Publikováno Duben 24, 201312 r Ahoj všem,nevím, jestli je to problém a je-li to třeba řešit, ale pozoruju následující:Mám:Octavia 1.9 TDI PD, rv. 2008, BXE, 116tis km, vše původní.Na volnoběh jde motor normálně, pokud ale začnu zvolna šlapat na plyn, tak v rozmezí cca 1000-1300 ot/min se z motoru ozývá celkem značné dunění a auto se dost klepe (na neutral i s kvaltem a spojkou na podlaze). Od těch 1300 to přestane a zvuk je normální. Při jízdě nepozoruji žádné snížení výkonu, jen možná ty rozjezdy jsou horší.Věděl by někdo, jestli je to normální nebo to mám nějak řešit? V těch nízkých otáčkách se to klepe a duní celkem dost (i bez zátěže), ale na volnoběh OK.Apropo, ještě je tu druhá věc: Když mám neutrál a stojím třeba na semaforu, tak jde slyšet, že auto nemá uplně pravidelný chod... Otáčky nepadají, ale občas se to celkem zachvěje.. Je to normální?Díky všem
Duben 24, 201312 r V dieslech se nevyznam, ale co se tyka druheho dotazu - muze to byt dira ve vyfuku.
Duben 24, 201312 r Normální to není....Podle toho chvění na neutrál kdy jsou otačky +- stejné na volnoběh a motor sem tam zaškube soudím že je to dvouhmota..Je toho tu už napsáno o tom dost.Stačí hledat.... Pokud budeš měnit tak vyměn uplně komplet i s ložiskem..... Nikdo ti přesně neřekne protože příčin může byt mnoho....Vlastní skušenost.... Mě něco taky vibruje mezi 100 - 120 km/h. Vyměnil jsem komplet přední tlumiče,pružiny,silenbloky,tyčky řízení,držák spodního motoru...Děla to pořád. spojka je prý naprosto v pořádku jen lehce zavzdušněná.... Ve finále jsem se dozvěděl že to mohou být pneumatiky,že jak byli špatný tlumiče tak se nerovnoměrně sjižděli....na zimákách to nedělalo a ted na letních jo,takže kupuji nové pneu a pak uvidím co dál.... Oni totiž autorizovaný servisi vědí uplně hovno a jen vyměnuji systemem " pokus - omyl " a my platíme a platíme... PS : kdo by to řekl že možná pneumatiky když na těchto mám najeto cca 35 tkm,ale zkusím a uvidíme :-) Upraveno Duben 24, 201312 r od Klon
Duben 24, 201312 r Autor No já jsem tady dost pročítal příznaky odcházejícího setrvačníku a většinou se tu píše, že to nějak chrastí nebo vydává "kovový zvuk" ... to ale můj případ není... Prostě to jen při 1000-1300 duní a auto se klepe. A na neutral při volnoběhu se občas otřese, ačkoliv se nezdá, že by se hýbaly otáčky.
Červen 9, 201312 r koupil sem O II 1.9 tdi 77kw. 230 000 najeto.. odešla dvouhmota.. vyměněno komplet.. i s ložiskama.. vše co k tomu patří.. chod motoru se znatelně uklidnil ale poslední dobou auto začíná vydávat divný zvuky.. a občas se zaklepe když stojim na místě. na noví spojce najeto 20 000 mam ji tam rok a pul myslíte že to dělá zase ten setrvák? mechanik říkal že je v pohodě.. měřil to a vůle prí je o 4 zuby vpřed a 3 dozadu..
Prosinec 26, 20186 r najeto 185k km. Při rozjezdu a nebo pomalé jizdě do 1500ot/min jednicka i dvojka uvnitř auta silene rezonuje co se dá, z venku je také slyset rachot. Na volnoběh motor klidný, zvuk pravidelný. Rozvody nové ve 180k km, problém s rezonováním i před. motor BJB bez chipu, tovarní stav. Jde taky o dvojhmotný setrvačník?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.