Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-)

Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-)

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet ?

Tvl, to už není čip jak tak koukám,to ten motor musí rozpůlit vejpul., ale zkusil bych to :-D

já už se vyjádřil

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

Mno neni cip jako cip :) skoro 100kW je uz dost hodne.

Jsem zvědavej, jestli příští rok bude to RS 280 ;)

možná už letos na konci roku... jen škoda že to nebude 4x4 to by bylla panečku trakce...

No otázka, jak to bude s cenou, bude asi dražší co? Také to mohli rovnou nabízet s 280 koníky, jako má Cupra....

Upraveno od Clint

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

 

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

ty máš benzín, předpokládám. Já měl na O II TDI taky pěkně "nafórováno" a odešlo mi vše, co odejít mohlo, takže vím svoje. Někdo by možná řek, že se nenechám poučit a měl by možná i pravdu. Teď je to moje 4. čipovaný auto. Nicméně, asi právě proto si nedělám moc velký iluze o tom, že jsou agregáty nesmrtelný. Nejsou !  

trochu jiná RS  :kol-47:

To mě evokovalo jednu otázku :kol-64:, nad kterou jsem přemýšlel.

 

OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Upraveno od Hravec

Takže se nepletu :kol-27: , RS má motor TSI, který má dvojí vstřikování na každý válec, přímé (FSI) a nepřímé (MPI) a turbodmychadlo.... tedy je to to samé co se v Audi označuje TFSI....  

 

Proč to značit jednoduše, ještě by se v tom někdo vyznal a co pak... :kol-28:

akorát audi má vždy lepší naladěný motor, podvozek + převodovku DSG....

Audi je v prvé řadě prémiovka a tedy přeci nemůže mít to samé jak plebs.... to by asi neunesli....

Upraveno od Hravec

Hlavně pak by byla oktávka neprodejná (byla by určená pro jinou kastu obyvatel), kdybys dal za ní třeba půl druhého mega. Navíc by si konkurovala s Audi. Oktávka je zaměřená na jiné uživatele, ty chudší a chce se stát (a je) rodinným autem pro širokou klientelu. Ten kdo má prachy ( třeba Kokta z hackerství Pentagonu), koupí si Audi a Oktávií opovrhuje, že.... ;)

Upraveno od Clint

jsem hlavně zvědavej na výbavu, doufám že budou zase nějaké píčoviny navíc :kol-28:

třebas side assist, ten už je i golfííkuu :)

To mě evokovalo jednu otázku :kol-64:, nad kterou jsem přemýšlel.

 

OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?

 

 

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Ono je to ještě trochu jinak - 1.8 TSI a 2.0 TSI je z řady EA 888. První benzínový dvoulitr v OII RS má i tam označení TFSI (rozvody řemenem), označení TSI (řetězový rozvod) dostala až jeho další další varianta v OII RS. A verze 2.0 TSI z OIII RS je již třetí generací EA 888 (kombinuje přímé a nepřímé vstřikování).

kokta7:Příští rok se možná dočkáš u RS.

no to mě došlo, když se to objevilo u golfa...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.