kerky18 Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Zdravim Vas chalani. Mam asi 6 mesiacov superba 09/2009 2.0 Tdi CR 125kW CBBB 4x4 130t km a uz druhykrat mi vyskocila chyba snimaca podtlaku na brzdovom valci. VAG hovori ze spodna hranica bola prekrocena... Tato chyba sa mi ukazala asi 2mesiace po kupe nato som vymenil tento senzor (isla prec cela podtlakova trubka na ktorej je ten senzor) a 4mesiace odtoho klud...nedavno mi zase skocila chuba na mfd ze vypadok posilovaca brzd (vag ukazal zase chybu toho senzora) co to ma ako znamenat??? Nema s tym niekto skusenosti? dakujem za kazdu radu a som nadseny ze som nasiel tak rozsiahle forum a mozem byt jeho clenom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 zabehni do škodovky...asi sa tam bude musieť urobiť aktualizácia softwéru riad.jednotky ESP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 13. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 (editace) Tak 30.5 som bol v skode kde mi spravili za 40eur update RJ esp... odvtedy klop klop klop chvalabohu chyba sa neobjavila. Trosku som sa uz bal nakolko ked som sa prisiel k nim objednat sa len zasmial s kolegom ze pred mesiacom pustiti jeden superb z dielne ktory riesili uz cely rok. Robilo mu to to iste...tak zacali vymenou samotnej trubky to nepomohlo tak dalej prepalenim softveru RJ ani to nepomohlo dalej vymenou nejakych tesneni neviem kde ze ani to nepomohlo a nakoniec vymenili cely brzdovy valec... ale nevedia ci to vobec pomohlo lebo ten pan to auto hned predal a kupil si audi. Ten pan to mal v ramci zaruky a ja uz na svojom zaruku nemam tak sa mi zatocili oci kolko ma to bude stat... Dufam ze sa tento problem nevrati... Skoda ma tuto zavadu zapisanu ako seriovu chybu lebo hovoril ze na tychto superboch sa to deje casto a zaoberali sa tym aj v skode vo vyrobe, kde vypracovali manual co maju postupne menit v servisoch (vid tak ako tomu panovi co nic nepomahalo) Editováno: 13. Červenec 2013, autor: kerky18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 (editace) Ahoj, taky uz se mi podruhe ukazala ta sama chyba taky u motoru CBBB (4x4), ale auto brzdi porad stejne dobre. Stalo se mi to vzdy na tom samem miste, pomala jizda s nenasilnym dobrzdovanim z prudkeho kopce. Address 03: ABS Brakes Labels: None Control Module Part Number: 3T0 907 379 C HW: 3T0 907 379 C Component and/or Version: ESP MK60EC1 H45 0106 Software Coding: 843D601619230003210D06EB981E00423200 Work Shop Code: WSC 21482 260 81223 VCID: 3D7B21B4A48F6FF6BF5-8068 1 Fault Found: 03366 - Vacuuum Sensor 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 53 Mileage: 208498 km Time Indication: 0 Date: 2050.14.04 Time: 08:29:23 Freeze Frame: Count: 16384 Count: 32768 Count: 12800 Count: 216 Count: 50190 Count: 1 Count: 0 Count: 57 Je v Brne nebo okoli nekdo schopny prehrat ten SW ridici jednotky, nebo mi muzete doporucit nejaky servis, kde se "opravuje", ne jen "meni dily" a kde by to byli schopni hned odhalit? Dik moc! Editováno: 15. Duben 2014, autor: mikkiste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 18. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Mne to robili v original skode asi za 35eur takze neboj sa ziadne horibilne sumy zato nepytaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Software tam má poslední. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 18. