Přejít na obsah

1.2 12V Chcípá motor


Eflik

Doporučené příspěvky

Zdravim,

nedavno se mi vyskytla takova drobnustka. Po nastartovani motoru mi sam od sebe chcipl, delal to same i pri prijezdu na krizovatku a vyrazeni. V sevrvise nasli VAGem 16490 Tlak v sacim potr./tlak vzduchu - nesmyslny signal. Technik tvrdi ze muze byt neco s nejakym retezem nebo neco, ze mohl poskocit. Ja jsem vycistil vzduchovou klapku a prestalo to chcipat. Ale porad motor kolisa a nema vykon. Pri seslapnuti plynu prudce to pod autem jakoby bruci, skoro az prdi v rytmu valcu, zeby nekde netesnilo vyfukove potrubi? Ale ze by tohle delalo takovy pokles vykonu a zhasinani motoru na volnobehu? Stekal se s tim nekdo. Jinak 1,2 12V r.03

Pls. jestli nekoho cokoli napadne napiste to hned sem, zitra s tim du zase do servisu na vetsi analyzu a nerad bych se nechal napalit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čtu to až teď. 12V z určitého období tuto schopnost měly. Stačí ručně zatočit motorem proti směru, napínák se povolí a řetěz si přeskočí. Nebo mít zařazenou zpátečku z kopce a zaparkované auto trochu popojelo dopředu a bylo to. Ty napínáky už nějak vylepšili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kulanci se opravují závady, které se považují za výrobní vady. Škodovka se spolupodílí na opravě, obvykle to bývá, že práci platí zákazník, škodovka materiál. Určitě bych to zkusil.

Já mám takto vyměněn: stabilizátor, tyčky stabilizátoru, axiální ložiska tlumičů, neplatil jsem ani korunu a auto už jsem měl staré tři roky.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tvojom mieste by som poslal mail vyrobcovy ako to chce riesit ze vies ze to je vyrobna vada. napis im kde v servise auto je. lebo servis sa urcite bude vykrucat ale nedaj sa preto kontaktuj vyrobcu a urob trochu natlak. s tym preskocenim by to argumentoval ze je stastie ze to tak dlho vydrzalo a mohlo to skocit kedykolvek. je to chyba vyrobcu, zisla z linky seria vadnych kusok a to tvoja chyba nie je. spytal by som sa na riesenie cez kulanciu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravim, naše fabka rv. 04 najeto 120 tis. km, při startu chcípá a cuká na volnoběh. Vypadá to tak, že po otočení klíčkem normálně chytne a během asi pul vteřiny chcípne, takle se to stane třeba třikrát za sebou. A když běží na volnoběh tak několikrát do minuty jakoby cukne, jako kdyby vynechal jeden válec a pak zase běží. V paměti chyb byla jen sporadicky chyba 16555 - chudá směs.

Na co se zaměřit, co zkontrolovat. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...