Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No nevím proč se tak dlouho čeká!!! Někdo objednával stejně semnou a já už má 14 dní plnou garáž!!! A ostatní zatím jen čekají!!!

Ty 19" jsou libový kdyby byly když jsem objednával asi bych se nechal zvyklat!!! :kol-31:

Vloženo (editace)

facelift asi určitě po roce nebude. jde o to jestli ta čekací doba není uměle vytvořená, ona ropa už taky dochází a furt ji je dostatek a furt se nachází nová a obnovuje.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

no tak větší čekací doba tu je a byla tu vždy, spíše by mě zajímalo od někoho kdo tu dobu alá 6 měsíců může fakt potvrdit.

každopádně se ani nedivím, když se ta rsa v základu dá koupit za cca 530k kč....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Nějak  ten můj dotaz zmizel tak ještě jednou!

Já také čekám  :kol-19:  Li - šedá - benzin -- snad 50tý týden výroba.

Dotaz na šťastlivce, kteří už benzinové RSko prohání.

Co do toho lejete benzin 95 nebo 100 – nějaké zkušenosti – co je lepší?

Vloženo

Nyní jezdím octavií 1,8 TSI 118 kW na V-power nitro+ 95 od SHELLu a max. spokojenost, ale u toho RSka je psáno „min 95“ to znamená, že motor dokáže plně využít i benzíny 98-100 tak proto ten dotaz a po případě i zkušenosti. Na 100 by to mělo mít lepší výkon a i případný dojezd na tak malou nádrž se prodlouží – proto mi to vrtá hlavou :) :) :)

Vloženo

výraz "maximální spokojenost" je pro mne v této a podobných souvislostech něco, jako pro bejka červenej hadr. V čem ta spokojenost spočívá nebo jak se zrovna to Nitro+ pozitivně projevuje ? Já si totiž o těch rádoby prémiových palivech Shell myslím, že jsou naprosto průměrný a je škoda za ně vyhazovat peníze. V naftě aspoň, jsem nikdy neshledal byť jen subjektivně nějaký rozdíl.   

Vloženo

Auto je naladěny na 95tku a na ni je deklarovaných 220ps. Pokud tam Daš 100ku tak to pojede plus minus stejně aby jsi mohl opravdu využit 100 octan musí se upravit RJ... Něco jiného by bylo mít upravenou RJ na 100ku a nalejt tam 95 to ti pak koniky ubydou..

Vloženo

V-power od SHELLu je marketingová sračka, která ti přidá leda tak.... Nemáš žádněj supersport na okruh abys to poznal :kol-44:  Zbytečně vychozený prachy.
Nevím jak vy, ale ja se Shellce snažím vyhnout obloukem. V dřívějších dobách to mohl být kvalitní benzín, ale časy se mění.. V testech, na který jsem kdysi hledal byl většinou na spodních příčkách.

U nás to dokonce jednu dobu ředili vodou a čímsi. Byl to tenkrát hit všech novin :D Auta klasicky chcípali každou chvíli

Vloženo

Shell už není co bývávalo dlouho. A V-Power 95 určitě zázrak nebude. Rozdíl samosebou nepoznáš ani na slibované nižší spotřebě. údajně to má rozpouštět nějaké sajrajty a usazeniny, otázkou je, jestli vůbec a pokud ano, jestli je to dobré.

Vloženo

Můj známý - fanda do modelů -- používal benzin 95 do miniaturních motorků letadílek od pumpy §§§, kterou má asi 200m od baráku.

Problémy - motůrky (jsou velmi citlivé na kvalitu paliva) nešli do otáček, špatné starty atd. Jednou náhodou zkusil V-Power 95 a motůrky jely jak urvaný z řetězu.Takže nějaký rozdíl v kvalitě benzínů asi bude. Sám jsi ještě vzpomínám jak po ukončení prodeje benzinu super (olovnatého) jsem pro svého favorita LS s velkými obtížemi hledal náhradu - na normální bezolovnatou 95 to vůbec nejelo.

Octavia 3 RS má oficialně rozsah 91-95 a nebo 95-98 ? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...