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Tak ak to nie je softwarom tak zacal by som samotnou vymenou senzora. pocitaj cca 70e +- dalej v skode odporucali nejake tesnenie neviem kde to by musel povedat niekto kto pracuje v skode a ked ani to meni sa cely brzdovy valec (hooooodne vela ečok) a ani to nie je zaruka odstranenia poruchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Diky, pánové, tak já teda budu kontaktovat svého dvorního technika, až se mi to znova objeví. Divné je, že jsem při brzdění nezaznamenal vůbec žádný problém. Snad to není nic vážného, co by mohlo ohrozit bezpečnost jízdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Mám momentálně ten samý problém a tak doufám že to bude jen ta jednotka a software. Servis ale až 5.5.2014 Musím jezdit každý den snad se něco nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Tak jak, Stando, na co prisli v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Vůbec nic měli to na přístrojích 9 hodin a hlavní technik nenašel důvod proč se tak děje. Chyba se ani jednou neobjevila ať dělal co dělal (dokonce sem byl u toho). Jednotka je aktualizovaná a čidlo je naprosto v pořádku. Pokud se to stane znova tak jediné co by vyměnily je podtlakové čerpadlo (vývěva). Mechanik byl s toho hotovej a já taky. Od té doby zatím nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Ok, dik moc za info! A ty vis, jak tu chybu vyvolat? Ja u sebe vim. Kdyz jedu z kopce a prerusovane pribrzduju, tak se mi ta chyba treba po mesici znova objevi. Uz jsem to 2x vymazal, a az na tu samotnou chybu se nedeje nic negativniho, sebemensi zmena v brzdeni... zatim. Ted se mi to objevilo potreti (auto mam cca 2,5 mesice), tak jsem kontaktoval hodne dobreho mechanika a podivame se na to. Ale zda se, ze o tom slysel ted poprve :-) Ne ze bych ferdovi neveril ;-), ale mas moznost zjistit, jakou tam mas ted verzi softwaru, at muzu rovnou vyloucit moznost stareho softwaru? V utery se mam mechanikovi ozvat, tak pak zkusim dat vedet, na co jsme prisli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Ano chyba se my dvakrát objevila na stejném místě. Zkoušely jsme to i s technikem znovu vyvolat a nic. Podle mechanika mám nainstalovanou poslední verzi softwaru označení nevím. Dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Jestli chcete tak jedině přehrát softem 1K0 907 379 AE a tam lze nahrát pak soft až 109. Tím ale veškeré pokusy s tímhle typem konči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Tak jsem tu s novinkama. Predem se omlouvam, jestli neco podam nepresne, laicky. Muj mechanik mi proveril kompletni tesnost podtakoveho rozvodu a zjistil, ze je vse v pohode a podtlak se nikde neztraci. Brzdit to brzdi bez problemu. Premeroval i vyvevu a zjistil, ze oproti jinym dvoum superbum moje vyveva zvlada vytvorit o nejakou desetinu mensi podtlak, co uz se zrejme nemusi vlezt do limitu ridici jednotky. U dvoukolky je "vyhoda", ze ty zepry nemaji to cidlo podtlaku, jako nase 4x4. Je samozrejme jeste moznost, ze je spatne cidlo, ale to se nakonec mechanikovi nezdalo jako ten problem. Mimo vymenu vyvevy prip.cidla me napada jedna vec, o kterou bych chtel za nas vsechny poprosit ferdu: Umis/mohl bys prosim zjistit, jestli jsou v tom nejnovejsim softwaru 1K0 907 379 AE/SW109 tyhle limity nastavene benevolentneji nez u SW106? Jestli jo, hlasil bych se k tobe na preflashovani na ten nejnovejsi SW (asi bych tohle i tak bral jako prvni nejblizsi postup:). Celkove by ale tahle zavada nemela nejak zasadne ohrozit bezpecnost. Co jsem z toho pochopil, pak by maximalne mohl malinko ztezknout pedal pri hodne intenzivnim brzdeni. Opravte me, jestli se mylim. Ja jsem ale vubec zadne rozdily v brzdeni nepozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Tak to vím i já že v poslední aktualizaci je limity nastavené benevolentněji ale podle servisu ji mám už nainstalovanou a přesto se my to dvakrát ozvalo a tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 (editace) U tebe servis skončil s typem 3T0 a softwarem: 106 a já zde píšu o přehrání na 1K0 a softwaru 109. Jak jsem psal, je to poslední pokus před případnou výměnou celé jednotky. Softwary spíše řeší stav při startech kdy dojde k velkému poklesu napětí a způsobí to následně chyby na ABSu. Jestli tvrdí v servise to co Ti tvrdí, že to řeší i tuhle vlastnost je to možné a je fakt, že u face O2 snad zatím tuhle chybu nikdo neřešil(tj. zřejmě ji servis případně vyřešil přístupem přehrajeme a uvidíme). Editováno: 24. Květen 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Nevím nejsem odborník nic o tom nevím jen tlumočím co my řekly Přikládám výpis z diagnostiky. auto001.zip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkiste Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 (editace) Stando, nedavas pozor ;-) Sam ve svych logach bys mohl najit, ze mas typ 3T0 907 379 C se SW 106 (jako ja) a ferda tady nabizel dalsi "upgrade" na verzi 1K0 907 379 AE se SW 109. Ferdo: muzes teda potvrdit, jestli je tam nejaka dalsi benevolence v limitech oproti SW 106? Nebo proste budu muset dojet, preflashujes mi to a uvidime? Neni tahle uprava nebezpecna? Precejen jsou to brzdy a ja vozim 2 deti ;-) Dik moc predem! Kazdopadne moje vyveva je urcite slabsi nez z toho sameho motoru u jineho mladsiho supa, co mi vysvetloval mechanik, takze i tak na ni casem prijde rada :-( Editováno: 23. Květen 2014, autor: mikkiste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 24. Květen 2014 Sdílet Vloženo 24. Květen 2014 Máš pravdu pardon Já sem se spoléhal že když my v servisu řekly že už tam mám nejnovější software tak to bude ten 1K0 907 379 AE se SW 109 ale koukám že tam mám jak píšeš ten co ty. Buď neví o tom novějším nebo mě tahají za fusekly. V každém případě sem jim o tom napsal tak sem zvědav co my odpoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. Květen 2014 Sdílet Vloženo 24. Květen 2014 Servis tento software přehrát nedokáže, ale ještě jsem hledal a tady je oficiální postup: 1. kontrola těsnosti systému –posilovač brzd, podtlakové vedení a podtlakové čerpadlo 2. aktualizace ŘJ ESP ( ….379C ) nový SW 106 – přes on-line, použít kód zásahu „3017“ Pokud je již software 106 tak musí být chyba podle tohoto postupu v podtlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 škodovka my odpověděla "Podle údajů (106 a 109), které jste nám poskytl, se jedná o dvě generace řídících jednotek, které jsou z hlediska SW nekompatibilní" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 (editace) Jak jsem psal já je přehraju...tady je porovnání obsahů softwaru: tady je rozebraný obsah flešovací soubor pro 3T0 SGO_HEADERCompatibility = $02checksum = $0835ED11indexIDENT = $00000031indexbaudrate_2000 = $0000013Eindexkwp_2000_rei = $00000192indexkwp_2000_acp = $000001B2indexkwp_2000_sa2 = $000001B7indexdatenblocke = $000C9154 SGO_IDENTcnt_datei = 3T0907379C_0106.sgm˙sw_version_kurz_string = 0106˙sw_version_kurz_Dword = $0000006A SGO_BAUDRATE_2000no_of_items = $00 SGO_KWP_2000_REIkwp_2000_pstat_bit0 = $0Ekwp_2000_pstat_bit1 = $03kwp_2000_pstat_bit2 = $00kwp_2000_pstat_bit3 = $00kwp_2000_pstat_bit4 = $00kwp_2000_pstat_bit5 = $00kwp_2000_pstat_bit6 = $00kwp_2000_pstat_bit7 = $00 SGO_KWP_2000_ACPkwp_2000_p2min = $01kwp_2000_p2max = $01kwp_2000_p3min = $01kwp_2000_p3max = $01kwp_2000_p4min = $01 SGO_KWP_2000_SA2no of items = $0000000Csa[0] = $68sa[1] = $07sa[2] = $81sa[3] = $4Asa[4] = $05sa[5] = $87sa[6] = $0Esa[7] = $44sa[8] = $27sa[9] = $63sa[10] = $49sa[11] = $4C SGO_DATENBLOCKEno of items = $00000007datenblock[1] = $000001C7datenblock[2] = $000006D8datenblock[3] = $00000721datenblock[4] = $000C90CAdatenblock[5] = $000C90E5datenblock[6] = $000C910Edatenblock[7] = $000C9133 