Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

 

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

ty máš benzín, předpokládám. Já měl na O II TDI taky pěkně "nafórováno" a odešlo mi vše, co odejít mohlo, takže vím svoje. Někdo by možná řek, že se nenechám poučit a měl by možná i pravdu. Teď je to moje 4. čipovaný auto. Nicméně, asi právě proto si nedělám moc velký iluze o tom, že jsou agregáty nesmrtelný. Nejsou !  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže se nepletu :kol-27: , RS má motor TSI, který má dvojí vstřikování na každý válec, přímé (FSI) a nepřímé (MPI) a turbodmychadlo.... tedy je to to samé co se v Audi označuje TFSI....  

 

Proč to značit jednoduše, ještě by se v tom někdo vyznal a co pak... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně pak by byla oktávka neprodejná (byla by určená pro jinou kastu obyvatel), kdybys dal za ní třeba půl druhého mega. Navíc by si konkurovala s Audi. Oktávka je zaměřená na jiné uživatele, ty chudší a chce se stát (a je) rodinným autem pro širokou klientelu. Ten kdo má prachy ( třeba Kokta z hackerství Pentagonu), koupí si Audi a Oktávií opovrhuje, že.... ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mě evokovalo jednu otázku :kol-64:, nad kterou jsem přemýšlel.

 

OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?

 

 

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Ono je to ještě trochu jinak - 1.8 TSI a 2.0 TSI je z řady EA 888. První benzínový dvoulitr v OII RS má i tam označení TFSI (rozvody řemenem), označení TSI (řetězový rozvod) dostala až jeho další další varianta v OII RS. A verze 2.0 TSI z OIII RS je již třetí generací EA 888 (kombinuje přímé a nepřímé vstřikování).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...