Publikováno Březen 25, 201312 r Zdravím Vás, poslední dobou když někde stojím a běží motor, občas spadnou otáčky a rozsvítí se kontrolka ASR, která zhasne až po několika startech, případně sama po x km. Při jízdě mi to prozatím nikdy neudělalo. Co by to mohlo být? :-(
Červenec 9, 20196 r Nemáme věšteckou kouli, takže nevíme. Je potřeba vyčíst paměť závad. Příčin může být mnoho.
Červenec 11, 20196 r Přikládám log z Vagu - Address 01: Engine Controller: 047 906 033 C Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4C Coding: 00071 Shop #: WSC 13765 TMBDB46Y723393044 SKZ7Z0A1137231 2 Faults Found: 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 6Q0 907 379 D Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V20 Coding: 00060 Shop #: WSC 13765 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Ta kontrolka se rozvítí pouze když zastavuji na neutrál, za jízdy ne a pak stále svítí. Zhasne až při některém z následujících startů. Zároveň při rozsvícení kontrolky se sníží volnoběh auta - tudíž nevím zda je příčinou pokles otáček --> rozsvícení kontrolky, nebo rozsvícení kontrolky --> pokles otáček. Tak nevíte někdo něco?
Červenec 12, 20196 r Imobilizér s tím nesouvisí, pak mě to ještě dál vypisovalo slabé signál v klíčku, o tom vím. Jinak vizuálně sání vypadá bez problémů, těsnění je nedávno v servise měněný za nový. Jde to nějak ozkoušet jinak než tím sprejem na těsnost sání? (ten teď přes víkendem neseženu) Třeba jarovou vodou nebo tak? Jinak zapomněl jsem dodat, že mám motor 1.4 MPI, tudíž tahle chyba 17549 může souviset i s nepřeflashovaným řídícím softwarem ne? (nevím zda to minulé majitel nechat přeflashovat) Upraveno Červenec 12, 20196 r od tmvitek
Červenec 12, 20196 r To auto je staré jak Metuzalém, jako že by stou závadou celou dobu někdo jezdil? Přes VAG, lze v bloku hodnot lze sledovat tlak v sání, dá se zkontrolovat, jestli to nějak výrazně neujíždí. Kontrolu lze provést i sprejem na čištění karburátorů. 100% kontrolu lze provést až po demontáži. Pokud bylo těsnění pod sáním nedávno měněno, tak by to mohla být příčina.
Červenec 12, 20196 r No dostal jsem od auta všechny faktury (mám je od 1.majitele) a nikde jsem v nich žádnou zmínku o flashování softwaru nenašel... NIcméně ta kontrolka ASR se začala rozsvěcovat až teď, defacto po posledním servisu... Díky za rady, přes víkend to obhlídnu a když na nic nepřijdu, tak začnu urgovat servis.
Červenec 12, 20196 r Mě taky padaly otáčky, svítilo mi ASR (ze začátku to dělalo jen občas a postupem času se to zhoršilo až tak že mi motor chcípnul pomalu na každé křižovatce) a také jsem měl chybu 17549 u mě pomohla výměna škrtící klapky.
Červenec 13, 20196 r Možu ozkoušet startovacím sprejem? Neblafne mě to? Nic jinýho tu u nás nemají No doufám, že škrtící klapkou to nebude....
Červenec 13, 20196 r Ty spreje fungují tak, že pokud se dotanou dovnitř, tak se motor přidusí. U toho startovacího spreje nevím, nevím :-) Ono spíš než klapka to může dělat ustřelené těsnění pod ní. Při výměně klapky se problém samozřejmě odstraní, protože se dává nové. V každám případě před případnou výměnou bych ji zkusil vyčistit. Je na to jedním sprejem.
Září 9, 20196 r Tak abych doplnil pro případné další čtenáře - pomohlo mi vystříkat škrtící klapku čistícím sprejem. Od tý doby 3000 km klid. Díky za rady :)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.