SpeederBB Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Kubo. Připojíš vag, spojíš se s ŘJ motoru, měřené hodnoty, kanál 4, pole 4. Má tam bejt nula, ale je tam tolerance. 1,4 je ještě ok. Má to vliv právě na měření spotřeby palubákem. Když je uděláš přípravkama, měly by bejt na nule. Co se týče dojezdu, tak už z principu je blbost, aby ti ukázal hned po natankování kolik na nádrž ujedeš. Počítá to z momentální spotřeby. Když pojedeš zvolna po okresce, tak ti to vyleze nahoru, když ve městě, bude to rychle klesat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 dneska sem konecne zkontroloval rozvody samozrejme,ze spravne nejsou ma to byt 0,0 a mam 1,1-1,4 ale to je kazdy druhy auto,protoze vetsina servisu to dela na carky a to je nastavovani na 2 hodiny. palubak je u fabie presny hodne. jediny co mele za kraviny je dojezd. ukazuje mi pri plne nadrzi max 900 km a minulej mesic sem najel 1150. ted sem ujel 50 km a ukazuje 770. ten motor proste zere prd. nedokazu si predstavit,ze mam rotacku ta bere jeste min ty jsi tež taková čárka...v servise na to mají přípravky... na rysky to dělaji tak možná garážníci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 koukni jestli nekecají čidla teplot (kapalina, palivo)... při studenem motoru by měly byt plus minus stejne.. dale tu synchronizaci, nalogovat turbo a vagu, podivat se na rozdíly vstřikovaneho množství... pak koukni jestli ti nepřibržduje nějake kolo. to taky dělá dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 ty jsi tež taková čárka...v servise na to mají přípravky... na rysky to dělaji tak možná garážníci... ty si taky servis!!! videl si nekdy servis co ma 2 nebi i pouze jendoho mechosa aby mel pripravky na vetsinu motoru? vis co to stoji desitky tisic. jasne,ze vetsi servisy,kde jsou 3 zvedaky a avic maji vybaveni a vetsinou VW se toci hodne,takze na to maji lisovaci pripravky na rozvody atd,ale vetsina servisu tech mensi dela vse na carky a treba na aretaci vacek specialne treba FIAT alfa si pujci,ale jinak to vali s fixou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 (editace) jo a bribrzdujici kolo dela taky dost.... ano prdlajs! mesic sem jezdil ze zaseklym zadnim trmenem kotouc mam probrouseny o milimetr,ale spotreby mi neklesla ani o deci. takze to bych u ropaka opravdu neresil a muzu s klidme rict,ze na rovince sme s tim autem ztezi pohnul jak to bylo zasekly. Editováno: 17. Květen 2013, autor: ondikTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Nevim no. Já mám kámoše co dělá sám na živnosťák a má přípravky. Dyť to na ty PD stojí pár stovek. Tam jde jen o aretaci kliky. Pak stačí šestka vrták a vidličku na napínák si taky dokáže vyrobit snad každej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 (editace) kazdej pripravek stoji neco jine. jeden stoji 60O druhej 6 tis. ja byl v servise,kde sice maji laserovou geosku nakupuji origo dily skoda a nechteli me nejak moc odrbat,ale pripavek na vylisovani silentbloku,ktery se da vyrobit nebo koupit za 700 nemeli a hned me hrozil,ze pokud urve sroub v hlinikovem drzaku,ze se musi vymenit a vedel o fabii uplne vse z hlavy aj cenu origo drzaku aj ciny a,ze tam lisuje origo puky at to vydrzi,ale pripavek na to aby tomu predesel nemel:D tak kde jsme? ejste me napada jakou tankuje kolega naftu? protoze ja jezdim na benzinu a predchozi majitel urcite jezdil na neco jine,protoze on mel spotrebu 5,4 a ja hned za tyden mel 4,9 a od te doby jen snizuju. jo a jeste pribeh. delal sem ve dvou servisech,kde si msleli,ze jim bdue stacit gola sada majitele byly takori zmrdi,ze chteli jen prachy z dilu a za rpaci,ale kdyz meli koupit zakladni veic jako je stahovak na pruziny nebo kleste na sponky VW,tak si je radsi jel pucit do jineho servisu. mel tam gola sadu a kladivo sem musel kupovat taky:D druhej servis byl obrovsky na 4 nakladaky a tam mel teda o 2 gola sady vic a k tomu kocku:D protoze porad menil motory ve firemnich vozidlech. neslo tam delat !! to bylo o drzku takze o pripravkach na rozvody fakt nemluvit . kupodivu ten servis este jede dal dosle tam mechos co mel nejaky vybaveni,ale pripravky na rozvody u TDI urcite NE! ale to byl sikovny ogara ten si umel poradt ten zfleku opravil prevodovku a udelal jakejkoliv motor toho sem obdivoval. Editováno: 17. Květen 2013, autor: ondikTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Do takovýho servisu bych si teda auto nedal. Jestli to jednomu žere 5,4 a druhýmu 4,9 nemusí a pravděpodobně neni naftou. Když se mi chce, dojedu z chalupy domu za 3,5 a když se mi nechce tak o litr víc. Je to o stylu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 co tady pleteš jakousi alfu nebo fiata.. tady jsme na škoda foru a ja se bavim o PD... pomalu každý druhý garážník má ten přípravek... sada stoji opravdu několik stovek... takže nehodlam ani diskutovat o tom jestli servisy mají nebo nemají... tam by to už mělo byt samozřejmostí.. jo některe připravky stojí hodně.. ale taky se jich dá mraky vyrobit podomácku za par korun.. a souhlasím že každému to muže žrat jinak.. podle toho jak má těžkou nohu atd.. a taky jake trasy jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Nevím, ale možná ještě jedna drobnost - zkontrolujte si tlak v pneu. Pokud je podhuštěno, nedivil bych se vyšší spotřebě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 29. Červen 2013 Sdílet Vloženo 29. Červen 2013 (editace) Ahoj. Nevím jak ostatní majitelé tdiček, ale já měním váhu vzduchu zhruba co tři roky. Nevím čím to je, ale postupně prostě umírá. Na výkonosti to člověk nepozná protože k tomu dochází postupně, ale na spotřebě to je vidět. Mluvím z 10 leté zkušenosti co auto mám. Naposledy jsem kupoval na cc- autodílech Bosch za 2100,- rozdíl ve spotřebě caa 0,7l. Editováno: 29. Červen 2013, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.