Přejít na obsah

problem - nemôžem odstraniť 1.2htp,47kw,2006


Erik123

Doporučené příspěvky

Dobrý deň

 

chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť, mám taký problém -

 

Jenoho dňa ked som siel s práce mi v aute na krizovatke na VOLNOBEHU zacala preblikovat kontrolka elektroniky motora- ten oraznovy motor....

po pridaní preblikovanie zmyzlo, no na volnobehu po cca necelej minute sa znova objavilo - auto som mal v 2 servisoch  - vylucovacou metodov - sviecky - nie, indukčné - nie, vstrekovače- nie, riadiaca jednotka- nie ... v oboch servisoch  ze tieto 4 veci môžu byť príčinou - no neni sú ? neviem čo mám robiť .  

chyba vo vagu je 16687 tuším to je niečo s tretím válcom - nestretol sa nikto s tým že na voľnobehu vyneháva 3 válec a začne preblikovať neskôr svitit kontroka elektroniky motora ?

 

Skúšal som hladať všade na fórach no toto je posledná možnosť - napísať to sem možno sa niekto s tým stretol.

Zatiaľ takto narýchlo som to napísal, potom ak mi niekto odpíše môžme to rozvinúť nakoľko som v práci 

 

ďakujem :kol-32:  :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsem měl pravdu, jak jsi to popisoval, tak podpálené ventily se začnou nejdříve projevovat právě na volnoběhu, teprve později pak následuje ztráta výkonu. Zdejší uživatel Hubo44 z Komárna dělá tyto repasy hlavy běžně, myslím, že s prací to bylo nějakých 12-15t Kč. když mu napíšeš SZ (soukromou zprávu) tak ti určitě řekne přesně ve vašich éčkách co to koštne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno v pondelok veziel auto do servisu znamemu....

 

nasiela som vsak jedenten isty problem na nete , skopirujem vám to sem a neviem ako to vyriešiť ? Verim že vy skor budete vediet ako na autobazari webe kde vsetci iba kritizuju a ohovaraju...

 

: problem :

 

1sprava

Nazdar páni a dámy. Na začiatku by som chcel povedať že som použil hladanie ale riešenie na môj problém som nenašiel. Takže jedná sa o Škodu Fábia Combi 1.2 HTP 12V 47 kW BME. RV: 6/2006. 88 000km. cca pred týždňom mi začal vynechávať motor. Prejavovalo sa to asi tak, že pri státi na voľnobehu motor zahrkotal a zablikala kontrolka motora. Po okamžitom zošľapnutí plynového pedálu kontrolka zhasla a motor išiel tak ako mal. Dal som to na VAG a chyba bola jasná. Vynechanie zapaľovania na 3 valci. Tak som dnes kúpil origo cievku a vymenil som ju. Chybu sme vymzali a išiel som sa povoziť. No pri zohriatí na prevadzkovú teplotu kontrolka znova zablikala a motor ostal bežať na dva valce. Po vypnutí motora a opätovnom naštartovaní ide auto zasa ako má. Vypadne to len keď auto stojí na voľnobehu viac ako cca 30 sekúnd. Aby som dodal: spotreba v norme, štarty v poriadku, ťah tiež v norme na tých 64 koní, 2 týždne dozadu nový olej, komplet všetky filtre + sviečky. Tak vás teda touto cestou prosím, poraďte mi prosím kde ešte mám hladať chybu. Odpovede typu že pod kapotou si nechajte pre seba. Vopred ďakujem

 

2sprava

Olej bol menený každých 15 000 podstivo. Najprv v škode kým to bolo ešte v záruke, potom som si to už servisoval sám. Že by to začalo robiť takto z ničoho nič? Auto odbehalo 88 000 km úplne bez problémov.

 

3sprava

Čaute. Odkedy som písal sem na fórum ohladne problému tak na Fabči stále svietila kontrolka motora. Keďže je to rodinné auto aj napriek chybe robila cca 25 km denne. Včera sa ale niečo zmenilo. Situácia si vynútila to, že som musel s Fabčou potiahnuť asi 1.5 km skapatý Passat. Moc som ju netrápil len druhý prevodový stupeň a na malom plyne 2000 otáčok. Keď som s tou jazdnou súpravou prišiel pred dom Fabču som stopol. Potom cca 15 min. prestávka a naštartoval som znova. Kontrolka motora zhasla. A už ani nesvieti. Ked je motor studený môže isť na volnobehu aj 15 min. a nič sa nestane. No včera som ho mal zohriaty a po cca. 30 sekundach začala kontrolka preblikovať. Vedel som už že je to varovanie, tak som motor vypol a hneť naštartoval a všetko OK. Nemôže byť celý tento cirkus problém niekde v elektronike?

