Přejít na obsah

problém s ESP


lucassoTDi

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny,

prosím o radu...dával jsem do supa jiné servo protože protékalo. Po výměně bylo servo sice tužší, ale normálně šlape. Nicméně když otočim volantem doleva, tak tak půl otáčky před koncem se mi rozsvítí ESP a nefunguje. ABS normálně jde. Na wagu mi to napsalo, že je chyba se snímačem otáček volantu. Koukal jsem se i kde to je, ale na tohle místo se při výměně vůbec nesahalo. Někdo mi ještě říkal, že by stačilo odpojit volant od řízení a otočit ho o 1 otáčku doprava a někdo zase, že musim sundat volant a na tom snímači jsou 2 rysky a ty vyrovnat. Doufám, že nezakládám stejné téma, ale nic o tomhle jsem tady nenašel. ;) Za každou radu díky :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahojte chlapci mam takyto problem ... nebola odhrabana cesta bol na nej samy lad ... a ked som chcel presjt ten zladovatelny usek cesty tak ostal som v jednej casti cesty vysiet tak som sa snazil vyhrabat ... a ja chuj som nevypol ESP.... a kolesa hrabali hrabali az kym som nezistil ze to nema zmysel ale tak akosi som sa stoho dostal ale vsimol som si na pristrojovke ze mi ostala svietit len samotna kontrolka ESP ... ked som vypol motor a naspat nastartoval uz nesvietila... ABS a ESP zamozrejme funguje vyskusal som ho... ale chcem sa opytat neodpalil som nieco alebo nepokazil??? momentalne nic nesvieti a zatial funguje ... a na diagnostike som este nebol.. lebo moj mechanik ma momentalne PC v oprave tak to nemam kde dat skontrolovat poradte prosim co sa stalo dakujem Lukas.motor: Superb 2,5 TDI 114KW AYM

Editováno: , autor: Lukas1450
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokusím se o překlad.

Snažil se odněkud vyjet a dlouho se mu to nedařilo. Po nějaké chvíli se vyhrabal ale zůstala mu svítit kontrolka ESP. Sám si ji nevypl, protože ho to nenapadlo.

Po vypnutí motoru a novém nastartování mu už kontrolka ESP nesvítila.

Mě se to tedy ještě nestalo ale poslední dobou abych vyjel hromadu sněhu co mi k autu nahrnou silničáři tak si taky vypínám ESP a vyjedu líp než s ním. Jednou mi to hrabalo tak dlouho až mi chcípl motor a to mám automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak ako pises zralok ... ostala len svietit samotna kontrolka.... a auto sa spravalo ako keby bolo vypnute ESP.... (ked som sa vyhrabal a dostal som sa na cestu)tak som skusil stlacit tlacitko ESP ale nic to nerobilo stale svietila kontrolka .. zhasla az v tedy ked som vypol a od znova nastartoval motor ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nějaký šum. V tomto případě se domnívám, že je chyba mezikusu mezi volantem a sedačkou. Prostě jsi byl už tak zmatený, že jsi to nechal vypnuté a divil ses, že to svítí. Když vypneš ESP, tak svítí na palubce. I když ho necháš vypnuté a chcípneš motor, tak po dalším nastartování je už ESP zase aktivní a nesvítí. Takže tak. Každopádně se neboj, nemá se tam co zničit, maximálně si při hrabání ohobluješ gumy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Stalo se to jednou, nebo se to stává častěji. Kontrolka ESP nemá jen souvislost s ESP. Pokud se to stalo jen jednou, možná při prudkém brždění, nechalbych to být. Pokud se to stává častěji popiš události, co tomu předcházejí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny,

 

objevil se mě tento problém.Při průjezdu zatáčkou při vyšší rychlosti mě začne problikávat kontrolka ESP a někdy dokonce zůstane svítit.

Pokud svítí,znamená to,že je vypnutý,pokud jsem to správně pochopil.

Teď k tomu hlavnímu problému: když tahle situace nastane,nemůžu prostě přidat plyn,zvednout otáčky.Je to dost nepříjemný,hlavně při předjíždění.

Občas v autě cítím i spáleninu,jako když se pálí prach.

Byl bych vděčnej za každou radu.

Po vypnutí motoru a opětném nastartován kontrolka nesvítí,a vše vypadá normálně.

 

Každopádně auto jde příští týden do servisu,ale jsem ze svýho "miláčka" nervózní.

 

Jedná se o Superb I 2,5l TDI V6

 

p.s. omlouvám se předem za podivně formulovaný dotaz.Nejsem technický tip.

 

Díky za všechny rady.

 

D.

Editováno: , autor: Deaconn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že ti to při rychlejším průjezdu problikává je v pořádku, znamená to, že stabilizace aktivně zasahuje do řízení - brzdí jednotlivá kola a samozřejmě i ubírá plyn, protože se snaží udržet auto tak aby se nedostalo do smyku.

