Vladko Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Jak má tento motor vyřešené vyhřívání naftového filtru. Jelikož je tam jen jeden vstup od nádrže a jeden výstup k čerpadlu, tak si myslím, že elektricky, nebo žádné. Nevíte někdo jak to na první pohled poznat ? Některé motory TDi CR od VW mají filtry do kterých jsou přivedeny tři hadice. Tak nevím. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Palivo je vyhřívané zpětným vedením, ohřátým ve vysokotlakém čerpadle. To jde přes termostatický ventil znovu do filtru a při překročení teploty do nádrže. Ten ventil je vedle motoru, kousek před filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Na tom obrázku je nějaká starší verze, kde je zpětné (ohřáté palivo) vedeno přes filtr. Takhle jsem to míval na Feldě 1.9D. Teď na TDI CR mám na filtru jen přívod a odvod. Ohřívání zajišťuje termostatický ventil před filttem. Ten má 4 trubičky. Přívodní z nádrže pokračuje do filtru, a zpětné částečně podle teploty pouští do přívodu, a zbytek zpět do nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Tak technika již pokročila. Nicméně je to z Učební pomůcky pro motory 1.6 TDI CR 66 kW (CAYB) a 77 kW (CAYC). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Vývoj jde dopředu. Vyfotil jsem to mobilem a ten termoventil jsem dal do kroužku. Vlevo je filtr - jen přívod a vývod. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Dobrá práce jipole57. Zajímavé je, že ta pomůcka, z které jsem to bral, tam má uvedeno "Technický stav 01/2010". A u tebe vidím 2/2010. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otto1350 Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 V 11. 5. 2013 na 11:46, jipol57 napsal: Na tom obrázku je nějaká starší verze, kde je zpětné (ohřáté palivo) vedeno přes filtr. Takhle jsem to míval na Feldě 1.9D. Teď na TDI CR mám na filtru jen přívod a odvod. Ohřívání zajišťuje termostatický ventil před filttem. Ten má 4 trubičky. Přívodní z nádrže pokračuje do filtru, a zpětné částečně podle teploty pouští do přívodu, a zbytek zpět do nádrže. ahojte prosím vás z akej knihy sú tie obrázky rád by som niečo také kúpil mám fábiu 1.6 tdi cr 66kw dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Obrázek je z dílenské příručky, kterou najdeš ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.