 

4sprava

Nazdar páni a dámy. Vraciam sa k otvorenej téme. Fabka stále jazdí aj keď som problém zatial neriešil. Včera som si ale všimol jednu zaujímevú vec. Pri zohriatom motore stále po 30 sekundách na voľnobehu vypadne tretí valec. Ale išiel som so zohriatym motorom dole kopcom. Inokedy idem vždy so zaradenou rýchlosťou ale urobil som výnimku a nechal som to tak. Išiel som cca 3 minúty dolu kopcom na voľnobehu a nič. Akonáhle som ale zastavil tak po chvílke sa kontrolka znovu rozsvietila. Tak som vypol a znova naštartoval a zasa je všetko OK. Myslím si, že to asi niaka mechanická vada ako prasknutá hlava alebo niečo také určite nebude. Nemože to byť niaky snímač?

_____________________________________________________________________________________________________________

link na temu čo som našiel a 100% sa podobá mojmu problem u a neni to vyriešené pripájam sem:

http://forum.autobazar.eu/1-2-htp-vynechavanie-na-volnobeh-t43907.html

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Ďakujem Vám keď mi nejako pomôžete lebo už to pretrváva 2 mesiace a neviem ako môžem mojmu autíčku pomôct ....

 

Ďakujem ešte raz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsem měl pravdu, jak jsi to popisoval, tak podpálené ventily se začnou nejdříve projevovat právě na volnoběhu, teprve později pak následuje ztráta výkonu. Zdejší uživatel Hubo44 z Komárna dělá tyto repasy hlavy běžně, myslím, že s prací to bylo nějakých 12-15t Kč. když mu napíšeš SZ (soukromou zprávu) tak ti určitě řekne přesně ve vašich éčkách co to koštne

Dúfam že máš pravdu a budú to len tie podpalené ventily .......len aby to nebolo niečo také že to nebude moct nikto najist... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby si ešte trocha viac prelustroval príspevky od toho autora, tak by si našiel od neho aj toto

 

     Čaute. Tá téma na ktorú je link v prvej odpovedi, zakladal som ju ja. To je tu ale nepodstatne. Dopadlo to nasledovne. Auto bolo v servise, menili sa ventily + rozvody. Cele to bolo vďaka tomu že na treťom valci bola polovičná kompresia. Lenže po zložení motora s novými ventilmi kompresia stále nikde. Tak sme dali do tretieho valcu trochu oleja, a kompresiu odmerali. Skočila skoro na normal. Takže krúžky. 1.2 sa ale ževraj prekrúžkovať nedá tak auto jazdí ďalej. Dnes má nabehané o 8 tisíc kilometrov viac ako som naposledy písal, stále motor ide len sme si museli zvyknúť na to že na križovatke treba sem tam brknúť po plyne alebo motor vypnúť. Kým to takto pôjde tak auto bude jazdiť, keď to už nepôjde dostane druhý motor. 

 

Takže nie zrovna najšťasnejší príbeh a o to ma viac znepokojuje, lebo tiež mám BME 6/2006 ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja viem, že Hubo robí kompletnú a dobrú robotu - ten citovaný príspevok je z Autobazar.eu od toho člena, od ktorého sem Erik už dával príspevky.

 

To som len Erikovi chcel ukázať, že ako to skončilo s tým človekom, ktorým si mermomocí myslel, že sa jedná o ele závadu a nie závadu motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý deň

 

chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť, mám taký problém -

 

Jenoho dňa ked som siel s práce mi v aute na krizovatke na VOLNOBEHU zacala preblikovat kontrolka elektroniky motora- ten oraznovy motor....

po pridaní preblikovanie zmyzlo, no na volnobehu po cca necelej minute sa znova objavilo - auto som mal v 2 servisoch  - vylucovacou metodov - sviecky - nie, indukčné - nie, vstrekovače- nie, riadiaca jednotka- nie ... v oboch servisoch  ze tieto 4 veci môžu byť príčinou - no neni sú ? neviem čo mám robiť .  

chyba vo vagu je 16687 tuším to je niečo s tretím válcom - nestretol sa nikto s tým že na voľnobehu vyneháva 3 válec a začne preblikovať neskôr svitit kontroka elektroniky motora ?

 

Skúšal som hladať všade na fórach no toto je posledná možnosť - napísať to sem možno sa niekto s tým stretol.

