vitek1141 Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Ahoj koupil jsem si octavii II 2.0 TDi příjdu k autu krásně hned nastartuje,ale při ujeti cca 20 a více km když se auto zahřeje ,tak vypnu motor a už nenastartuju jen když přidám plyn nevíte čím to muže bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 zdravim asi nejlepši diagnostika,,,,, a kdy byl mněněn palivovy filtr, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Je to pravděpodobně problém teplých startů, kdyžtak hledej více info na googlu. Jinak je to asi baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 25. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 palivovej filtr to nevim mam to v plánu ,jinak diagnostika nic neukázala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 25. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 teplý starty přemejšlim o tom,jen musim někde sehnat to správne čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 3. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0 TDi 103 Kw . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Prvotní problém je málo otáček starteru Pokud máš 100% baterku tak je na vině starter. Ale závada se dá nejlépe opravit ne čipem ,ale úpravou softweru v ř.j. motru najdi si na foru třeba člena TDIFun a tam si to přečti Ten to dělá ,ale nejen on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 3. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 OK děkuji mockrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Nám to dělá taky a startér točí motorem jako vzteklý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 5. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 no přesně starterem to bejt nemuže ani baterkou,když ho normalně za studena nastaruje to by to nenastartovalo ani tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 (editace) Zdravím mám octavii 1 TDI 81kW Za studena to chytlo hned a za tepla to špatně startovalo tak na čtvrtý otočení motoru a po upravě map na teď je na drnc Teplé starty TDI – levnější řešení Tenhlečlánek řeší jednu nehezkou vlastnost motorů TDI a ještě horší vlastnostautorizovaných servisů a jiných zlodějů. Platí pro všechny značkykoncernu Volkswagen, tzn. Škoda, Audi, Seat a Volkswagen + pro dalšíauta do kterých se montují tyto motory – např. Ford Galaxy, MitsubishiOutlander atd.) Jedná se o to když vám špatně startuje teplý motorTDI v Oktávii a dalších autech vybavené těmito motory. Netýká se tovšech motorů TDI, sám nevím kterých přesně. Postižení na to většinousami přijdou. (EDIT: mělo by se jednat o motory 1,9 TDI 66 kW;1,9 TDI 81 kW; 1,9 TDI 77 kW; 2,0 TDI 103 kW; 2,0 TDI 125 kW; 2,5 TDI V6110 kW a 132 kW) Je zima, -15 °C, ráno oškrábete okna u svojí Octavie, nažhavíte amotor chytí během chvilky bez problému. Jezdíte, jezdíte až se motordostatečně zahřeje. Zastavíte u trafiky pro ranní tisk a nějaký tycigára a už startujete jenom hodně těžko. Startér točí, točí ale motornechytá, naskočí až po dlouhé chvíli, nebo v horším případě vůbec.Divné, ráno to šlo na první cvrnknutí?! Editováno: 5. Květen 2013, autor: prcek36 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Dobře Ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitek1141 Vloženo 5. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 jojo to už sem četl no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakultak Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 Mám octavii 1.9 TDI z roku 2005, také jsem měl problém s teplými starty a zhoršovalo se to, také to vypadalo, že startér točí, ale auto nechytá. Pak mi před zimou najednou z hodiny na hodinu umřela baterka, dal jsem novou a auto startuje i za tepla. Takže doporučuji půjčit si od kamaráda dobrou baterku, pokud to nebude baterkou, tak je to startér, buď výměna, nebo úprava sw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rachal Vloženo 5. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2013 Moje octavia za chladna na drc,když je zahřáta na drc,ale když třeba celý den stojí a když chci nastartovat po práci a je 25° tak to točí dlouho než chytne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keramok Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 mal som to iste este na audi a3 1,9 TDI vymena startera pomoze na cca 20 000km ,potom si tam kde pred tim z baterkou je toto iste treba dat vyflesovat radiacu jadnotku a auto pojde ako nove ,stopercentne vlastna skusenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 Je to tak, v mapách je nastavená dodávka paliva až po dosažení 250 ot./min a to od nějakých 70°C nahoru, do té doby je nastavená dodávka paliva už od nula otáček motoru, proto za studena to chytá, za tepla až po dosažení otáček 250+. Stačí aby byla slabší baterie a nebo unavený startér a ty otáčky o pár desítek klesnou pod tu hranici a pak to dlouho točí.....dokud se to neroztočí na dané otáčky. V Hradci Králové a okolí to můžu jednoduše opravit bud s chipem nebo bez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kallis Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 A nevíte dělá ty opravy někdo v Karlovarském kraji??? Díky Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 může zůstávat zavřená regulační klapka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hradakiii Vloženo 20. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2019 V 3. 5. 2013 na 11:34, vitek1141 napsal: Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0 TDi 103 Kw . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc No chip tohle nevyřeší, já jsem měnil uz i těsnění na vstřikách, chipnutý mám na 99, stále stejný, mám nalítáno 285tis a už 40tis mi to dělá, takže půjdu do přidat palivo na VAGu při startu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.