SGO_DATABLOCK[1]SGO_Downloadstart_adr = $0003ACdatenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $0004F8SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $0003ACend_adr = $0008A3SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $0003ACend_adr = $0008A3checksumme = $DF1CSGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 1272 DATA: SGO_DATABLOCK[2]SGO_Downloadstart_adr = $608000datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000030SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $608000end_adr = $60802FSGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $608000end_adr = $60802Fchecksumme = $FFFE SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 48 DATA: SGO_DATABLOCK[3]SGO_Downloadstart_adr = $640000datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $0C8990SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $640000end_adr = $70898FSGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $640000end_adr = $70898Fchecksumme = $6C50SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 821648 DATA: SGO_DATABLOCK[4]SGO_Downloadstart_adr = $DF801Edatenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000002SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF801Eend_adr = $DF801FSGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF801Eend_adr = $DF801Fchecksumme = $0989SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 2 DATA: SGO_DATABLOCK[5]SGO_Downloadstart_adr = $DF80A2datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000010SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF80A2end_adr = $DF80B1SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF80A2end_adr = $DF80B1checksumme = $BD31SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 16 DATA: SGO_DATABLOCK[6]SGO_Downloadstart_adr = $DF8109datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $00000CSGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF8109end_adr = $DF8114SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF8109end_adr = $DF8114checksumme = $2160SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 12 DATA: SGO_DATABLOCK[7]SGO_Downloadstart_adr = $FFFF00datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000008SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $FFFF00end_adr = $FFFF07SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $FFFF00end_adr = $FFFF07checksumme = $689FSGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 8 A tady pro 1K0: SGO_HEADERCompatibility = $02checksum = $08353F9BindexIDENT = $00000031indexbaudrate_2000 = $0000013Eindexkwp_2000_rei = $00000192indexkwp_2000_acp = $000001B2indexkwp_2000_sa2 = $000001B7indexdatenblocke = $000C94AC SGO_IDENTcnt_datei = 1K0907379AE_0109.sgm˙sw_version_kurz_string = 0109˙sw_version_kurz_Dword = $0000006D SGO_BAUDRATE_2000no_of_items = $00 SGO_KWP_2000_REIkwp_2000_pstat_bit0 = $0Ekwp_2000_pstat_bit1 = $03kwp_2000_pstat_bit2 = $00kwp_2000_pstat_bit3 = $00kwp_2000_pstat_bit4 = $00kwp_2000_pstat_bit5 = $00kwp_2000_pstat_bit6 = $00kwp_2000_pstat_bit7 = $00 SGO_KWP_2000_ACPkwp_2000_p2min = $01kwp_2000_p2max = $01kwp_2000_p3min = $01kwp_2000_p3max = $01kwp_2000_p4min = $01 SGO_KWP_2000_SA2no of items = $0000000Csa[0] = $68sa[1] = $07sa[2] = $81sa[3] = $4Asa[4] = $05sa[5] = $87sa[6] = $0Esa[7] = $44sa[8] = $27sa[9] = $63sa[10] = $49sa[11] = $4C SGO_DATENBLOCKEno of items = $00000007datenblock[1] = $000001C7datenblock[2] = $000006D8datenblock[3] = $00000721datenblock[4] = $000C9422datenblock[5] = $000C943Ddatenblock[6] = $000C9466datenblock[7] = $000C948B SGO_DATABLOCK[1]SGO_Downloadstart_adr = $0003ACdatenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $0004F8SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $0003ACend_adr = $0008A3SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $0003ACend_adr = $0008A3checksumme = $DF1CSGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 1272 DATA: SGO_DATABLOCK[2]SGO_Downloadstart_adr = $608000datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000030SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $608000end_adr = $60802FSGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $608000end_adr = $60802Fchecksumme = $FFFESGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 48 DATA: SGO_DATABLOCK[3]SGO_Downloadstart_adr = $640000datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $0C8CE8SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $640000end_adr = $708CE7SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $640000end_adr = $708CE7checksumme = $C9BFSGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 822504 DATA: SGO_DATABLOCK[4]SGO_Downloadstart_adr = $DF801Edatenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000002SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF801Eend_adr = $DF801FSGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF801Eend_adr = $DF801Fchecksumme = $0989SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 2 DATA: SGO_DATABLOCK[5] SGO_Downloadstart_adr = $DF80A2datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000010SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF80A2end_adr = $DF80B1SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF80A2end_adr = $DF80B1checksumme = $56D1SGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 16 DATA: SGO_DATABLOCK[6]SGO_Downloadstart_adr = $DF8109datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $00000CSGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $DF8109end_adr = $DF8114SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $DF8109end_adr = $DF8114checksumme = $C47ESGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 12 DATA: SGO_DATABLOCK[7]SGO_Downloadstart_adr = $FFFF00datenblock_format = $00groesse dekomprimiert = $000008SGO_LOESCH_BEREICHstart_adr = $FFFF00end_adr = $FFFF07SGO_DATENBLOCK_CHECKstart_adr = $FFFF00end_adr = $FFFF07checksumme = $689FSGO_DATENBLOCKdatenblock_daten_size = 8 Seed key je shodný, počet bloků taky, flešovací rozsahy rovněž... Tady je ještě vyčtená identifikace jednotek: Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clbPart No SW: 1K0 907 379 AE HW: 1K0 907 379 AEComponent: ESP MK60EC1 H35 0104Revision: 00H35001Coding: 113B600D492800FA880E06EA921A0041B100Shop #: WSC 01316 785 00200VCID: 75CF2D166547 Adresa 03: ABS brzdy (-----) Labely: nevybrányŘídící jednotka SW: 3T0 907 379 C HW: 3T0 907 379 CDíl: ESP MK60EC1 H35 0104 Revize: 00H35001 Kódování: 843D8016192400FF210D01E4981D0041EB00Dílna #: WSC 33361 790 00999 Jak vidíš tak ta generace je evidentně stejná: Component: ESP MK60EC1 H35 0104Revision: 00H35001 Díl: ESP MK60EC1 H35 0104 Revize: 00H35001 Jen nechápu proč Ti nevymění tu podtlakovou pumpu, když zkontrolovali všechny podtlakové hadice a dle postupu od Škodovky nic jiného už řešit nemají. Jinak jestli chceš tak dokážu zapsat do jednotky místo označení 1K0 a číslo softwaru 109 zase 3T0 a software např.: 999(nebo zase 106) a nebo třeba se může hlásit jak si vzpomeneš a software v jednotce bude 1K0907379AE verze 109. Editováno: 3. Červen 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Nevím co s tím udělaly ale od té doby je vše OK Podtlakovou pumpu neměnil protože k tomu prý neviděl důvod. Pokud se to bude opakovat tak to vymění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.