Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Apr ma chip na rs 3 2.0tsi. Stage 1 je nejakych 328ps stage 2 344ps/490nm. To uz je celkem solidni davka koniku:-)

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet ?

Vloženo
no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

Vloženo (editace)

No otázka, jak to bude s cenou, bude asi dražší co? Také to mohli rovnou nabízet s 280 koníky, jako má Cupra....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo
no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

 

no to musí být úžasný ! Jak dlouho asi ten motor vydrží, co myslíš ? Kdes to probůh vyčet

Na strankach distributora apr pro cr;-) Auto to vydrzi bez problemu kdyz se k tomu bude majitel dobre chovat. Sam mam auto upravene a s chipem najeto cca70 tis a spojka puvodni+turbo puvodni. Jen bezna udrzba. Takze asi tak...;-)

ty máš benzín, předpokládám. Já měl na O II TDI taky pěkně "nafórováno" a odešlo mi vše, co odejít mohlo, takže vím svoje. Někdo by možná řek, že se nenechám poučit a měl by možná i pravdu. Teď je to moje 4. čipovaný auto. Nicméně, asi právě proto si nedělám moc velký iluze o tom, že jsou agregáty nesmrtelný. Nejsou !  

Vloženo

To mě evokovalo jednu otázku :kol-64:, nad kterou jsem přemýšlel.

 

OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?

Vloženo (editace)

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Takže se nepletu :kol-27: , RS má motor TSI, který má dvojí vstřikování na každý válec, přímé (FSI) a nepřímé (MPI) a turbodmychadlo.... tedy je to to samé co se v Audi označuje TFSI....  

 

Proč to značit jednoduše, ještě by se v tom někdo vyznal a co pak... :kol-28:

Vloženo (editace)

Hlavně pak by byla oktávka neprodejná (byla by určená pro jinou kastu obyvatel), kdybys dal za ní třeba půl druhého mega. Navíc by si konkurovala s Audi. Oktávka je zaměřená na jiné uživatele, ty chudší a chce se stát (a je) rodinným autem pro širokou klientelu. Ten kdo má prachy ( třeba Kokta z hackerství Pentagonu), koupí si Audi a Oktávií opovrhuje, že.... ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

To mě evokovalo jednu otázku :kol-64:, nad kterou jsem přemýšlel.

 

OIII RS má motor TSI a přítom má taky dvoje vstřikování (pro nízké a vysoké otáčky) , tak proč se to nejmenuje rovnou TFSI, když je to to samé (jako v Audi)... pletu se ?

 

 

pro toto

 

Motory TSI existují v různých objemových variantách, počínaje objemem 1 litr pro městská vozítka až po 5 litrů pro AUDI RS6. Různé motory však disponují odlišnou technikou a i napříč koncernovými značkami není označení stejných motorů jednotné. Např. automobilka Audi označuje tyto motory zkratkou TFSI. Aby byla identifikace motoru ještě složitější, jsou motory TSI vyráběny již v druhé generaci (EA111 a EA211) a navíc i během jedné generace došlo k mnoha podstatným konstrukčním změnám. Zkrátka podle označení na zadní části karoserie motorista těžko pozná s čím má tu čest.

Ono je to ještě trochu jinak - 1.8 TSI a 2.0 TSI je z řady EA 888. První benzínový dvoulitr v OII RS má i tam označení TFSI (rozvody řemenem), označení TSI (řetězový rozvod) dostala až jeho další další varianta v OII RS. A verze 2.0 TSI z OIII RS je již třetí generací EA 888 (kombinuje přímé a nepřímé vstřikování).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...