pamatuji si baterii norského výrobce, která sloužila v Saabu 96 od roku 76 do roku 91 !

Vezli ji při exkurzi Saabu clubu ČR do švédska v 91 nebo 92 roce, a dopředu do Saabu napsali, že ji přivezou.

Byl tam přítomen zástupce norské firmy a takřka se rozplakal, když mu ji slavnostně předávali funkční, po letech.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...