Arlo Vloženo 29. Květen 2014 Vloženo 29. Květen 2014 Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-) 1 Citovat
jirkaK Vloženo 29. Květen 2014 Vloženo 29. Květen 2014 Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-) no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet ? Citovat
kokta7 Vloženo 29. Květen 2014 Vloženo 29. Květen 2014 pro info tady: http://forum.skodahome.cz/topic/128486-chip-pro-20tsi/?p=1910760 Citovat
Weithfisto Vloženo 29. Květen 2014 Vloženo 29. Květen 2014 Tvl, to už není čip jak tak koukám,to ten motor musí rozpůlit vejpul., ale zkusil bych to :-D Citovat
Arlo Vloženo 29. Květen 2014 Vloženo 29. Květen 2014 no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-) Citovat
Weithfisto Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 Mno neni cip jako cip skoro 100kW je uz dost hodne. Citovat
Clint Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 Jsem zvědavej, jestli příští rok bude to RS 280 Citovat
Hravec Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 možná už letos na konci roku... jen škoda že to nebude 4x4 to by bylla panečku trakce... Citovat
Clint Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 (editace) No otázka, jak to bude s cenou, bude asi dražší co? Také to mohli rovnou nabízet s 280 koníky, jako má Cupra.... Editováno: 30. Květen 2014, autor: Clint Citovat
rodolfo Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 A taku ste videli? http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/319371-rumuni-vyladili-octaviu-rs-na-1000-koni/ Citovat
jirkaK Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčetNa strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-) no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčetNa strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-) ty máš benzín, předpokládám. Já měl na O II TDI taky pěkně "nafórováno" a odešlo mi vše, co odejít mohlo, takže vím svoje. Někdo by možná řek, že se nenechám poučit a měl by možná i pravdu. Teď je to moje 4. čipovaný auto. Nicméně, asi právě proto si nedělám moc velký iluze o tom, že jsou agregáty nesmrtelný. Nejsou ! Citovat
jirkaK Vloženo 30. Květen 2014 Vloženo 30. Květen 2014 A taku ste videli? http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/319371-rumuni-vyladili-octaviu-rs-na-1000-koni/ tak to víš, Rumuni byli na auta vždycky machři Citovat
Napalm Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 To mě evokovalo jednu otázku , nad kterou jsem přemýšlel. OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ? Citovat
Hravec Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 (editace) pro toto Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest. Editováno: 1. Červen 2014, autor: Hravec Citovat
Napalm Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Takže se nepletu , RS má motor TSI, který má dvojí vstřikování na každý válec, přímé (FSI) a nepřímé (MPI) a turbodmychadlo.... tedy je to to samé co se v Audi označuje TFSI.... Proč to značit jednoduše, ještě by se v tom někdo vyznal a co pak... Citovat
kokta7 Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 akorát audi má vždy lepší naladěný motor, podvozek + převodovku DSG.... Citovat
Hravec Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 (editace) Audi je v prvé řadě prémiovka a tedy přeci nemůže mít to samé jak plebs.... to by asi neunesli.... Editováno: 1. Červen 2014, autor: Hravec 1 Citovat
Clint Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 (editace) Hlavně pak by byla oktávka neprodejná (byla by určená pro jinou kastu obyvatel), kdybys dal za ní třeba půl druhého mega. Navíc by si konkurovala s Audi. Oktávka je zaměřená na jiné uživatele, ty chudší a chce se stát (a je) rodinným autem pro širokou klientelu. Ten kdo má prachy ( třeba Kokta z hackerství Pentagonu), koupí si Audi a Oktávií opovrhuje, že.... Editováno: 2. Červen 2014, autor: Clint 1 Citovat
Hurikan88 Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 jsem hlavně zvědavej na výbavu, doufám že budou zase nějaké píčoviny navíc Citovat
kokta7 Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 třebas side assist, ten už je i golfííkuu Citovat
Pawouk Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 To mě evokovalo jednu otázku , nad kterou jsem přemýšlel. OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ? pro toto Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest. Ono je to ještě trochu jinak - 1.8 TSI a 2.0 TSI je z řady EA 888. První benzínový dvoulitr v OII RS má i tam označení TFSI (rozvody řemenem), označení TSI (řetězový rozvod) dostala až jeho další další varianta v OII RS. A verze 2.0 TSI z OIII RS je již třetí generací EA 888 (kombinuje přímé a nepřímé vstřikování). Citovat
kokta7 Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 no to mě došlo, když se to objevilo u golfa... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.