Zatiaľ takto narýchlo som to napísal, potom ak mi niekto odpíše môžme to rozvinúť nakoľko som v práci 

 

ďakujem :kol-32:  :kol-26:

Dostal som som tvoj odkaz. Ked to donesieš urobim ti to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Bol to podpalený ventil, dal som spraviť aj rozvody lebo ešte neboli robené henten príznak prestal , len niečo nové sa vyskytlo že pri pridavani mam pocit že poklesol vykon.....a ked pridavam napríklad z 2 na 3 tak jak keby to islo najskor do vykonu potom poklesne zas vykon a pritom pridavam....a nakonec ked som to vypal tak nešlo nastartovat.... moze byt ze odislo palivove cerpadlo ? lebo pri startovani ho neni počuť ? ...alebo da sa to nejako cez pc naformatovať alebo ako mam tomu povedať ? ....

 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bol to podpalený ventil, dal som spraviť aj rozvody lebo ešte neboli robené henten príznak prestal , len niečo nové sa vyskytlo že pri pridavani mam pocit že poklesol vykon.....a ked pridavam napríklad z 2 na 3 tak jak keby to islo najskor do vykonu potom poklesne zas vykon a pritom pridavam....a nakonec ked som to vypal tak nešlo nastartovat.... moze byt ze odislo palivove cerpadlo ? lebo pri startovani ho neni počuť ? ...alebo da sa to nejako cez pc naformatovať alebo ako mam tomu povedať ? ....

 

Ďakujem

lebo nejde nastartovat....a neni pocut palivove cerpadlo... tak som to chcel napisat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý deň

 

chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť, mám taký problém -

 

Jenoho dňa ked som siel s práce mi v aute na krizovatke na VOLNOBEHU zacala preblikovat kontrolka elektroniky motora- ten oraznovy motor....

po pridaní preblikovanie zmyzlo, no na volnobehu po cca necelej minute sa znova objavilo - auto som mal v 2 servisoch  - vylucovacou metodov - sviecky - nie, indukčné - nie, vstrekovače- nie, riadiaca jednotka- nie ... v oboch servisoch  ze tieto 4 veci môžu byť príčinou - no neni sú ? neviem čo mám robiť .  

chyba vo vagu je 16687 tuším to je niečo s tretím válcom - nestretol sa nikto s tým že na voľnobehu vyneháva 3 válec a začne preblikovať neskôr svitit kontroka elektroniky motora ?

 

Skúšal som hladať všade na fórach no toto je posledná možnosť - napísať to sem možno sa niekto s tým stretol.

Zatiaľ takto narýchlo som to napísal, potom ak mi niekto odpíše môžme to rozvinúť nakoľko som v práci 

 

ďakujem :kol-32:  

Podobný problém mám na fábii 1,2 htp combi 47 kw, r.v. 2003/najazdené 203 tis. km. Pri prvých 5 tis. km  začala svietiť žltá central. kontrolka motora. Autorizovaný servis nezistil žiadny problém, len ju vypol. Po každom plnení (nepreplňovaní) pred STK ju servis vypol, auto prešlo bez problémov a tak je to doposiaľ. Už som sa prestal vzrušovať. Olej začala mierne "žrať", ale emisie sú ok. Nemal som na aute žiadne vážne problémy. Rozvody som menil pri 155 tis. km, zapaľovací modul 1.valca po 175 tis. km. Nedávno som urobil pokus s výmenou nádobky s aktívnym uhlím a E80. Prvých 70 km nesvietila, ale akonáhle som zišiel z rovnej cesty, v zákrutách začala preblikávať a  potom sa rozsvietila natrvalo. Uvažujem nad kúpou nového auta, takže už sa nevzrušujem vôbec. Celkovo vysoko hodnotím toto auto aj napriek uvedeným problémom. Je to  už tretia škodovka ktorú vlastním a nedám na ňu dopustiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když auto vydrží 10 let a zároveň 203 tkm - co si víc přát? Já mám 47kW o 3 až 4 roky mladší, najeto jen 33tkm většinou Praha a okolní okresní silnice. V zimě téměř nejeté, mám zimní auto 4x4. Vadí mi jen jedna věc: Když je pořádné horko, tak to "nejede". Když k tomu pustím klimatizaci naplno, tak je auto skoro nepoužitelné, do kopce musím klimatizaci vypínat, abych ho vůbec vyjel. Z tohoto důvodu bych asi váhal, jestli jít znovu do HTP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...