Labus01 Vloženo 7. Březen 2013 Vloženo 7. Březen 2013 Ahoj, zjistil jsem že mám prasklý kompresor klimatizace a nechce se mi kupovat nový, protože celé potrubí je velmi zrezlé a kdybych to chtěl opravit, tak za to dam stejně peněz jako jsem dal za auto. Také je čas vyměnit klínový řemen.Má otázka teda zní: Když koupím řemen pro motor bez klimatizace půjde mi tam dát, aniž bych musel odstraňovat kompresor a tím bych kompresor vyřadil? Kompresor bych odpojil, aby se mi nespínal. Je to reálné?Díky za odpovědi. motor: 1.8T, 110kw, AGU Citovat
libero Vloženo 7. Březen 2013 Vloženo 7. Březen 2013 reálne by to bolo (dnes ľudia dokážu zázraky ),ale vidím pár problémov.. 1) bez odstránenia kompresora to nepôjde (bránil by v dráhe klin.remeňa) 2) trafiť správnu dĺžku klin.remeňa Citovat
Labus01 Vloženo 7. Březen 2013 Autor Vloženo 7. Březen 2013 ad 1) to mě právě zajímalo, jestli kompresor bude překážet nebo ne ad 2) délku bych neřešil. vzal bych pro motor bez klimy Citovat
Wojnar Vloženo 7. Březen 2013 Vloženo 7. Březen 2013 Co máš vlastně s kompresorem? Nech to tak jak máš. Řemenice je dělaná na trvalý provoz. Pokud není v soustavě tlak nesepne spojka, takže to vše bude fungovat jen jako kladka. Kompresor se "točit" nikdy nebude, spojka jej nepřipne. Citovat
Labus01 Vloženo 7. Březen 2013 Autor Vloženo 7. Březen 2013 kompresor je u příruby prasklý - neopravitelné. Právě, že se mi kompresor sepne. ted jak se udělalo teplo, tak na zakolísání otáček poznám, sepnutí kompresoru, když sepnu klimu Citovat
Wojnar Vloženo 8. Březen 2013 Vloženo 8. Březen 2013 Moment, takže je prasklý tak, že chladivo neuniklo? Jinak by nespínala spojka. Jo, ještě můžou otáčky zakolísat jen když sepnou ventilátory na chladiči. Ale ty taky nesepnou když není v soustavě tlak. Takže tlak tam asi máš. A prasklé to je jak, nemůže se to rozpadnout? Pokud ne, tj., že řemenice může klidně dál plnit fci kladky, tak jen odpoj konektor od spojky. Pokud hrozí, že se to rozpadne, tak bych raději zašel odčerpat chladivo a vymontovat kompresor. Citovat
Labus01 Vloženo 8. Březen 2013 Autor Vloženo 8. Březen 2013 chladivo samozřejmě uniklo. já si taky myslim, že by to bez tlaku nemělo spínat, ale když smažu na vagu chybu, tak dokud se mi nesepne klimatizace tak se chyba neobjeví. Kterej konektor od spojky myslíš? asi bych to takhle odpojil a nechám to být. Citovat
Wojnar Vloženo 8. Březen 2013 Vloženo 8. Březen 2013 Dole pod motorem. Vlez pod auto, sundej kryt pod motorem a na kompresoru ho najdeš. Jinak bez tlaku to FAKT nemůže spínat. Je to v podstatě taky ochrana proti zadření, protože pokud není chladivo tak nemaže. Citovat
Labus01 Vloženo 8. Březen 2013 Autor Vloženo 8. Březen 2013 hm, tak na to ještě kouknu. třeba je chyba ještě někde jinde:-D Citovat
Wojnar Vloženo 8. Březen 2013 Vloženo 8. Březen 2013 Každopádně když to odpojíš, máš 100%-ní jistotu Citovat
Labus01 Vloženo 10. Březen 2013 Autor Vloženo 10. Březen 2013 něco podobnýho jsem potřeboval, díky:) evidentně tam při použití kratšího řemenu bude něco překážet:D Citovat
Wojnar Vloženo 11. Březen 2013 Vloženo 11. Březen 2013 .... no, spíš to "něco" je klimakompresor Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.