Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj koupil jsem si octavii II 2.0 TDi příjdu k autu krásně hned nastartuje,ale při ujeti cca 20 a více km když se auto zahřeje ,tak vypnu motor a už nenastartuju jen když přidám plyn nevíte čím to muže bejt

Vloženo

Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0  TDi 103 Kw  . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu :) a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc

Vloženo

Prvotní problém je málo otáček starteru Pokud máš 100% baterku tak je na vině starter.  Ale závada se dá nejlépe opravit ne čipem ,ale úpravou softweru v ř.j. motru najdi si na foru třeba člena TDIFun a tam si to přečti Ten to dělá ,ale nejen on.

Vloženo (editace)

Zdravím mám octavii 1 TDI 81kW Za studena to chytlo hned a za tepla to špatně startovalo tak na čtvrtý otočení motoru a po upravě map na teď je na drnc 

Teplé starty TDI – levnější řešení

                    

                    

TDI1.jpgTenhle
článek řeší jednu nehezkou vlastnost motorů TDI a ještě horší vlastnost
autorizovaných servisů a jiných zlodějů. Platí pro všechny značky
koncernu Volkswagen, tzn. Škoda, Audi, Seat a Volkswagen + pro další
auta do kterých se montují tyto motory – např. Ford Galaxy, Mitsubishi
Outlander atd.)


Jedná se o to když vám špatně startuje teplý motor
TDI v Oktávii a dalších autech vybavené těmito motory. Netýká se to
všech motorů TDI, sám nevím kterých přesně. Postižení na to většinou
sami přijdou. (EDIT: mělo by se jednat o motory 1,9 TDI 66 kW;
1,9 TDI 81 kW; 1,9 TDI 77 kW; 2,0 TDI 103 kW; 2,0 TDI 125 kW; 2,5 TDI V6
110 kW a 132 kW)


Je zima, -15 °C, ráno oškrábete okna u svojí Octavie, nažhavíte a
motor chytí během chvilky bez problému. Jezdíte, jezdíte až se motor
dostatečně zahřeje. Zastavíte u trafiky pro ranní tisk a nějaký ty
cigára a už startujete jenom hodně těžko. Startér točí, točí ale motor
nechytá, naskočí až po dlouhé chvíli, nebo v horším případě vůbec.
Divné, ráno to šlo na první cvrnknutí?!

Editováno: , autor: prcek36
Vloženo

Mám octavii 1.9 TDI z roku 2005, také jsem měl problém s teplými starty a zhoršovalo se to, také to vypadalo, že startér točí, ale auto nechytá. Pak mi před zimou najednou z hodiny na hodinu umřela baterka, dal jsem novou a auto startuje i za tepla. Takže doporučuji půjčit si od kamaráda dobrou baterku, pokud to nebude baterkou, tak je to startér, buď výměna, nebo úprava sw.

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

mal som to iste este na audi a3 1,9 TDI vymena startera pomoze na cca 20 000km ,potom si tam kde pred tim z baterkou je toto iste treba dat vyflesovat radiacu jadnotku a auto pojde ako nove ,stopercentne vlastna skusenost

Vloženo

Je to tak, v mapách je nastavená dodávka paliva až po dosažení 250 ot./min a to od nějakých 70°C nahoru,  do té doby je nastavená dodávka paliva už od nula otáček motoru, proto za studena to chytá, za tepla až po dosažení otáček 250+. Stačí aby byla slabší baterie a nebo unavený startér a ty otáčky o pár desítek klesnou pod tu hranici a pak to dlouho točí.....dokud se to neroztočí na dané otáčky. V Hradci Králové a okolí to můžu jednoduše opravit bud s chipem nebo bez.

  • o 2 týdny později...
  • o 6 let později...
Vloženo
V 3. 5. 2013 na 11:34, vitek1141 napsal:

Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0  TDi 103 Kw  . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu :) a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc

No chip tohle nevyřeší, já jsem

měnil uz i těsnění na vstřikách, chipnutý mám na 99, stále stejný, mám nalítáno 285tis a už 40tis mi to dělá, takže půjdu do přidat palivo na VAGu při startu ?  

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...