Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

v souvislosti s výše popisovanými změnami v infotainmentu vozidla mne dnes napadlo, že by O III klidně mohla mít hlídání mrtvého úhlu, jako to má VW... stačilo by změnit rychlost, při které dochází k aktivaci parkovacích čidel na maximum a pak by boční čidla (podmínkou je mít i boční parkovací čidla, tedy Parkovací asistent 2.0) signalizovala přesně jak to má VW auta v mrtvém úhlu i při jízdě, nikoliv však kontrolkou na zpětném vnějším zrcátku, ale na displeji rádia a současně akusticky z daného reproduktoru, napadlo mě to dnes, když jsem stál na křižovatce a v levém pruhu mě dojela Tatra a čidla začala vřískat, a když jsem se podíval, Tatra stále více jak metr vedle mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v podstatě je to pravda, VW taky nemá boční čidla když má Side assist, ale je tam jiná logika, vycházel jsem tedy z logiky jaká je u O III, kde když nejsou boční čidla, standardně se neaktivují automaticky ale buď zařazením zpátečky nebo zapnutím u řadící páky... a s tím dosahem, jedna věc je dosah (tedy citlivost) a druhá na jakou to signalizuje (nastavení zobrazování)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravče, těch příspěvků bylo daleko víc, připomínka ke čtení byla jedna z více OT (navíc mu to můžeš napsat přes PM, já za to nemůžu, že blbě vidíš/te). Už jsem vás v tomto vlákně jednou upozornil, co bude následovat, když nehodláte dodržovat pravidla. A dost OT!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení článku o žluté TDI OIII RS mě zaujalo v hodnocení jako mínus - cukání DSG při rozjezdu a systému start-stop. Což se mě nezdá, to by tento problém museli mít všechny OIII s TDI a DSG  Máte na to nějaký názor? Myslím, ti co máte TDI. Pokud se nepletu tak RS s motorem TSI system start stop nemá vůbec...  možná taky záleží jakým způsobem se človek rozjíždí...

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dix1: Hmm.... pak by to tedy mohlo souviset s velkým kroutícím momentem, RS TDI ho má ze všech OIII nejvyšší krouťák -  i když jen o 30Nm více než TSI, což není velký rozdíl...

 

Já si totiž vzpomínám, jaké byli problémy právě s cukáním u prvních DSG tak před 6 lety u motorů TDI 125kW a u 103kW bylo vše ok.... takže na mě trošku dýchla minulost kol2 ... předpokládál jsem, že to už má ŠA (respektive koncern) dávno dořešené.... samozřejmě tenkrát to nesouviselo se start-stop, protože ten ještě nebyl... :rolleyes:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...