Přejít na obsah

Klimatizace-výměna řemenu


Labus01

Doporučené příspěvky

Ahoj, zjistil jsem že mám prasklý kompresor klimatizace a nechce se mi kupovat nový, protože celé potrubí je velmi zrezlé a kdybych to chtěl opravit, tak za to dam stejně peněz jako jsem dal za auto. Také je čas vyměnit klínový řemen.
Má otázka teda zní: Když koupím řemen pro motor bez klimatizace půjde mi tam dát, aniž bych musel odstraňovat kompresor a tím bych kompresor vyřadil? Kompresor bych odpojil, aby se mi nespínal. Je to reálné?
Díky za odpovědi.

 

motor: 1.8T, 110kw, AGU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moment, takže je prasklý tak, že chladivo neuniklo? Jinak by nespínala spojka.


Jo, ještě můžou otáčky zakolísat jen když sepnou ventilátory na chladiči. Ale ty taky nesepnou když není v soustavě tlak.


Takže tlak tam asi máš.


 


A prasklé to je jak, nemůže se to rozpadnout?


Pokud ne, tj., že řemenice může klidně dál plnit fci kladky, tak jen odpoj konektor od spojky.


 


Pokud hrozí, že se to rozpadne, tak bych raději zašel odčerpat chladivo a vymontovat kompresor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chladivo samozřejmě uniklo. já si taky myslim, že by to bez tlaku nemělo spínat, ale když smažu na vagu chybu, tak dokud se mi nesepne klimatizace tak se chyba neobjeví. Kterej konektor od spojky myslíš? asi bych to takhle odpojil a nechám to být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...