Publikováno Únor 21, 201312 r cau prosim o radu...mam octavku tdi 66kw r.v 2002 motor alh....jde mi o to ze kdyz jedu tak 130Km/H tak se mi auto hodi do nouzaku a vubec nejede (jako by bez turba),ale neni to pokazde je to jen nekdy +- 2x z 10ti pripadu... vim ze by to mohl delat ventil N75,podtlakova banka a nebo jen hadicky... Nemate nekdo s tim to problemem zkusenosti???? at nekupuju nejakou zbytecnost a bude to neco jineho...P.S. vag zadnou chybu neukazal dekuju za rady....
Únor 21, 201312 r Když to spadne do nouzáku tak VAG nepíše žádnou chybu? Co máš za VAGa? Jinak kontrola ventilu N 75 hadiček, netěsnost na sání nebo zanesené turbo případně KO.
Únor 28, 201312 r Autor tak vymeni jsem hadicky a zatim klid... ale nastal dalsi preoblem ..dneska jsem pucil znamemu auto a hned jak do toho sedl dal tomu na prdel (prej co to slo) motor sebou zacal hazet a vubec to nejelo..po badani jsem sahl na podtlakovou banku a ta se snazila zvednout tem kolicek k turbu (snad vite co myslim) a kdyz jsem ji prstem pomohl tak se zvedla tak cca o 1centimet a autro se bohu dik rozjelo normalne...jen tak na nahodu jsme to zkusily znova a kdyz vytocim jednicku do 4 tis. otacek udelato znovu (jen jednicka)...tak se chci zeptat co to muze byt podtlakova baka a nebo naklapeni lopatek v turbu.zadna jina pricina me nenapada...dekuju za vsechny rady
Březen 1, 201312 r Když budeš čistit turbo, stejně budeš měnit baňku. Bez toho to zas bude polovičatá práce. Takže vyměň prvně baňku.
Březen 2, 201312 r mám podobnej problém když jedu auto cukne a je v nouzaku takže když došlápnu pedál na podlahu tak akcelerace nic...Známej mi říkal že je to váha vzduchu může to být? Dík
Březen 5, 201312 r Vyzkoušej odpojit hadičku co jde do baňky co ovládá naklápění lopatek a foknout do ní, jestli v baňce není dírá. Pokud to bude OK, tak si zkus chytit rukou tyčinku z baňky co jde do turba (ovládání naklápění lopatek) a někdo ať Ti sešlápne plyn na podlahu do momentu než vyletí otáčky na 4.000, pak ať plyn pustí. Tyčinka by se měla pohnout dolů a měl by být slyšet pískavý zvuk turba. Pokud ne, tak by ještě mohli být přidřené lopatky v turbu (jejich naklápění). Pak je dobré zkontrolovat, jestli není někde nějaká netěsnost v systému sáni, např. u chladiče.No a samozřejmě podívat se co píše diagnostika. Problém s váhou vzduchu se chová trochu jinak - auto nechce jet od určitých otáček a to podle stavu váhy vzduchu. Váha vzduchu řídí dávkování paliva. Její hodnoty se dají zkontrolovat v diagnostice, ale ten co to kontroluje musí znát správné hodnoty při určitých otáčkách.
Duben 14, 201312 r Egr ventil zsarany jak jetel...tak sem nakonec ventil vyndal fakt pakarna:D a zasraný byl jak komín.. takže uvudíme zda to bude v pohodě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.