Přejít na obsah

Tempomat - problémy, závady, dotazy


MRYD

Doporučené příspěvky

to micap - jsi trochu upadl na hlavičku viď - viděl jsi co udělá to tvoje drobný ťuknutí na autě s lakovaným nárazníkem - no je připravený na přelakování. V minulém týdnu jsem taky potkal jednoho nacouval do mě Fronterou osel a myslel si to co ty. Jsem ho vytáh z auta a ukázal jsem mu co udělal --- držák značky pryč a od něj poškrábanej celej přední nárazník. Furt se cukal, tak jsem si zatím pěkně zavolal policajty - stálo ho to 3 body a 5 litrů pokuty a ještě bude za něj cvakat pojišťovna. Tak až zase narazíš tak si přej ať je to moje auto - budeš koukat.... Ps. tu pokutu mu měli dát větší za to arogantní chování - nezapomněl jsem uvést, že pán chtěl ujet....No a nemluvím co bude dělat nějakej člověk, který má 4 roky starý zachovalý auto a nějaký osel jako ty mu do něj nabourá a tvoje pojišťovna už bude řešit amortizaci....to bych střílel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zit se da i bez pindika :D

Bez pindíka, nevím, to bych asi nechtěl, ale jednou jsme jeli z vesnický hospody Wartburgem v osmi lidech a dokonce bez sedadel tak, že řidička seděla na přepravce od piva. Už je to ale tak dávno, že snad ještě ani policajti neexistovali, tak nás neměl kdo chytit. Ale ta řidička byla myslím dokonce i střízlivá. lol

No vidíte a vy se tady dohadujete, jestli se dá jezdit bez tempomatu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na 180 km/h by som si tempomat určite už nenastavoval, hoci sa to nepochybne dá (neskúšal som). Ale predsa len je to už dosť vysoká rýchlosť na to, aby to človek bezpečne zvládal. A tempomat predsa len človeka tak nejako ukľudňuje a nedrží ho v takom strehu.

Len tak na okraj moja rekordná priemerná rýchlosť je 112 km/h na 400 km trase Košice - Bratislava cez Rožňavu, Zvolen a Nitru. T.j. len cca 100 km diaľnice. Mám totiž zásadu, že na bežnej okreske viac než 140 nejazdím. Ale moja maximálna zaznamenaná rýchlosť je na priloženom obrázku. Samozrejme to udržiaval už inakší tempomat :D

post-58-1167490852.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

senzory mi nechybí, mám kombi a couvám jen podle zrcátek. mezi auta bez problému, když je málo místa, tak jedu jedu jedu, dokud nedrcnu do auta za mnou. ale s citem. nárazník je od slova narážet :-)

já vím, to je se vším, než to máš, tak ti to nepřijde, ale jakmile si zvykneš... já si potrpím na dost věcech, jako je koženej volant, xenony, ale ten tempomat mi zatím pořád nějak nechybí, na dálnici jezdím spíš podle plynu, někde mi to klesne třeba na 140, pak zase přidá, ale jedu pořád na čtvrt plynu, někdy zase chci jet sportovnějc. já se bojím, že bych se pak tolik nevěnoval řízení.

Řízení se věnuj spíš na tom parkovišti, když chceš pořád do něčeho narážet -_- Jinak samozřejmě v takovém případě ti přeju hodně aut s tažným..do těch si zkus narážet..a zajížděj k nim popředu -_-

Jinak taky nechápu..já si na dálnici jezdím svých 140 a pořád se s někým honím..jednou mně jeden předjede, o kus dál se vleče sotva 100.. A dneska za bodu..to už radši rychleji neriskuju..vetšinou :ph34r: Takže já už na tempomatu ani nepřepínám tu kolíbku ON/OFF, co je nahoře..je pořád ON B)

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na 180 km/h by som si tempomat určite už nenastavoval, hoci sa to nepochybne dá (neskúšal som). Ale predsa len je to už dosť vysoká rýchlosť na to, aby to človek bezpečne zvládal. A tempomat predsa len človeka tak nejako ukľudňuje a nedrží ho v takom strehu.

Len tak na okraj moja rekordná priemerná rýchlosť je 112 km/h na 400 km trase Košice - Bratislava cez Rožňavu, Zvolen a Nitru. T.j. len cca 100 km diaľnice. Mám totiž zásadu, že na bežnej okreske viac než 140 nejazdím. Ale moja maximálna zaznamenaná rýchlosť je na priloženom obrázku. Samozrejme to udržiaval už inakší tempomat :D

Ehmm...

ked uz sme pri tych priemerkach, ja mam max. priemerku 137km/h na ceste z Popradu (od Esso pumpy, kde som nuloval PC) po Bratislavu. Trasa PP-Rurzomberok-Banska Bystrica-Nitra-Bratislava Dubravka. Vyrazal som o 8 vecer, pracovny den v Septembri. Ale isiel som fakt dost nadoraz a boli celkom prazdne cesty...

