Publikováno Duben 27, 201312 r Prehladal som toto vlákno ale nič som tu nenašjel o radení, tak snad nebude problem so založením témy. Chcem sa spýtat na preradovanie rýchlostí podla asistenta radenia, zdá sa mi že asistent ukazuje zaradenie dvojky zbytočne neskoro, niekde pri 2800 - 3000 ot. Radíte podla asistentu? Tiež vam ukazuje preradenie do dvojky pri tak vysokých otáčkach? U ostatných rýchlostiach sa mi to zdá byt OK je to stale niekde tesne pod 2000 ot. Všimol som si ešte jednu vec a to to, že keď prudšie pridávam plyn tak asistent ukazuje preradit vo vyšších otáčkach, je to naozaj tak? sníma sa tam štýl jazdy? Ked idem jemne s plynom tak to dava radit už pod 2000 a ked nato šlapnem, ak je to niekde az okolo 3000. Dakujem za reakcie.
Duben 27, 201312 r Je možné,že asistent se "učí" a napovídá podle stylu jízdy,ale to jistě nevím Já podle něj nikdy nejezdím a co jsem si za ty skoro tři roky stačil všimnout,že když motor víc vytočím,tak to neradí nic.
Duben 27, 201312 r Autor a čo to preradenie do dvojky, tiež to ukazuje preradit tak vysoko? resp. pri akych otačkach radite do dvojky?
Duben 27, 201312 r asistent radí preradiť nahor len v tom prípade, ak momentálnu rýchlosť prípadne zrýchlenie je schopný zvládnuť aj vyšší stupeň. A samozrejme, ak nie sú otáčky príliš nízke.
Duben 27, 201312 r Ja radím akosi automaticky hluk motora, rýchlosť? Sústredím sa na cestu a nie kedy mám preradiť. p.s.1 : 1dnička podľa asistenta je tiež dlhšia ako ostatné....preradzujem ešte skôr než mi vyhodí šipku vyššie. p.s.2: Ak sa nemýlim pokiaľ viac šlapňeš na plyn resp. neuposlúchneš asistenta vypne sa - (športová jazda) a pokúsi sa ťa ovplyvniť zasa o chvíľku(pri vyšších otáčkach) nech preradíš
Duben 27, 201312 r Autor chcel som sa riadit podla toho astistenta, je to trosku iné ako mo jazdný stý no ale neviem či ten asistent vobec má nejaký zmysel
Duben 27, 201312 r Asistent řazení není tak tupá škatule, aby bez ohledu na momentální podmínky doporučoval řezaní při stále stejných otáčkách. Asistent stále vyhodnocuje, zda by motor nevyprodukoval stejný výkon v jiných otáčkách úspornějí a podle toho doporučí přařadit, či podřadit. Když plynový pedál jenom šimráš, doporučí řadit při nízkých otáčkách. Když tomu šlapeš na krk, tak doporučí řadit při středních otáčkách.
Duben 27, 201312 r Si vyzkoušej jednoduchou věc. Dej tam do kopce čtyřku a šimrej plyn aby to nezrychlovalo. Ve 2500 otáčkách ti to bude ukazovat aby jsi tam dal pětku. Když ale v ten moment na plyn dupneš, tak najednou šipka zmizí.
Duben 27, 201312 r Autor to skúsim, čo sa týka zmiznutia sipky tak to som už parkrat zazil, aj ked to nebolo do kopca ale zdalo sa mi, že ked uz zmizla tak sa uz neobjavila pri vyssich otackach
Září 30, 201410 r Si vyzkoušej jednoduchou věc. Dej tam do kopce čtyřku a šimrej plyn aby to nezrychlovalo. Ve 2500 otáčkách ti to bude ukazovat aby jsi tam dal pětku. Když ale v ten moment na plyn dupneš, tak najednou šipka zmizí. Taktiez ked pojdes do kopca, a budes ignorovat svoj sluch a pocity, tak pri urcitych otackach ti napise aby si podradil, t.j. nakresli sipku dole a napise o jeden rychlostny stupen nizsie. Asi dva krat som to vyskusal, ze ci to tak naozaj funguje a ano funguje. Len za normalnych okolnosti, ked jazdis pocitovo, tak sa ti zobrazuje skor upozornenie na preradenie a nie podradenie. A taktiez, ako uz bolo spomenute vyssie, ked ti napise preradit a ty dupnes na plyn, tak sipka a navrhovany prevodovy stupen zmizne a ostane tam len prave zaradena rychlost, Ked zase dosiahnes hodnoty vhodne pre vyssi stupen opat ti naskoci sipka hore spolu s cislom prevodu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.