Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a co origo servis já měl superba 1 a ten taky špatně startoval a v servisu štelovaly předvsřiky nebo vstřiky ale jen diagnostikou a pak to startovalo krásně

určite len diagnostikou??...

nic se nerozebíralo tak nevim možná dával jen málo nafty ale pak to bylo ok

Dnes idem poobede ešte na diagnostiku vstrekovačov, tak uvidím ake to bude mať hodnoty, to už je posledná možnosť :(

Zdravim, takze opat osm tam kde som bol na zaciatku, nova baterka, ale dnes bolo -3 a ranny start tak na 2-3 valce postupne sa pridal zvysok. Takze to nakoniec aj tak vidim na tie vstrekovace :(

Ahoj, fakt vstřiky?:( startuje mi to podobně, dávál vifa, vervu...

posielam novy nahlad po vymenej baterke. :(

Zhavice.

To bolo prve po com som isiel, dal som komplet nove a na druhy den v zime opat to iste... :(

a starter je v poriadku?

čaute ak sa táto téma niekde preberá vopred sa ospravedlňujem.

Mám OII rv 2005 1,9 TDI, dnes ráno som štartoval bolo -14C a naštartovalo mi to asi na 5x. Točil som motor asi cca 6 sekund s prestávkami. Dokiaľ nechytilo. Počas každého štartu pípala a svietila signalizácia oleja. Baterku mám cca rok 74Ah. Nameral som pri vypnutom stave 12,45V. Nemrznúcu kvapalinu v chladiči mám a kúpil som aj prísadu do nafty (odporúčané množstvo: 20ml na 20l). Viete mi poradiť čo to môže spôsobovať. Na PC som s tým zatiaľ nebol.

Upraveno od joohan14

Špatné žhavičky.

Upraveno od VAG BoBo

ale pri zapnutí klúča kontrólky zhasnú a žiadnu chybu na prístrojovke nehlási.

Taky mi odešla jedna, chybu to nehlasi.

Měl jsem něco podobného. Prvně jsem měnil žhavicí svíčky a start byl furt stejný jako kdyby to nemohlo. Koupil jsem baterku s větším startovacím proudem. Jak začalo víc mrznout o to hůř to šlo. Nakonec jsem dal nový starter (zn.VALEO) a auto startuje jako nové. Starter odebíral dost proudu a repas jsem nechtěl řešit , protože nový starter mě vyšel na 3000,- kč. :kol-47:

Ahoj, asi mám stejný problém, akorát mi to jednou při -19°C nastartovala na poprvé, pak při -12°C jsem nastartoval cca na 6x. baterka nová cca 2 týdny, palivový filtr nový, žhavící svíčky ok. tankuju verve diesel a davám aditiva VIF. ráno jsem nastartoval na podruhý při -12°C. prostě to nestartuje a nikdo neví co stím, na diagnostice vše ok, ale já prostě nestartuju.

Ahoj vsichni.Jsem tady novy a potrebuju poradit.Mam Octavii l 1.9 TDI 66kw. Pri prvnich velkych mrazech zacala spatne startovat.Vymenil jsem zhavice,filtr a je nova baterka. Oktavka i pres to vsechno toci a toci ale nez chytne je to doba a vzdycky se vyvali z vyfuku oblak cerneho koure. Jak uz jednou chytne startuje bez problemu ale pri delsim stani se ji nechce.Predem dekuji za nejake rady

Já bych to tipnul na žhavení.

Napětí na žhavičky jde?

Pokud ne, tak řešit proč?

Třeba je špatné čidlo teploty vody a ŘJ si myslí, že je teplo a tudíž nežhaví.

jak zjistim jestli jde to napeti na zhavicky?

Že ho tam během žhavení naměříš.

Stačí jednoduchý měřák a na žhavičkách proti kostře musíš naměřit cca 12V.

Nebo ještě jednodušeji, místo měřáku připoj žárovku.

Zdravim takze po dvoch tyzdnoch behania som sa opat k nieco dopracoval, ospravedlnujem sa kolegovi PROCHY603 a vyzera to nakoniec naozaj na tie zhavice, sice su funkcne, ale aj pri -18 zhavia iba 3-4 sekundy co je priserne malo. kontrolka zhavenia tiez sviti iba 3-4sekundy, ale aj realne ked som odpojil rampu co ide na zhavice a dal tam multimeter tak po zhasnuti kontorlky prestal ist prud aj do zhavicov. Ked som mal zhavice vonku tak po 3 sekundach sa z nich zacalo len dymit, do cervena sa rozpalili az po 6-7 sekundach. Jazdil som seat toledo a pri tej istej teplote -18 zhavilo asi 10-12 sekund a potom na brnk. Vcera som to priniesol po 2 dnoch od elektrikara a na nic neprisli.... Super :(

Takze som mal pravdu. :kol-47::kol-31: Treba kupit kvalitne a poriadne ZHAVICE. BERU,NGK, BOSCH a spravne ich aj namontovat dodrzat predpisany moment utiahnutia. :kol-27:

Zhavice BOSCH DURASPEED zhavia z 0 na 1300°C za 2 sekundy!!!!

Upraveno od PROCHY603

A není ta doba žhavení 3 vteřiny vcelku normál? Jsem u O2 77kw PD neviděl delší žhavení...2.0TDI má žhavení ještě omnoho kratší

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.