Květen 29, 201411 r Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-)
Květen 29, 201411 r Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-) no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet ?
Květen 29, 201411 r Tvl, to už není čip jak tak koukám,to ten motor musí rozpůlit vejpul., ale zkusil bych to :-D
Květen 29, 201411 r no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)
Květen 30, 201411 r možná už letos na konci roku... jen škoda že to nebude 4x4 to by bylla panečku trakce...
Květen 30, 201411 r No otázka, jak to bude s cenou, bude asi dražší co? Také to mohli rovnou nabízet s 280 koníky, jako má Cupra.... Upraveno Květen 30, 201411 r od Clint
Květen 30, 201411 r A taku ste videli? http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/319371-rumuni-vyladili-octaviu-rs-na-1000-koni/
Květen 30, 201411 r no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčetNa strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-) no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčetNa strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-) ty máš benzín, předpokládám. Já měl na O II TDI taky pěkně "nafórováno" a odešlo mi vše, co odejít mohlo, takže vím svoje. Někdo by možná řek, že se nenechám poučit a měl by možná i pravdu. Teď je to moje 4. čipovaný auto. Nicméně, asi právě proto si nedělám moc velký iluze o tom, že jsou agregáty nesmrtelný. Nejsou !
Květen 30, 201411 r A taku ste videli? http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/319371-rumuni-vyladili-octaviu-rs-na-1000-koni/ tak to víš, Rumuni byli na auta vždycky machři
Červen 1, 201411 r To mě evokovalo jednu otázku , nad kterou jsem přemýšlel. OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?
Červen 1, 201411 r pro toto Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest. Upraveno Červen 1, 201411 r od Hravec
Červen 1, 201411 r Takže se nepletu , RS má motor TSI, který má dvojí vstřikování na každý válec, přímé (FSI) a nepřímé (MPI) a turbodmychadlo.... tedy je to to samé co se v Audi označuje TFSI.... Proč to značit jednoduše, ještě by se v tom někdo vyznal a co pak...
Červen 1, 201411 r Audi je v prvé řadě prémiovka a tedy přeci nemůže mít to samé jak plebs.... to by asi neunesli.... Upraveno Červen 1, 201411 r od Hravec
Červen 2, 201411 r Hlavně pak by byla oktávka neprodejná (byla by určená pro jinou kastu obyvatel), kdybys dal za ní třeba půl druhého mega. Navíc by si konkurovala s Audi. Oktávka je zaměřená na jiné uživatele, ty chudší a chce se stát (a je) rodinným autem pro širokou klientelu. Ten kdo má prachy ( třeba Kokta z hackerství Pentagonu), koupí si Audi a Oktávií opovrhuje, že.... Upraveno Červen 2, 201411 r od Clint
Červen 2, 201411 r To mě evokovalo jednu otázku , nad kterou jsem přemýšlel. OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ? pro toto Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest. Ono je to ještě trochu jinak - 1.8 TSI a 2.0 TSI je z řady EA 888. První benzínový dvoulitr v OII RS má i tam označení TFSI (rozvody řemenem), označení TSI (řetězový rozvod) dostala až jeho další další varianta v OII RS. A verze 2.0 TSI z OIII RS je již třetí generací EA 888 (kombinuje přímé a nepřímé vstřikování).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.