Ale inak zodpovedne prehlasujem ze jazdim bezpecne, rychlejsie idem iba ked som sam a ked to cesta a podmienky umoznuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tyhle reakce jsem čekal, chtěl jsem si trochu rejpnout, protože nedávno jsem tady četl story, jak někomu někdo opatrně odřel nárazník a byla z toho hrozná aféra. Já nepsal, že to dělám standardně, ale nevěřím ani jednomu z vás, že jste se při parkování, zejména při vyjíždění, kdy před Váma zastavil někdo natěsno, nikdy lehce neopřeli o auto za Váma. první co je na ráně je SPZ, takže pokud se někomu lehce dotknu SPZ, tak mu nárazník rozhodně nepoškodím.

Jinými slovy, parkovat si myslím umím obstojně a odhad mám taky dobrej, a i když už jsem někdy se o někoho opřel, tak jen velmi lhounce a to jen v případě, kdy nebyla jiná možnost dostat se ven ze zaparkovaný řady, protože si někdo natěsno nacpal přede mě. Jinak zadní nárazník mám lehce odřený a nedělám z toho vědu. bouchnul do mě kliuk, když jsem prudce zastavil na světlech a on si myslel, že to ještě projedu. když chci, tak tam stopy toho nárazu najdu, ale většinou mám nárazník stejně špinavej, že to ani trochu vidět není. nenadával jsem mu, nevolal jsem policajty, peníze co mi nabízel jsem si taky nevzal, jindy do mě z lehka navouval děda, to jsem seděl v autě, taky jsem z toho nic nedělal, šlo to rozleštit. prostě auto beru jako spotřební věc a nepřeháním to s pečováním o něj. stejně je každej nárazník zablemcanej od much, lak poškozenej od kamínků, tak nevím, co tak řešíte. a s tou jízdou po dálnici jsem to myslel tak, že jedu řekněme 160 po rovině, ve stoupání to klesne na 140 a na rovině zase naberu 160, prostě jen do toho kopce nepřidám, nevidím na tom nic divnýho. pořád jedu tak, abych nikoho za mnou nezdržoval. to se stává málokdy, že mě někdo předjíždí:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, to je prave ten rozdil treba mezi mnou a tebou. pro mě auto neni spotrebni, ale srdecni zalezitost. staram se o nej jak jen to jde, kdyz je hezky, stydim se, ze je spinavy, jsem schopnej mejt ho kazdej tejden, proto me kazdej novej skrabanec, kterej objevim dost boli a ve chvili, kdy by se o me nekdo otrel a vysvetlil mi to tim, ze je to prece jenom naraznik, tak asi vystříknu! tohle řeším(e)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tyhle reakce jsem čekal, chtěl jsem si trochu rejpnout, protože nedávno jsem tady četl story, jak někomu někdo opatrně odřel nárazník a byla z toho hrozná aféra. Já nepsal, že to dělám standardně, ale nevěřím ani jednomu z vás, že jste se při parkování, zejména při vyjíždění, kdy před Váma zastavil někdo natěsno, nikdy lehce neopřeli o auto za Váma. první co je na ráně je SPZ, takže pokud se někomu lehce dotknu SPZ, tak mu nárazník rozhodně nepoškodím.

Jinými slovy, parkovat si myslím umím obstojně a odhad mám taky dobrej, a i když už jsem někdy se o někoho opřel, tak jen velmi lhounce a to jen v případě, kdy nebyla jiná možnost dostat se ven ze zaparkovaný řady, protože si někdo natěsno nacpal přede mě. Jinak zadní nárazník mám lehce odřený a nedělám z toho vědu. bouchnul do mě kliuk, když jsem prudce zastavil na světlech a on si myslel, že to ještě projedu. když chci, tak tam stopy toho nárazu najdu, ale většinou mám nárazník stejně špinavej, že to ani trochu vidět není. nenadával jsem mu, nevolal jsem policajty, peníze co mi nabízel jsem si taky nevzal, jindy do mě z lehka navouval děda, to jsem seděl v autě, taky jsem z toho nic nedělal, šlo to rozleštit. prostě auto beru jako spotřební věc a nepřeháním to s pečováním o něj. stejně je každej nárazník zablemcanej od much, lak poškozenej od kamínků, tak nevím, co tak řešíte. a s tou jízdou po dálnici jsem to myslel tak, že jedu řekněme 160 po rovině, ve stoupání to klesne na 140 a na rovině zase naberu 160, prostě jen do toho kopce nepřidám, nevidím na tom nic divnýho. pořád jedu tak, abych nikoho za mnou nezdržoval. to se stává málokdy, že mě někdo předjíždí:-)

Dneska ale máš auta, kde máš v nárazníku senzory Pakr Troniku, ostřikovače světel apod..takžo to už není o tom, jen do něj drcnout a nic se neděje..ty systémy nejsou zas tak opevněné..takže určitě nad takovým ťukancem od někoho na parkovišti nemávnu rukou..abych pak za několik tisíc řešil v servisu nefunkční čidla apod.

