Prosinec 26, 201311 r jj máš pravdu, tak je asi lepší vzít tu látku no Tak to ne, tohle konstatování mě teda nestačí... doufám, že se Škodovka - respektive lidé co to tam takhle spackali a vybrali dodavatele kožených sedadel (případně materiálu) - beztak podle nejnižší ceny - chytí za nos a dají to do pořádku... "U auta za 700 tis.Kč si raději neberte kůží, páč stojí za hov.o..." mě příjde opravdu ostuda . Jsem zvědavej jak dopadnou ostatní kluci tady, co to budou reklamovat (určitě nám dají vědět)... jestli jim dají nová sedadla ze skladu a za 500Km tam pojedou znovu... případně zda se ŠA pochlapí a vyřeší to... Upraveno Prosinec 26, 201311 r od Napalm
Prosinec 26, 201311 r Tak to ne, tohle konstatování mě teda nestačí... doufám, že se Škodovka - respektive lidé co to tam takhle spackali a vybrali dodavatele kožených sedadel (případně materiálu) - beztak podle nejnižší ceny - chytí za nos a dají to do pořádku... "U auta za 700 tis.Kč si raději neberte kůží, páč stojí za hov.o..." mě příjde opravdu ostuda . Jsem zvědavej jak dopadnou ostatní kluci tady, co to budou reklamovat (určitě nám dají vědět)... jestli jim dají nová sedadla ze skladu a za 500Km tam pojedou znovu... případně zda se ŠA pochlapí a vyřeší to... mám stejný názor, nákup nové RS mě čeká za pár měsíců, tak doufám, že ten probém vyřeší, protože bez kožichu to kupovat nehodlám...
Prosinec 26, 201311 r http://www.youtube.com/watch?v=rG1u9ldS_X8 tdi patří do kamen Tohle mě celkem překvapilo, ten rozdíl... ne nadarmo se říká že dieslový "koníci" je línější než benzínový....
Prosinec 26, 201311 r ta nafta mi přijde nějak podivně zdechlá. Je to vidět i na tý maximálce, kdy se to trápí na hodnotě ca. 220 km, přičemž skutečnost je ještě tak o 5% nižší. Buď ten motor není zajetej nebo vysloveně nepovedenej. Oproti tomu ten benzín jede jak kráva.
Prosinec 26, 201311 r Však se o tom píše i v různých testech - že nafta u RS je zdechlá ve vyšších rychlostech.
Prosinec 26, 201311 r to bych teda chtěl vidět tu výkonovou křivku. Resp. křivku k. momentu. To je snad horší, než motor 125 kW. To vysloveně volá po nějaký úpravě.
Prosinec 26, 201311 r čemu nerozumíš Jirko, je to nafta a ne benzín... taky převodování u benzínu... řekni mě kdy vytočíš podobnou naftu do 7k otáček Jinak to volá po úpravě, to je snad jasné, pak ta naftička začne jezdit slušně. johnson dělal O2 sedačky, tak to asi zůstalo stejný, ovšem má pod sebou další dodavatelé... sedačky dělají u kvasin a i jinde... Upraveno Prosinec 26, 201311 r od kokta7
Prosinec 26, 201311 r jirkaK: No jak koukám na to RS TDI jak jede, tak si nejsem jistej jestli mě nechá v prachu jak si psal :-D Taky mam pocit, že staré RS 125 KW jelo lépe.
Prosinec 26, 201311 r to bych teda chtěl vidět tu výkonovou křivku. Resp. křivku k. momentu. To je snad horší, než motor 125 kW. To vysloveně volá po nějaký úpravě.
Prosinec 26, 201311 r Diesel nic moc! Ale na druhou stranu kolikrat do roka jste schopny jet touto rychlosti na ceskych silnicich?! ;-) Ja tak dvakrat.
Prosinec 26, 201311 r spíš, než teorie by mě zajímala skutečná křivka toho konkrétního kusu. Mám zato, že by vypadala trochu jinak. To se ovšem nedovíme.
Prosinec 26, 201311 r teď jsem si teprve všimnul na tom videu, že dole běží skutečná rychlost. Takže TDI 216 km (výrobce uvádí 232 km), TSI 246 km (výrobce uvádí 248 km). No a na stovce je za ca. 9 s, což je taky dost mizerná hodnota. Takže s tím naftovým motorem asi fakt nebude něco v pořádku. Upraveno Prosinec 26, 201311 r od jirkaK
Prosinec 26, 201311 r RS TDI byl kombík u toho Jandy, tam byla vždy spotřeba větší a rychlost menší, viz katalog: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/octavia-rs-katalog.pdf Jinak mě to připadá, že to jede daleko lépe než 2.0 RS 125kw a jede to srovnatelně jako moje bývalá O2 103kw čiplá na 144kw cca.... http://www.youtube.com/watch?v=Dv3LOwBRV2A dle lajtského posouzení.. (bohužel v TDI RS3 jsem ještě nejel).... A vzhledem k ceně, tak TDI dokáže rozhodně jezdit za méně i když na to člověk bude dupat, což u TSi na to člověk dupne a není problém na delší cestě mít průměr přes 10 litru...
Prosinec 26, 201311 r Taky vemte v úvahu že čím vyšší Euro norma tak tím je Diesel více v kopru. Prostě ty filtry se někde musí projevit, stejně jako koplikované zařízení na motoru. Takže Euro 6 bude horší než euro 5 a tak dále. Benzíny s turbem naproti tomu jsou ve výhodě dobrého krouťáku v širokém spektru otáček a nejsou tak zdegenerované Euro normou. U mě diesel skončil u Euro 4 to bylo technicky dobře zvládnutý s dobrou životností.
Prosinec 26, 201311 r ten motor má nastavený nějaký parametry, ale na tom videu je ani zdaleka nedosahuje. O tom je řeč. Ne o nějakých filtrech.
Prosinec 26, 201311 r ale to je jedno, bavíme se o RS. Mě to video docela nemile překvapilo. Takhle to prostě jet nemá. Ta benzínová jede krásně tak, jak výrobce udává, ale nafta ani omylem.
Prosinec 26, 201311 r No taky mě to nemile překvapilo... ale nemyslím si, že je ten motor úplně špatný... respektive podle čeho soudíš, že nejede podle udávaných parametrů... např. zrychlení pro RS TDI Combi s MP je podle katalogu 8,2s ... takže realita může být klidně kolem 9s ... což podle videa vychází... Údaje o výkonu a koutící momentu, neříkají nic o dynamice motoru.. a ta je vždy, i při stejných parametrech, u TDI horší...např. OIII 1.8 TSI Combi s MP má jen 132kW a zrychluje podle katalgou za 7,4s Takže všichni "naftaři" (včetně mě) sorry... , tohle prostě není přednost dieslu... Upraveno Prosinec 26, 201311 r od Napalm
Prosinec 26, 201311 r vždyť vidíš, jak při rychlosti 215 km už prostě nemůže dál. Výrobce přitom uvádí 230, resp. 232 km. No to je sakra velkej rozdíl. Ale opakuju, spíš to vidím na problém konkrétního kusu.
Prosinec 26, 201311 r Tak je třeba prodat CC a koupit RS v naftě...nový slogan: "Octávia3 odladěno na lidech"
Prosinec 26, 201311 r no řeknu ti, rozhodovat se, jestli RS TDI koupit, tak tohle video by mi asi hodně přibrzdilo. Naopak bych velmi zvažoval benzín. Čekám, co na to řekne některý majitel RS TDI.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.