Červenec 9, 201510 r Takže jsem provedl zatěžkávací test. Auto ve dvou lidech, na střeše na nosiči 2 kola, automatická klima nastavená na 21 st. při venkovní teplotě kolem 34 - 37 st., jízda Praha - Přerov s tempomatovými 120 km/h a spotřeba byla 7,5 litru. Oproti mým běžným 5,8 jsem docela koukal, ale ta kola a kima si holt vezmou...
Červenec 16, 201510 r tak mně pořád dlouhodobé počítadlo ukazuje cca 6,2L, přitom jednotlivé jízdy vždy kolem 5ti, jezdím vesměs město (ale ne zas tak že stojím každých 50metrů). Teď když byly ty vedra (a teď zas budou) tak si klima brala hodně to jsem měl klidně 7 a auto vůbec nejelo Upraveno Červenec 16, 201510 r od rogerer
Červenec 16, 201510 r To v těch vedrech nejede žádné auto. A to máš intercooler chlazenej i vodou na rozdíl od předchozí 1,8 TSI třeba, tak je pak vedro znát ještě o to více.
Červenec 16, 201510 r no vubec se nejde rozjizdet, malem mi to chciplo nekolikrat, musi se to vytacet jak káča ale to byly fakt ty 35 vedra:)
Červenec 16, 201510 r to je divný, jak byly ty vedra, tak naložený auto a přišlo mi, že i tak to jede parádně, já teda nějakou změnu při dusnu nebo klimě nepozoruju, ale je fakt, že mi jede Rapid pěkně, když jedu s jiným, netáhne tolik... Ale zase mi tam drnčí a vrže vše co může
Červenec 21, 201510 r Spotřeba Chorvatsko 2015 - Pelješac, Trstenik. Jedením slovem výborné hodnoty na dané podmínky - dálnice, vedro, protivítr, zatížení auta. Tam Zpět Celkem Více zde http://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-b%C3%ADl%C3%A9-tsi-%C4%8Dko/page-45#entry2072147
Červenec 27, 201510 r Chorvatsko, Vodice, dálnice, rychlost 110-120 km/h, na pohodu, ze závodění kolem 150 km/h jsem už vyrostl. Cesta tam 5,1 l/100km, přes noc, bez klimy, plný kufr pro 4 lidi na týden, 2 dospělí, 2 děti ( 14 a 8 let ), cesta zpět přes den s klimou 5,7 l/100km. Byl jsem z toho dost překvapený, ale takto to ukázal počítač po 950km. Upraveno Červenec 27, 201510 r od Spaceback77
Listopad 11, 20159 r Zdravím, mám dotaz: poslední tři dny mám na stejné trase do práce i z práce ( cca 3km) asi o litr větší spotřebu než obvykle a to se snažím jet co nejšetrněji. Zimní gumy jsem měnil asi před třemi týdny a nic se nezměnilo až teď. Co by to mohlo být? Díky předem za rady.
Listopad 11, 20159 r protivítr... ne sry... ale to hle je fakt úplně mimo mísu... na 3 km trati přeci nemůžeš měřit spotřebu... to fakt ne...
Listopad 11, 20159 r já nechtěl být nějak ostrý... na tu spotřebu má prostě vliv strašně moc věcí... teplota, vlhkost, vítr, zatížení auta, hustota provozu, styl jízdy... je toho opravdu moc moc moc... já být tebou tak sleduji spotřebu dlouhodobě... není důležitý, jestli jedeš jednou do práce za 6 a podruhé za 7 l... důležitý je, kolik to bere dlouhodobě... držím palce
Listopad 11, 20159 r asi tak, na 3km můžeš udělat se studeným TSI klidně rozdíl i 3 litry a nemusíš se moc snažit...
Listopad 12, 20159 r Na dálnicích se dá uspořit s TSI opravdu hodně paliva, když přestane člověk závodit. Ona jízda kolem 150km/h stejně přináší o to víc brzdění a průměrná rychlost se v hustším provozu o moc nezvedne. Naopak když jedu tachometrových 120km/h tak si je držím celou dobu. Téměř nebrzdím a co mě překvapilo mnohem víc je to, že stále předjíždím hromadu osobáků. Oni snad jezdí po té dálnici stovkou :-) Tímhle stylem jízdy se pohybuji lehce na 5l/100km. Naopak když na to šlapu a tak jsem se dostal i k 7l.
Listopad 12, 20159 r No u 63-77kw verze starší od 150 a více dochází k ochlazování výfukových svodů a CAT benzínem a tak roste prudce spotřeba nahoru. Ale těch 120-130 je ideálních to je pravda.
Listopad 12, 20159 r Jezdí :-) Já když jedu z tréninku a nikam nepospíchám, tak těch 30km po prázdné dálnici klidně 100 jedu, je-li kamion, tak se píchnu za něj a valím na pohodku. Večerní návraty z tréninku v jiném městě (už za tmy) jsou zpravidla na prázdné silnici, a to si jedu klidně i 80. Dokud nepřekážím a nepospíchám, tak proč ne. To pak je spotřeba i pod 5.
Listopad 12, 20159 r No a zase když to člověk trochu vosmahne na okresce, nějaké to předjíždění a zatáčky a kopečky, tak jsem měl i 8,5 nejvíc asi.
Listopad 12, 20159 r Jj, to je na tom motoru nejvíc fascinující - i když člověk jede ostřeji, tak furt je okolo spotřeby atmosfér, např. korejských.
Listopad 12, 20159 r Petře, tak já teda 8,5 l neměl nikdy a to to smažím pořád... nejlepší na spotřebu bude ta osmdesátka... o tom žádná...
Listopad 12, 20159 r Noo ale na 8 l/100km se dostaneš... a to ještě když máš štěstí. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/1046-i30.html?fueltype=2&powerunit=2 Upraveno Listopad 12, 20159 r od Effective
Listopad 12, 20159 r Koukám ,že tu používáte nějaký německý kalkulátor na spotřebu atd. Já si minulý týden stáhl do mobilu aplikaci a ona funguje i na PC přes www stránky. Je to od kolegů ze Slovenska a je to spotreba.sk stránky mají http://www.spotreba.sk Zde si můžete změnit jazyk,měnu (CZ i koruny) a mají tam i snad všechny čerpací stanice. Když ne,a napíšete jim ,provedou celkem rychle změnu (já hlásil změnu pumpy a do druhého dne již byla v seznamu a i mi odepsali). Můžete tam i zadávat různé opravy,náklady na vozidlo a spoustu jiného.
Listopad 12, 20159 r Spritmonitor je jen jeden. Vse ostatni jsou jen nahrazky. [emoji1] Hlavne ted opravdu desitky saznamu opravdu prepisovat nebudu. Ale dobre pro ty vo chteji zacit.
Listopad 12, 20159 r Prdlačky, máš chytrej telefon, tak se neoháněj dřívějším narozením Moje nokia za 5 stovek, to je teprv fotrovina nejhrubší, a to mi ještě není ani 35 Jinak abych nebyl kárán za offtopic, spritmonitor nemá chybu. A dříve narození s chytrým mobilem mají rovněž k dispozici apku v několika světových jazycích. Upraveno Listopad 12, 20159 r od camillio
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.