Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no Jiřík to určitě spíš myslel - ta blbost jakože prkotina, čili pochopitelnost, nikoli nesmysl, či nepotřebnost... ach ta čeština 

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

v souvislosti s výše popisovanými změnami v infotainmentu vozidla mne dnes napadlo, že by O III klidně mohla mít hlídání mrtvého úhlu, jako to má VW... stačilo by změnit rychlost, při které dochází k aktivaci parkovacích čidel na maximum a pak by boční čidla (podmínkou je mít i boční parkovací čidla, tedy Parkovací asistent 2.0) signalizovala přesně jak to má VW auta v mrtvém úhlu i při jízdě, nikoliv však kontrolkou na zpětném vnějším zrcátku, ale na displeji rádia a současně akusticky z daného reproduktoru, napadlo mě to dnes, když jsem stál na křižovatce a v levém pruhu mě dojela Tatra a čidla začala vřískat, a když jsem se podíval, Tatra stále více jak metr vedle mě...

Vloženo

Nevim teda jak u VW, ale u Audi na Side assist rozhodne bocni cidla nepotrebujes. Navic to signalizuje auta v mnohem vetsi vzdalenosti nez je dosah standardniho parkovaciho cidla.

Vloženo

no v podstatě je to pravda, VW taky nemá boční čidla když má Side assist, ale je tam jiná logika, vycházel jsem tedy z logiky jaká je u O III, kde když nejsou boční čidla, standardně se neaktivují automaticky ale buď zařazením zpátečky nebo zapnutím u řadící páky... a s tím dosahem, jedna věc je dosah (tedy citlivost) a druhá na jakou to signalizuje (nastavení zobrazování)...

Vloženo

Aha tak to jsem nevěděl, že moje a Jirkova připomínka k nečitelnosti prvního testu je ŽVÁST - to už to tu začíná opravdu být IN.... co bude následovat? Naštěstí tu mám pro jistotu ještě jednu registraci...

Vloženo

Hravče, těch příspěvků bylo daleko víc, připomínka ke čtení byla jedna z více OT (navíc mu to můžeš napsat přes PM, já za to nemůžu, že blbě vidíš/te). Už jsem vás v tomto vlákně jednou upozornil, co bude následovat, když nehodláte dodržovat pravidla. A dost OT!

Vloženo (editace)

Po přečtení článku o žluté TDI OIII RS mě zaujalo v hodnocení jako mínus - cukání DSG při rozjezdu a systému start-stop. Což se mě nezdá, to by tento problém museli mít všechny OIII s TDI a DSG  Máte na to nějaký názor? Myslím, ti co máte TDI. Pokud se nepletu tak RS s motorem TSI system start stop nemá vůbec...  možná taky záleží jakým způsobem se človek rozjíždí...

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

jasně, start - stop je povinný zlo všude. A to cukání nejspíš způsobuje zapnutý systém autohold, kterej se do toho neustále snaží kecat. Když se tlačítkem vypne, nic necuká.

Vloženo (editace)

Dix1: Hmm.... pak by to tedy mohlo souviset s velkým kroutícím momentem, RS TDI ho má ze všech OIII nejvyšší krouťák -  i když jen o 30Nm více než TSI, což není velký rozdíl...

 

Já si totiž vzpomínám, jaké byli problémy právě s cukáním u prvních DSG tak před 6 lety u motorů TDI 125kW a u 103kW bylo vše ok.... takže na mě trošku dýchla minulost kol2 ... předpokládál jsem, že to už má ŠA (respektive koncern) dávno dořešené.... samozřejmě tenkrát to nesouviselo se start-stop, protože ten ještě nebyl... :rolleyes:

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

JirkaK: Možná nemám takový přehled. Ale není systém autohold náhodou jen u VW a nesouvisí to s elektronickou parkovací brzdou..? RS má přece klasickou páku...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...