Spotřební věcí je pro mně každopádně tužka, auto svým způsobem..není to věc, na kterou si vydělám za jednu směnu v práci..nevydělám si na nové ani za rok v práci, takže podle toho si ho taky vážím..nejsem žádným jeho otrokem, ale peněz to je hodně, nic víc v tom nemyslím.

No a tempomat..jakou rychlost si nastavím, tak takovou mi to hlídá po rovince i do kopce..a přiměřeně i z kopce.. A co ho mám, mám pocit, že je i příjemnější spotřeba, protože si auto vezme opravdu jen to, co potřebuje..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska ale máš auta, kde máš v nárazníku senzory Pakr Troniku, ostřikovače světel apod..takžo to už není o tom, jen do něj drcnout a nic se neděje..ty systémy nejsou zas tak opevněné..takže určitě nad takovým ťukancem od někoho na parkovišti nemávnu rukou..abych pak za několik tisíc řešil v servisu nefunkční čidla apod.

Spotřební věcí je pro mně každopádně tužka, auto svým způsobem..není to věc, na kterou si vydělám za jednu směnu v práci..nevydělám si na nové ani za rok v práci, takže podle toho si ho taky vážím..nejsem žádným jeho otrokem, ale peněz to je hodně, nic víc v tom nemyslím.

No a tempomat..jakou rychlost si nastavím, tak takovou mi to hlídá po rovince i do kopce..a přiměřeně i z kopce.. A co ho mám, mám pocit, že je i příjemnější spotřeba, protože si auto vezme opravdu jen to, co potřebuje..

Pekne si to napísal, ztotožňujem sa s tvojim príspevkom.

Naozaj záleží na konkrétnom človeku a jeho vzťahu k veciam a ostatným ľuďom. Určite sa k auto správa inak ten, kto ho dostal od rodičov/nafasoval ho ako firemné/kúpil ho za nakradnuté peniaze ako ten, ktorý si na to auto musel zarobiť vlastnými rukami alebo hlavou. Pre niekoho nie je problém vyvaliť za auto 700tisíc, pretože k nim prišiel neštandardným spôsobom (zdedil, dostal, nakradol...), no pre niekoho, kto na to auto musel niekoľko rokov robiť a vie, že ďaľších X rokov proste na nové nebude mať, je to niečo iné - a preto sa oňho bojí, dáva naň pozor a vadí mu každý skrabanec.

A aby som predišiel nedorozumeniam, tak tým, čo som hore napísal, som tu nikoho nechcel obviniť, že má auto za nakradnuté alebo iným neštandardným spôsobom nadobnuté peniaze :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj vsem.

Mam porad stejny dotaz, na ktery mi jeste nikdo neodpovedel..Kam presne se u Octavie 2 napojuje druha strana pridavneho dratu, ktery je od MJ 2006 montovan seriove..V navode je psana modra svorkovnice v meziprostoru.. To jako Octavia 1 ?

Musi se take jako u O1 sundavat sterace a oblozeni kolem nich?

Nebo je to konecne lepe pristupne?

Diky za info.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem.

Mam porad stejny dotaz, na ktery mi jeste nikdo neodpovedel..Kam presne se u Octavie 2 napojuje druha strana pridavneho dratu, ktery je od MJ 2006 montovan seriove..V navode je psana modra svorkovnice v meziprostoru.. To jako Octavia 1 ?

Musi se take jako u O1 sundavat sterace a oblozeni kolem nich?

Nebo je to konecne lepe pristupne?

Diky za info.

Honza

Něco málo jsem ti zkusil napísat..stačilo? Ta svorkovnice je vidět a je dosažitelná,když se sundá spodek palubky u řidiče..Jen si nejsem jistý,jaký to má zámeček,aby šla vytáhnout..ale určitě to půjde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

honzo a stačí mi k tomu zapojení jen tenhle jeden drátek, myslel jsem, že k tomu musí být nějakej kabel. svazek nebo se pletu ? Je to r.v. 02/05.

Jukni sem.. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4801&st=125 Dal jsem tam návod, co je k tomu přibalený..jde opravdu jen o to propojit dvě svorkovnice jedním drátkem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ferda25 - nezúfaj, nebolo to v Concorde, ale len v dobre načipovanom Boeingu. Toľko lietajú bežné prúdové lietadlá. Rýchlosť zvuku nie je fixne daná, ale záleží od prostredia, v ktorom sa zvuk šíri. Ak sa bavíme o vzduchu, tak tam rýchlosť zvuku najviac ovplyvňuje teplota vzduchu a tlak a je to povedzme 1060-1200 km/h. Ale napríklad v kovoch je tá rýchlosť podstatne vyššia, kľudne aj 20.000 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...