Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojky,

jsem novym majitelem noveho vozu fabie combi 1.4 / 59 kW 16V. Po prvnich cca 150 km mohu hovorit o spokojenosti, vyjma jedne veci, se kterou si zatim nevim rady. V rychlostech cca 80 az 120 km vibruje volant (cca plus minus 5 mm) a to dost neprijemne.

Nevysledoval jsem zavislost na povrchu ci tahu motoru, domnivam se, ze vice se to projevuje pri jizde do kopce. Je toto na servis ci se to po delsi ujete vzdalenosti usadi?

Dik.

To auto je nové?

Pokud ne, řekl bych, že to nejspíš budou nevyvážený kola.

  • Autor

Ano, je nove ...

Neusadi se nic. Nechat prevazit kola, kdyz to nepomuze, tak geometrii. Mam pocit, ze do 3t km mas moznost nechat provest na zaruku, tzn. zadarmo -_-

Tak skus vyvážit kola někde jinde....

Vyvážení+geometrie, u nového auta jsem to měl taky, dokonce mi to táhlo i doprava. Zřejmě se prodejce totálně vy.sral na předprodejní prohlídku, páč mi nevynuloval ani servisní intervaly a cca po 9 tis. a půl roce mi to hlásilo, že mám jít na insp. prohlídku. Vše bylo naštěstí vyřešeno dotčeným servisem, ovšem ztracená důvěra ve mě zůstala dodnes. <_<

Ahojky,

jsem novym majitelem noveho vozu fabie combi 1.4 / 59 kW 16V. Po prvnich cca 150 km mohu hovorit o spokojenosti, vyjma jedne veci, se kterou si zatim nevim rady. V rychlostech cca 80 az 120 km vibruje volant (cca plus minus 5 mm) a to dost neprijemne.

Nevysledoval jsem zavislost na povrchu ci tahu motoru, domnivam se, ze vice se to projevuje pri jizde do kopce. Je toto na servis ci se to po delsi ujete vzdalenosti usadi?

Dik.

Měl jsem to samé, problém byl v pneumatikách, byly šišaté. Jednoduše řečeno stály dlouho někde ve skladě, zřejmě už obuté na disku. Vyvážit to nejde, reklamaci neuznali, trápil jsem se s tím dva roky, potom ještě dobré gumy vyhodil a koupil nové.

Poradím, nenech se odbýt, reklamuj, držím palce.

ked to zabehnes tak napis svoje skusenosti s motorom 1,4 16V 59kW. zaujimalo by ma to a myslim ze viacerych. nech jazdi spolahlivo.

  • 8 měsíců později...

Ahoj, ja mam ten problem tiež.Bolo to tu už spomenute-vyvaženie a geometria.to všetko som spravil a stale.Mam kamoša čo robí geoš a chyba je v zadnej naprave.Na ľavej strane je trochu nahnute koleso.Keďžze zadna naprava je pevna a samotne kolesa sa nedaju napraviť, tak to trochu berie z pneu, no a pri prehodeni to na prednej naprave citiť.Ma to skoro každa fabia i golfy-je to zle zvarene vo výrobe. :palec2:

Ahoj, ja mam ten problem tiež.Bolo to tu už spomenute-vyvaženie a geometria.to všetko som spravil a stale.Mam kamoša čo robí geoš a chyba je v zadnej naprave.Na ľavej strane je trochu nahnute koleso.Keďžze zadna naprava je pevna a samotne kolesa sa nedaju napraviť, tak to trochu berie z pneu, no a pri prehodeni to na prednej naprave citiť.Ma to skoro každa fabia i golfy-je to zle zvarene vo výrobe. :palec2:

zatím bez problému, to máte auta na které jste čekali nebo ze skladových zásob

Ahoj, ja mam ten problem tiež.Bolo to tu už spomenute-vyvaženie a geometria.to všetko som spravil a stale.Mam kamoša čo robí geoš a chyba je v zadnej naprave.Na ľavej strane je trochu nahnute koleso.Keďžze zadna naprava je pevna a samotne kolesa sa nedaju napraviť, tak to trochu berie z pneu, no a pri prehodeni to na prednej naprave citiť.Ma to skoro každa fabia i golfy-je to zle zvarene vo výrobe. :palec2:

zatím bez problému, to máte auta na které jste čekali nebo ze skladových zásob

to na to nema vplyv ...

BTW: ja som mal problemy s tahanim do strany, nepomohla ani laserova geoska, ani nastavenie na target, ani prevazenie,

ale pomohlo jedine prehodenie dvoch pneu na diskoch....

to stani na to ma vliv,delam u pneu,staci,kdyz nenasazena pneu stoji na miste,tak se po 3 mesicich zacina mirne deformovat kord,pak se musi pootocit a ted si predstavte pneu na aute,jak stoji tri mesice v Ml.Bolce a pak dalsi tri mesice ne-li vic na dvore v autosalonu..a nedej boze,kdyz je podhustena

Ahoj, ja mam ten problem tiež.Bolo to tu už spomenute-vyvaženie a geometria.to všetko som spravil a stale.Mam kamoša čo robí geoš a chyba je v zadnej naprave.Na ľavej strane je trochu nahnute koleso.Keďžze zadna naprava je pevna a samotne kolesa sa nedaju napraviť, tak to trochu berie z pneu, no a pri prehodeni to na prednej naprave citiť.Ma to skoro každa fabia i golfy-je to zle zvarene vo výrobe. :palec2:

zatím bez problému, to máte auta na které jste čekali nebo ze skladových zásob

To auto mám zo skladových zásob.Mám tiež problem že ma ťahá do jednej strany

to stani na to ma vliv,delam u pneu,staci,kdyz nenasazena pneu stoji na miste,tak se po 3 mesicich zacina mirne deformovat kord,pak se musi pootocit a ted si predstavte pneu na aute,jak stoji tri mesice v Ml.Bolce a pak dalsi tri mesice ne-li vic na dvore v autosalonu..a nedej boze,kdyz je podhustena

plne suhlasim s deformaciou pneu pri nespravnom skladovani, staci sa pozriet do Matadoru, ako skladuju nove pneu a budete sokovani...

Me takhle prijely DHL-kem 2 sisate pneu na novych hlinach... Kdyby nebyli z druhyho konce republiky omlatil bych jim to o hlavu... :(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.