Přejít na obsah

Sundání předního nárazníku SII


danspring

Doporučené příspěvky

Zdravím, jenom dotaz, nesundaval někdo již přední nárazník na Supu II??

Postup je asi podobný jako u Supa I, tam jsem ho sundaval již x krát, tzn. odšroubuji po obou stranách torxy v podběhu, nějaký v motorovým prostoru, vyndám

mlhovky a co světla??

Ty vyndavat asi předpokládám nemusím, pokud se pletu, tak mě prosím opravte... :kol-47:

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svetlá nemusíš , 





5 - Nárazník



Demontáž:




– Vypnout zapalování a všechny elektrické
spotřebiče.




– Demontovat rozpěrné nýty shora (poz.1) a sejmout kryty nárazníku (poz.2 a 3)
.




– Demontovat vložky blatníku → Kapitola
.




– Demontovat šrouby (poz.4) .




– Demontovat rozpěrné nýty ze spodní části nárazníku (poz.1)
.




– Vypáčit mřížky (poz.6 a 8) .




– Demontovat šrouby (poz.7) .




– Demontovat šrouby (poz.9) .




– Rozpojit svorkovnici parkovacího systému.




– Rozpojit svorkovnice mlhových světel.




– Nárazník sejmout z vozu směrem dopředu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

vyndas ji tak ze vyrves ven ten chromovej usmev a koupis za 1700kc novej :D a pak mrizku vyndas protoze je tam dost zobacku a nebo sundas naraznik a vsechno krasne vyndas jako ja a daval sem tam cernou lisu dolu :)

Ta lišta jde i vyrvat z venku bez sundani narazniku? jinak chromovana stoji do 700,- origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

pravy predny parkovaci senzor... ktory?

uplne napravo, alebo ten pri znacke?

 

Ak ten pri znacke, tak musis naraznik dole. Ak ten uplne napravo pri kolese, tak by si sa mal teoreticky k nemu dostat tak, ze das dole spodny kryt motora...

Je tam malo miesta, ale da sa...

 

Avsak predny naraznik mas za 10 minut dole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě je to ten pravý uprostřed vedle značky.

Nárazník jsem nikdy nesundával a nevím kde všude to drží a hlavně to potom napasovat zpět aby vše lícovalo jak má..:-)

Nicméně jsem to včera pořádně očistil a vypadá to, že to zase funguje jak má (jde o to jak dlouho).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- odsrobovat zdola kryt motora

- odsrobovat bocne vnutorne blatniky (staci skrutky, ktore drzia naraznik a potom jednu ktora je oproti kolesu, aby si vedel odtiahnut vnutorny blatnik)

- po odtiahnuti vnutorneho blatnika sa dostanes k dvom skutkam vo vnutri naraznika po stranach, ktore drzia naraznik s blatnikom

- vytiahnes vsetky poistne sroby z hornych prednych krytov pri zamku kamopty

- vytiahnes dalsie poistne sroby dole, ktore drzia naraznik s kostrou pri chladici

- odpojis svorkovnice hmloviek a corner svetiel

- vysrobujes dve velke skrutky, ktore drzia cely naraznik

- odtahujes cely naraznik od predku... pozor na kable od senzorov!

 

Ide to v poho a aj naspat vies pekne nalicovat...

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zdravím, 

rad bych sundal nárazník na SII facelift. Jenže jsem hned ze začátku narazil na menší problém. Sundal jsem vrchní plastové díly, které byly upevněny jen plastovými nýtky. Dále jsem chtěl povolit šroub viz. obrázek - šroub 9, ale ten se jen protáčí. Zřejmě se vespod uvolnila nějaká matka, která byla nejspíš součástí chladičové stěny. Nemáte někdo nějaký tip, jak to opravit?

 image.thumb.png.14ce3a536fc2f385c045dba3e1db9fd8.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...