 

Ale jestli ti ESP svítí i na rovince, kdy jak píšeš předjíždíš, tak to je určitě závada, kterou budeš muset zjistit napojením auta na diagnostiku - bude tam o tom uložená chyba.

 

Když ti kontrolka ESP svítí v kuse, tak alespoň co jsem já viděl, tak to není, že je vypnuté, ale že je závada. Navíc u většiny aut už ani ESP vypnout nejde, vypne se pouze ASR, ale ESP zůstává zapnuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolego až Ti to bude svitit stale jak pišeš, tak teprve zajed na diagnostiku, jelikož pokud to nesviti tak Ti to nezjisti, nebude to vykazovat chybu. Ješte ta maš vypinač se kterym to ESP vypneš je vedle radia a potom si stim autem můžeš dělat co chceš třeba v zimě projet zatačku smykem, ale pozor maš těžky motor tak Tě prdel předběhne to uvidiš proto to tam je, ale zase mužeš to držet pod plynem s rozumem. Můžeš mit snimače na kolech špinave nebo nanos bordela na nich stači posundavat kola a na homoklobech vyčistit a prostřikat takove to ozubeni. Kdyby to nepohlo tak maš v prdeli jednotku ale to je varianta 1 z milionů nešel by Ti ostatni fuknce ja to prostřikavam kontaktolem, když měnim kola leto a zima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opraveno.Supos dostal komplet novy brzdy,čepy,oleje a jede jak vinko.

Jinak ta zavada s ESP zatim zmizla,bylo mi receno ze to bylo nejaky cidlo pod volantem.Kazdopadne zatim to nedela,tak uvidime.

Snad to bylo ono,jinak se bude muset hledat dal.

Jeste jednou diky.

 

D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny, 

chtěl bych se zeptat, občas se mi rozsvítí kontrolka ESP a ASR (a svítí dokud nevypnu klíček a znovu nenastaruju) a nezjistil jsem čím by to mohlo být, byl jsem s tím i autorizovaném servise a prý taky neví :)

Mám Superb I 2,5l TDI V6 automat, na diagnostice se ukazují dvě chyby sporadické 1) Levé přední čidlo otáček (zkrat na plus) a 2) Rozpoznání zařazeného stupně,

to čidlo jsem zkusil prohodit z pravé strany, zkontroloval kabely k ŘJ, prostříkal konektory kontoxem, ale ty dvě stejné chyby se vyskytují pořád.

Napadá mě vyměnit řídící jednotku, ale snad bude mít ještě někdo nějaký nápad

Vypozorované podmínky rozsvícení kontrolek:

1) rozsvítí se když v momentě kdy je auto nastartované a stojí 

2) občas i po zapnutí klíčku, ještě před nastartováním tyto kontrolky ani nezhasnou

3) nikdy ne za jízdy bez couvání

4) občas když zastavím, couvnu a zase se rozjedu

Obě chyby jdou kdykoliv smazat, nejspíš to bude něco s řazením ale nevím co bych měl kolem toho zkontrolovat nebo co ta ŘJ testuje při nahození klíčku

Byl bych rád za každou radu, prošel tady všechny podobné témata, ale nic z toho mi nepomohlo

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím všechny, 

chtěl bych se zeptat, občas se mi rozsvítí kontrolka ESP a ASR (a svítí dokud nevypnu klíček a znovu nenastaruju) a nezjistil jsem čím by to mohlo být, byl jsem s tím i autorizovaném servise a prý taky neví :)

Mám Superb I 2,5l TDI V6 automat, na diagnostice se ukazují dvě chyby sporadické 1) Levé přední čidlo otáček (zkrat na plus) a 2) Rozpoznání zařazeného stupně,

to čidlo jsem zkusil prohodit z pravé strany, zkontroloval kabely k ŘJ, prostříkal konektory kontoxem, ale ty dvě stejné chyby se vyskytují pořád.

Napadá mě vyměnit řídící jednotku, ale snad bude mít ještě někdo nějaký nápad

Vypozorované podmínky rozsvícení kontrolek:

1) rozsvítí se když v momentě kdy je auto nastartované a stojí 

2) občas i po zapnutí klíčku, ještě před nastartováním tyto kontrolky ani nezhasnou

3) nikdy ne za jízdy bez couvání

4) občas když zastavím, couvnu a zase se rozjedu

Obě chyby jdou kdykoliv smazat, nejspíš to bude něco s řazením ale nevím co bych měl kolem toho zkontrolovat nebo co ta ŘJ testuje při nahození klíčku

Byl bych rád za každou radu, prošel tady všechny podobné témata, ale nic z toho mi nepomohlo

Díky

 

Problém vyřešen, špatná snímací cívka (nevím jestli je to cívka, váleček) v řídící jednotce ABS 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...