Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,

Mám octávii I ,1,6 74 Kw Rok 2001.Od začátku pozoruji problém s účinností brzdy při vysokých otáčkách.Příklad co se mě stal,vytočil jsem Trojku chtěl zařadit čtyřku a v tom mě do cesty vběhla srnka,šlápnu na pedál brzdy a nic úplně tvrdá toto je tak dvě sekundy,jak spadnou otáčky níže brzda zafunguje jak má.Prostě brzda funguje úplně normálně,ale nastane-li takováto krize,že potřebuji brzdit zrovna když více vytočím motor je zle.Mám kamaráda,který shodou okolností to má na octě to samé.

Logicky bych předpokládal že při otáčkách bude účinnost větší,páč bude větší podtlak.

Kdo má zkušenost hoďte sem nějaké rady a nebo si to prostě na svém autě vyzkoušejte a podělte se Díky Jahoda.

Předpokládám, že benzínovou. V tom případě se podtlak v sacím potrubí (a posilovači) udělá největší až po uzavření škrtící klapky, což je normální. V hadici od posilovače je jednosměrný ventil, který by měl podtlak v posilovači držet i když je například motor vypnutý. V něm by mohla být chyba, že netěsní. Když máš motor vypnutý, tak jde pedál normálně (lehce) nebo je "tvrdý" jako při těch vysokých otáčkách?

  • Autor

Zajímavá informace,to jsem nevěděl,faktem je že hned jak vypnu klíček je pedál tvrdý,což by tedy znamenalo že ten ventil nedrží.

Vypadá to tak.

Ten podtlak by měl stačit tak na dva - tři sešlápnutí.

no a nemas prasklou tu plastovou hadicku k posilovaci?

To je hadička, která v něm ten podtlak vytváří, ne?

Takže buď by byla prasklá tak, že nevytvoří žádný anebo je v dírka jen malá a podtlak vytvoří, ale obtížně.

To by ale, pravděpodobně nějaký vytvoření v posilovači bez nastartovaného motoru podtlak mohl vždy zůstat. Ten ventil je posilovači, hadička na udržení podtlaku v něm nemá vliv.

Takže McMatej tipuje celkem logicky správně.

 

Nicméně hadičku zkontrolovat, případně vyměnit, lze vždy.

  • Autor

Díky za tipy,přiznám se že jsem v tom žádnou poruchu nehledal,protože jak jsem psal octa.jinak brzdí naprosto bezvadně a když jsem slyšel od svého kolegy to samé, myslel jsem spíš na nějakou konstrukční vadu.Hned jak se udělá o něco lépe venku,(teď zrovna prší a padá sníh),ověřím ten ventil a hadičky okolo a určitě se podělím s výsledkem.Zatím díky za nakopnutí :-D

  • 2 týdny později...
  • Autor

Ahoj,

tak jsem se na to podíval a zjištěno : hadička na třech místech prasklá podél,vždy na konci tam kde je nasazená,na posilovači a z obou stran na jednosměrném ventilu.činnost ventilu nezjištěna objednal jsem ji komplet i s ventilem cena 1200 kč,nemají ji skladem ,takže ještě nenasazena.Sám jsem zvědav zda už bude klid,včera zase srna přes cestu,bylo to o fous....

budu rád pokuď to bude ono,dám pak vědět.

bude to ok ,sem psal zkontrolovat jestli neni praskla ja resil to same na fabii

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.