Vladko Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Jak má tento motor vyřešené vyhřívání naftového filtru. Jelikož je tam jen jeden vstup od nádrže a jeden výstup k čerpadlu, tak si myslím, že elektricky, nebo žádné. Nevíte někdo jak to na první pohled poznat ? Některé motory TDi CR od VW mají filtry do kterých jsou přivedeny tři hadice. Tak nevím. Děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jipol57 Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Palivo je vyhřívané zpětným vedením, ohřátým ve vysokotlakém čerpadle. To jde přes termostatický ventil znovu do filtru a při překročení teploty do nádrže. Ten ventil je vedle motoru, kousek před filtrem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jipol57 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Na tom obrázku je nějaká starší verze, kde je zpětné (ohřáté palivo) vedeno přes filtr. Takhle jsem to míval na Feldě 1.9D. Teď na TDI CR mám na filtru jen přívod a odvod. Ohřívání zajišťuje termostatický ventil před filttem. Ten má 4 trubičky. Přívodní z nádrže pokračuje do filtru, a zpětné částečně podle teploty pouští do přívodu, a zbytek zpět do nádrže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Tak technika již pokročila. Nicméně je to z Učební pomůcky pro motory 1.6 TDI CR 66 kW (CAYB) a 77 kW (CAYC). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jipol57 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Vývoj jde dopředu. Vyfotil jsem to mobilem a ten termoventil jsem dal do kroužku. Vlevo je filtr - jen přívod a vývod. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Dobrá práce jipole57. Zajímavé je, že ta pomůcka, z které jsem to bral, tam má uvedeno "Technický stav 01/2010". A u tebe vidím 2/2010. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otto1350 Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 V 11. 5. 2013 na 11:46, jipol57 napsal: Na tom obrázku je nějaká starší verze, kde je zpětné (ohřáté palivo) vedeno přes filtr. Takhle jsem to míval na Feldě 1.9D. Teď na TDI CR mám na filtru jen přívod a odvod. Ohřívání zajišťuje termostatický ventil před filttem. Ten má 4 trubičky. Přívodní z nádrže pokračuje do filtru, a zpětné částečně podle teploty pouští do přívodu, a zbytek zpět do nádrže. ahojte prosím vás z akej knihy sú tie obrázky rád by som niečo také kúpil mám fábiu 1.6 tdi cr 66kw dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Obrázek je z dílenské příručky, kterou najdeš ZDE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.