Přejít na obsah

Pokles otáček + sviti kontrolka ASR, Fabia 2002


cimir

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, poslední dobou když někde stojím a běží motor, občas spadnou otáčky a rozsvítí se kontrolka ASR, která zhasne až po několika startech, případně sama po x km. Při jízdě mi to prozatím nikdy neudělalo. Co by to mohlo být? :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Přikládám log z Vagu -

 

Address 01: Engine
Controller: 047 906 033 C
Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4C
Coding: 00071
Shop #: WSC 13765
TMBDB46Y723393044 SKZ7Z0A1137231
2 Faults Found:
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 6Q0 907 379 D
Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V20
Coding: 00060
Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

 

Ta kontrolka se rozvítí pouze když zastavuji na neutrál, za jízdy ne a pak stále svítí. Zhasne až při některém z následujících startů. Zároveň při rozsvícení kontrolky se sníží volnoběh auta - tudíž nevím zda je příčinou pokles otáček --> rozsvícení kontrolky, nebo rozsvícení kontrolky --> pokles otáček. Tak nevíte někdo něco?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Imobilizér s tím nesouvisí, pak mě to ještě dál vypisovalo slabé signál v klíčku, o tom vím.

 

Jinak vizuálně sání vypadá bez problémů, těsnění je nedávno v servise měněný za nový. Jde to nějak ozkoušet jinak než tím sprejem na těsnost sání? (ten teď přes víkendem neseženu) Třeba jarovou vodou nebo tak?

 

Jinak zapomněl jsem dodat, že mám motor 1.4 MPI, tudíž tahle chyba 17549 může souviset i s nepřeflashovaným řídícím softwarem ne? (nevím zda to minulé majitel nechat přeflashovat)

Editováno: , autor: tmvitek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto je staré jak Metuzalém, jako že by stou závadou celou dobu někdo jezdil?

Přes VAG, lze v bloku hodnot lze sledovat tlak v sání, dá se zkontrolovat, jestli to nějak výrazně neujíždí.

Kontrolu lze provést i sprejem na čištění karburátorů.

100% kontrolu lze provést až po demontáži.

Pokud bylo těsnění pod sáním nedávno měněno, tak by to mohla být příčina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dostal jsem od auta všechny faktury (mám je od 1.majitele) a nikde jsem v nich žádnou zmínku o flashování softwaru nenašel... NIcméně ta kontrolka ASR se začala rozsvěcovat až teď, defacto po posledním servisu... Díky za rady, přes víkend to obhlídnu a když na nic nepřijdu, tak začnu urgovat servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty spreje fungují tak, že pokud se dotanou dovnitř, tak se motor přidusí. U toho startovacího spreje nevím, nevím :-)

Ono spíš než klapka to může dělat ustřelené těsnění pod ní. Při výměně klapky se problém samozřejmě odstraní, protože se dává nové. V každám případě před případnou výměnou bych ji zkusil vyčistit. Je na to jedním sprejem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...